Miksei horRoskooppinne

Ottakaapa selvää

Miksi se horroskooppinne ei koskaan kerro, että ootte horroskooppeihin uskovia pöljiä ?

Onko muuten horroskooppinne kertonu, että nämä ns. eläinradat eivät enää pidä paikkaansa ees linnunradassa ,-aurinko ei nouse nykyisin -väitetyissä merkeissä, ja teitä on kusetettu tullenmennen siinäkin.

valitan, mutta totuus on ihmeellisempi, kuin teidän horoskooppinne,-uskokaa pois, elämä on sidottu muihin argumentteihin, eikä joihinkin tähdistä ennustamisiin.

13

424

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Chieron49*

      Syntymäkartta kertoo mielenkiinnon kohteet. Minulla esimerkiksi karttani kertoo minun olevan kiinnostunut asiasta, joka kiinnostaa vain pientä ihmisryhmää, pientä piiriä. Tutkin asioita yksin intensiivisesti, kuinka toteutan työtäni tulee kuunvaiheestani 28.

      • Kumpi on oikeassa

        Jottet ilman horoskooppia sitä tutkisi ?

        Oon kyllä sitä mieltä, jotta jos vielä uskot joihinkin horoskooppeihin, sinä et oo löytäny ees elämää, niin miten sinä kuvittelet voivasi tutkia jotain?

        Tutki ensin itsesi, tai anna totuuden tutkia paremminkin, ja kun siltä saat mandaatin, niin voit alkaa jotain tutkiakin.
        Muuten tutkimustuloksesta tulee pelkkää potaskaa, koska palvelet vain itseäsi, siis mielihaluasi, ja sinä oot tuhlannu aikaasi täysin jonninjoutavaan.-Ei sillä tiellä kasva.
        Rupea tutkimaan jotain vastenmielistä asiaa, niin kehityt paljon enemmän.-silloin tapahtuu se ihmeitä, mutta koska sinä et pysty tekemään ihmeitä, koska palvelet vain itseäsi, niin siksi se tutkimuksesi ei johda mihinkään.

        Oon aivan varma, että se sinun horoskooppisi ei oo kertonu tätä totuutta.-Kunhan höynäytti vain.


      • Vastenmielinen?
        Kumpi on oikeassa kirjoitti:

        Jottet ilman horoskooppia sitä tutkisi ?

        Oon kyllä sitä mieltä, jotta jos vielä uskot joihinkin horoskooppeihin, sinä et oo löytäny ees elämää, niin miten sinä kuvittelet voivasi tutkia jotain?

        Tutki ensin itsesi, tai anna totuuden tutkia paremminkin, ja kun siltä saat mandaatin, niin voit alkaa jotain tutkiakin.
        Muuten tutkimustuloksesta tulee pelkkää potaskaa, koska palvelet vain itseäsi, siis mielihaluasi, ja sinä oot tuhlannu aikaasi täysin jonninjoutavaan.-Ei sillä tiellä kasva.
        Rupea tutkimaan jotain vastenmielistä asiaa, niin kehityt paljon enemmän.-silloin tapahtuu se ihmeitä, mutta koska sinä et pysty tekemään ihmeitä, koska palvelet vain itseäsi, niin siksi se tutkimuksesi ei johda mihinkään.

        Oon aivan varma, että se sinun horoskooppisi ei oo kertonu tätä totuutta.-Kunhan höynäytti vain.

        Mitä tarkoitat vastenmielisellä asialla?
        Olen palvellut ainoastaan toisia.


      • Mandaatti?
        Kumpi on oikeassa kirjoitti:

        Jottet ilman horoskooppia sitä tutkisi ?

        Oon kyllä sitä mieltä, jotta jos vielä uskot joihinkin horoskooppeihin, sinä et oo löytäny ees elämää, niin miten sinä kuvittelet voivasi tutkia jotain?

        Tutki ensin itsesi, tai anna totuuden tutkia paremminkin, ja kun siltä saat mandaatin, niin voit alkaa jotain tutkiakin.
        Muuten tutkimustuloksesta tulee pelkkää potaskaa, koska palvelet vain itseäsi, siis mielihaluasi, ja sinä oot tuhlannu aikaasi täysin jonninjoutavaan.-Ei sillä tiellä kasva.
        Rupea tutkimaan jotain vastenmielistä asiaa, niin kehityt paljon enemmän.-silloin tapahtuu se ihmeitä, mutta koska sinä et pysty tekemään ihmeitä, koska palvelet vain itseäsi, niin siksi se tutkimuksesi ei johda mihinkään.

        Oon aivan varma, että se sinun horoskooppisi ei oo kertonu tätä totuutta.-Kunhan höynäytti vain.

        Miksi vietät aikaa palstalla? Kertooko karttasi julistajasta?


      • jatkuvasti.
        Kumpi on oikeassa kirjoitti:

        Jottet ilman horoskooppia sitä tutkisi ?

        Oon kyllä sitä mieltä, jotta jos vielä uskot joihinkin horoskooppeihin, sinä et oo löytäny ees elämää, niin miten sinä kuvittelet voivasi tutkia jotain?

        Tutki ensin itsesi, tai anna totuuden tutkia paremminkin, ja kun siltä saat mandaatin, niin voit alkaa jotain tutkiakin.
        Muuten tutkimustuloksesta tulee pelkkää potaskaa, koska palvelet vain itseäsi, siis mielihaluasi, ja sinä oot tuhlannu aikaasi täysin jonninjoutavaan.-Ei sillä tiellä kasva.
        Rupea tutkimaan jotain vastenmielistä asiaa, niin kehityt paljon enemmän.-silloin tapahtuu se ihmeitä, mutta koska sinä et pysty tekemään ihmeitä, koska palvelet vain itseäsi, niin siksi se tutkimuksesi ei johda mihinkään.

        Oon aivan varma, että se sinun horoskooppisi ei oo kertonu tätä totuutta.-Kunhan höynäytti vain.

        4 Trini Aurinko - Saturnus yhtymä
        Sielusi matkaa tänne fyysiseen muotoon on siivittänyt Saturnuksen rajoittuneiden energioiden vaikutus. Auringon aspekteissa Saturnukseen koko sielusi voima on ikään kuin sidottu sen muotojen ja sääntöjen alaisuuteen.
        Sinulle sopii hyvin työskentely yksin, koska pidät yksinäisyydestä ja hiljaisuudesta. Yksityiskohtien perusteellinen ja kärsivällinen läpikäynti on sinulle sopivaa ja keskittymiskykysi riittää pitkien ja vaikeidenkin ongelmien ja tehtävien tunnolliseen loppuunsaattamiseen.
        Voit olla taipuvainen jopa askeettisuuteen.

        4 Trini Aurinko - Saturnus yhtymä
        Sielusi matkaa tänne fyysiseen muotoon on siivittänyt Saturnuksen rajoittuneiden energioiden vaikutus. Auringon aspekteissa Saturnukseen koko sielusi voima on ikään kuin sidottu sen muotojen ja sääntöjen alaisuuteen.
        Sinulle sopii hyvin työskentely yksin, koska pidät yksinäisyydestä ja hiljaisuudesta. Yksityiskohtien perusteellinen ja kärsivällinen läpikäynti on sinulle sopivaa ja keskittymiskykysi riittää pitkien ja vaikeidenkin ongelmien ja tehtävien tunnolliseen loppuunsaattamiseen.
        Voit olla taipuvainen jopa askeettisuuteen.













        4 Trini Aurinko - Saturnus yhtymä
        Sielusi matkaa tänne fyysiseen muotoon on siivittänyt Saturnuksen rajoittuneiden energioiden vaikutus. Auringon aspekteissa Saturnukseen koko sielusi voima on ikään kuin sidottu sen muotojen ja sääntöjen alaisuuteen.
        Sinulle sopii hyvin työskentely yksin, koska pidät yksinäisyydestä ja hiljaisuudesta. Yksityiskohtien perusteellinen ja kärsivällinen läpikäynti on sinulle sopivaa ja keskittymiskykysi riittää pitkien ja vaikeidenkin ongelmien ja tehtävien tunnolliseen loppuunsaattamiseen.
        Voit olla taipuvainen jopa askeettisuuteen.


      • kumpi on oikeassa
        Vastenmielinen? kirjoitti:

        Mitä tarkoitat vastenmielisellä asialla?
        Olen palvellut ainoastaan toisia.

        Sitä vastenmielisellä asialla, että antaan itsensä totuuden tutkittavaksi, ketä itseasiassa palvelee,-itseäänkö, vai muita, ja missä asiassa palvelee, ja missä ei.-Sillä ratkaistaan koko tulevaisuuden avaruus.

        Asiahan on monesti niin, että sen lauluja laulamme, joka meille leipää antaa, vaikka se olisi seurauksiltaan täysin menossa helevettiin.
        ja monet palvelevat vain muita sen tähden, että siitä hyötyä itselle. Siinä on äärimmäisen vaikea kysymys ihmiselle, pistää itsensä likoon toisten puolesta, mitään pyytämättä, ja sitten vielä se, että missä ASIASSA pistetään itsemme likoon, jos pistämme.

        Voimme olla lojaaleja toisia kohtaan, mutta onko siinäkin oman voiton pyyntö motiivina.

        Nämä tuntuvat olevan vastenmielisiä ja liian vaativia asioita ihmisille.-He vain tietävät omat "oikeutensa" harvinaisen hyvin, eivätkä niistä jousta, vaan vaativat vain lisää oikeuksia, mutteivat puhu yhtään sanaa velvollisuuksistaan, eivätkä halua ees kuullakaan velvollisuuksista, kun omahyväisyys saa pahan kuhmun.

        Tässä aluksi vastenmielisiä juttuja.-


      • Opintiellä.
        kumpi on oikeassa kirjoitti:

        Sitä vastenmielisellä asialla, että antaan itsensä totuuden tutkittavaksi, ketä itseasiassa palvelee,-itseäänkö, vai muita, ja missä asiassa palvelee, ja missä ei.-Sillä ratkaistaan koko tulevaisuuden avaruus.

        Asiahan on monesti niin, että sen lauluja laulamme, joka meille leipää antaa, vaikka se olisi seurauksiltaan täysin menossa helevettiin.
        ja monet palvelevat vain muita sen tähden, että siitä hyötyä itselle. Siinä on äärimmäisen vaikea kysymys ihmiselle, pistää itsensä likoon toisten puolesta, mitään pyytämättä, ja sitten vielä se, että missä ASIASSA pistetään itsemme likoon, jos pistämme.

        Voimme olla lojaaleja toisia kohtaan, mutta onko siinäkin oman voiton pyyntö motiivina.

        Nämä tuntuvat olevan vastenmielisiä ja liian vaativia asioita ihmisille.-He vain tietävät omat "oikeutensa" harvinaisen hyvin, eivätkä niistä jousta, vaan vaativat vain lisää oikeuksia, mutteivat puhu yhtään sanaa velvollisuuksistaan, eivätkä halua ees kuullakaan velvollisuuksista, kun omahyväisyys saa pahan kuhmun.

        Tässä aluksi vastenmielisiä juttuja.-

        Tahdon kysyä sinulta : Kuinka monta vainajaasi olet arkuttanut?
        Tahdon kysyä sinulta : Kuinka monta läheistäsi olet kuntouttanut takaisin elämään?
        Tahdon kysyä sinulta : Kuinka monta läheistäsi olet saattanut terminaalihoidossa loppuun saakka?

        Minä en palvele ketään tällähetkellä, ehkä tulevaisuudessa. En ole ansiotyössä. Olen jäänyt yksin, olen lojaali omalle henkiselle kehitykselleni. Oletko ystävällinen ja lähetät lisää opintolistaani.


      • Jessu hessu girl

        Olen horoskoopiltani leijona olen osittain laiska :) on itse huomattu olen menevä vähän ilkeä mutta en kovin mun horoskooppi merkki on kyllä pitäny paikkansa joten tykkään siitä oon oikee leijona peto mut naaras ja saalistaja


    • Jokainen tyylillään

      ihan yksinkertainen vastaus.
      Siksi et sinullakin on jotain tekemistä ja tuollasta saat kysellä aikasi kuluksi... ;DDD

      • Opiskelemassa.

        On mielenkiintoista opiskella tuollainenkin ihminen. Mikään ei ole niin noloa, kuin opintomahdollisuuden laiminlyönti.


      • hydjn
        Opiskelemassa. kirjoitti:

        On mielenkiintoista opiskella tuollainenkin ihminen. Mikään ei ole niin noloa, kuin opintomahdollisuuden laiminlyönti.

        ihmisen??
        Ja vielä laiminlyötynä???


      • Vastenmielinen.
        hydjn kirjoitti:

        ihmisen??
        Ja vielä laiminlyötynä???

        Tarttui opintomahdollisuuteen EI LAIMINLYÖTYNÄ. Missä on ymmärryksesi? Kirjoitustyyli kertoo ihmisestä. Vastaa vielä, mikä on vastenmielinen asia, jota ehdotat opintolistalle?


      • jatkuvasti.
        hydjn kirjoitti:

        ihmisen??
        Ja vielä laiminlyötynä???

        Huone III Jousimiehessä
        Kolmas huone, jota symboloivat Kaksoset ja Merkurius, liittyy viestintään ja älykkyyteen, kykyyn kommunikoida henkilökohtaisella tasolla, viestiä omaa filosofiaa ja näin laajeta sosiaaliseen yhteisöön.
        Olet hyvin tiedonjanoinen, haluat opiskella tiedonsaannin takia. Henkisyys, filosofia ja vieraat kulttuurit kiehtovat älyllistä liikkuvuuttasi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      152
      6409
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      34
      3868
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1995
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1959
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1799
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1646
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1553
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1498
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1488
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      35
      1380
    Aihe