kuusamoon , kuulin eilen aika varmalta taholta. Paikkaa en tiedä mutta johkin tänne kuusamon nurkille kuulemani mukaan, tuopi kuulemma lisää turisteja, ja rahaahan kuusamo tarvitsee.
Ootteko kuullut Gay-Baari
12
1663
Vastaukset
- :D
Huumorintajua näyttäis löytyvän, keksitkö vielä paremman vedätyksen? :DD
- cub
Jospa ei nyt ihan homobaaria kuitenkaan..... mutta jokin jo toiminnassa olevista baareista voisi olla gay-miesten kantapaikka. Ehdotuksia!
- group
nyt tärppäs,Veijo ihan jees sinne vain,löytyy varmasti!!! must go,yeah:)
- landisgyr
rahaa kuusamo tarvii mut ei gay baareja.
- TRiGolf
Veijossa liikkuu sen näköisiä hemmoja että ihan ravistuttaa ajatuskin asiassa mitä ne pojat kyseisen ravintolan veskissä oikeen puuhailevat aina.Muistakaa kumminkin jätkät ne kesäkumit kun kerta siellä puuhastelette toistenne kanssa ja ihan kivahan se on kun pojilta löytyy rakkautta ja lämpöä toisillensa antaa Veijon verhojen pimennoissa..
- museeeee
q clubi on aivan täynnä nykyään tummia ym gay miehjiä,sinne siis
- Ikämies
museeeee kirjoitti:
q clubi on aivan täynnä nykyään tummia ym gay miehjiä,sinne siis
Liikuntahallin takana oleva puistoalue (lintutornin seutu) olisi rauhallinen paikka... muita ehdotuksia?
- rerererererererere
Karhunkierros kuusamo. Postinaukion vieressä. Siinä missä lukee kiekka ja vastapäätä ketunhäntä. Toringrillistä n. 30m länteen.
- Anonyymi
Nosto
- Anonyymi
Onko remu?
- Anonyymi
Juu...
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Juu...
Ennen muinoin Kuusamossa oli sen verta vähän kapakoita että jokainen oli vähän tai joku enemmänkin Gay.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 733121
- 602854
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322405- 802246
- 602063
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171577Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301420Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351408