Miksi se horroskooppinne ei koskaan kerro, että ootte horroskooppeihin uskovia pöljiä ?
Onko muuten horroskooppinne kertonu, että nämä ns. eläinradat eivät enää pidä paikkaansa ees linnunradassa ,-aurinko ei nouse nykyisin -väitetyissä merkeissä, ja teitä on kusetettu tullenmennen siinäkin.
valitan, mutta totuus on ihmeellisempi, kuin teidän horoskooppinne,-uskokaa pois, elämä on sidottu muihin argumentteihin, eikä joihinkin tähdistä ennustamisiin.
Miksei horRoskooppinne
13
446
Vastaukset
- Chieron49*
Syntymäkartta kertoo mielenkiinnon kohteet. Minulla esimerkiksi karttani kertoo minun olevan kiinnostunut asiasta, joka kiinnostaa vain pientä ihmisryhmää, pientä piiriä. Tutkin asioita yksin intensiivisesti, kuinka toteutan työtäni tulee kuunvaiheestani 28.
- Kumpi on oikeassa
Jottet ilman horoskooppia sitä tutkisi ?
Oon kyllä sitä mieltä, jotta jos vielä uskot joihinkin horoskooppeihin, sinä et oo löytäny ees elämää, niin miten sinä kuvittelet voivasi tutkia jotain?
Tutki ensin itsesi, tai anna totuuden tutkia paremminkin, ja kun siltä saat mandaatin, niin voit alkaa jotain tutkiakin.
Muuten tutkimustuloksesta tulee pelkkää potaskaa, koska palvelet vain itseäsi, siis mielihaluasi, ja sinä oot tuhlannu aikaasi täysin jonninjoutavaan.-Ei sillä tiellä kasva.
Rupea tutkimaan jotain vastenmielistä asiaa, niin kehityt paljon enemmän.-silloin tapahtuu se ihmeitä, mutta koska sinä et pysty tekemään ihmeitä, koska palvelet vain itseäsi, niin siksi se tutkimuksesi ei johda mihinkään.
Oon aivan varma, että se sinun horoskooppisi ei oo kertonu tätä totuutta.-Kunhan höynäytti vain. - Vastenmielinen?
Kumpi on oikeassa kirjoitti:
Oon kyllä sitä mieltä, jotta jos vielä uskot joihinkin horoskooppeihin, sinä et oo löytäny ees elämää, niin miten sinä kuvittelet voivasi tutkia jotain?
Tutki ensin itsesi, tai anna totuuden tutkia paremminkin, ja kun siltä saat mandaatin, niin voit alkaa jotain tutkiakin.
Muuten tutkimustuloksesta tulee pelkkää potaskaa, koska palvelet vain itseäsi, siis mielihaluasi, ja sinä oot tuhlannu aikaasi täysin jonninjoutavaan.-Ei sillä tiellä kasva.
Rupea tutkimaan jotain vastenmielistä asiaa, niin kehityt paljon enemmän.-silloin tapahtuu se ihmeitä, mutta koska sinä et pysty tekemään ihmeitä, koska palvelet vain itseäsi, niin siksi se tutkimuksesi ei johda mihinkään.
Oon aivan varma, että se sinun horoskooppisi ei oo kertonu tätä totuutta.-Kunhan höynäytti vain.Mitä tarkoitat vastenmielisellä asialla?
Olen palvellut ainoastaan toisia. - Mandaatti?
Oon aivan varma, että se sinun horoskooppisi ei oo kertonu tätä totuutta.-Kunhan höynäytti vain.Miksi vietät aikaa palstalla? Kertooko karttasi julistajasta?
- jatkuvasti.
Oon aivan varma, että se sinun horoskooppisi ei oo kertonu tätä totuutta.-Kunhan höynäytti vain.4 Trini Aurinko - Saturnus yhtymä
Sielusi matkaa tänne fyysiseen muotoon on siivittänyt Saturnuksen rajoittuneiden energioiden vaikutus. Auringon aspekteissa Saturnukseen koko sielusi voima on ikään kuin sidottu sen muotojen ja sääntöjen alaisuuteen.
Sinulle sopii hyvin työskentely yksin, koska pidät yksinäisyydestä ja hiljaisuudesta. Yksityiskohtien perusteellinen ja kärsivällinen läpikäynti on sinulle sopivaa ja keskittymiskykysi riittää pitkien ja vaikeidenkin ongelmien ja tehtävien tunnolliseen loppuunsaattamiseen.
Voit olla taipuvainen jopa askeettisuuteen.
4 Trini Aurinko - Saturnus yhtymä
Sielusi matkaa tänne fyysiseen muotoon on siivittänyt Saturnuksen rajoittuneiden energioiden vaikutus. Auringon aspekteissa Saturnukseen koko sielusi voima on ikään kuin sidottu sen muotojen ja sääntöjen alaisuuteen.
Sinulle sopii hyvin työskentely yksin, koska pidät yksinäisyydestä ja hiljaisuudesta. Yksityiskohtien perusteellinen ja kärsivällinen läpikäynti on sinulle sopivaa ja keskittymiskykysi riittää pitkien ja vaikeidenkin ongelmien ja tehtävien tunnolliseen loppuunsaattamiseen.
Voit olla taipuvainen jopa askeettisuuteen.
4 Trini Aurinko - Saturnus yhtymä
Voit olla taipuvainen jopa askeettisuuteen. - kumpi on oikeassa
Vastenmielinen? kirjoitti:
Mitä tarkoitat vastenmielisellä asialla?
Olen palvellut ainoastaan toisia.Sitä vastenmielisellä asialla, että antaan itsensä totuuden tutkittavaksi, ketä itseasiassa palvelee,-itseäänkö, vai muita, ja missä asiassa palvelee, ja missä ei.-Sillä ratkaistaan koko tulevaisuuden avaruus.
Asiahan on monesti niin, että sen lauluja laulamme, joka meille leipää antaa, vaikka se olisi seurauksiltaan täysin menossa helevettiin.
ja monet palvelevat vain muita sen tähden, että siitä hyötyä itselle. Siinä on äärimmäisen vaikea kysymys ihmiselle, pistää itsensä likoon toisten puolesta, mitään pyytämättä, ja sitten vielä se, että missä ASIASSA pistetään itsemme likoon, jos pistämme.
Voimme olla lojaaleja toisia kohtaan, mutta onko siinäkin oman voiton pyyntö motiivina.
Nämä tuntuvat olevan vastenmielisiä ja liian vaativia asioita ihmisille.-He vain tietävät omat "oikeutensa" harvinaisen hyvin, eivätkä niistä jousta, vaan vaativat vain lisää oikeuksia, mutteivat puhu yhtään sanaa velvollisuuksistaan, eivätkä halua ees kuullakaan velvollisuuksista, kun omahyväisyys saa pahan kuhmun.
Tässä aluksi vastenmielisiä juttuja.- - Opintiellä.
kumpi on oikeassa kirjoitti:
Sitä vastenmielisellä asialla, että antaan itsensä totuuden tutkittavaksi, ketä itseasiassa palvelee,-itseäänkö, vai muita, ja missä asiassa palvelee, ja missä ei.-Sillä ratkaistaan koko tulevaisuuden avaruus.
Asiahan on monesti niin, että sen lauluja laulamme, joka meille leipää antaa, vaikka se olisi seurauksiltaan täysin menossa helevettiin.
ja monet palvelevat vain muita sen tähden, että siitä hyötyä itselle. Siinä on äärimmäisen vaikea kysymys ihmiselle, pistää itsensä likoon toisten puolesta, mitään pyytämättä, ja sitten vielä se, että missä ASIASSA pistetään itsemme likoon, jos pistämme.
Voimme olla lojaaleja toisia kohtaan, mutta onko siinäkin oman voiton pyyntö motiivina.
Nämä tuntuvat olevan vastenmielisiä ja liian vaativia asioita ihmisille.-He vain tietävät omat "oikeutensa" harvinaisen hyvin, eivätkä niistä jousta, vaan vaativat vain lisää oikeuksia, mutteivat puhu yhtään sanaa velvollisuuksistaan, eivätkä halua ees kuullakaan velvollisuuksista, kun omahyväisyys saa pahan kuhmun.
Tässä aluksi vastenmielisiä juttuja.-Tahdon kysyä sinulta : Kuinka monta vainajaasi olet arkuttanut?
Tahdon kysyä sinulta : Kuinka monta läheistäsi olet kuntouttanut takaisin elämään?
Tahdon kysyä sinulta : Kuinka monta läheistäsi olet saattanut terminaalihoidossa loppuun saakka?
Minä en palvele ketään tällähetkellä, ehkä tulevaisuudessa. En ole ansiotyössä. Olen jäänyt yksin, olen lojaali omalle henkiselle kehitykselleni. Oletko ystävällinen ja lähetät lisää opintolistaani. - Jessu hessu girl
Olen horoskoopiltani leijona olen osittain laiska :) on itse huomattu olen menevä vähän ilkeä mutta en kovin mun horoskooppi merkki on kyllä pitäny paikkansa joten tykkään siitä oon oikee leijona peto mut naaras ja saalistaja
- Jokainen tyylillään
ihan yksinkertainen vastaus.
Siksi et sinullakin on jotain tekemistä ja tuollasta saat kysellä aikasi kuluksi... ;DDD- Opiskelemassa.
On mielenkiintoista opiskella tuollainenkin ihminen. Mikään ei ole niin noloa, kuin opintomahdollisuuden laiminlyönti.
- hydjn
Opiskelemassa. kirjoitti:
On mielenkiintoista opiskella tuollainenkin ihminen. Mikään ei ole niin noloa, kuin opintomahdollisuuden laiminlyönti.
ihmisen??
Ja vielä laiminlyötynä??? - Vastenmielinen.
hydjn kirjoitti:
ihmisen??
Ja vielä laiminlyötynä???Tarttui opintomahdollisuuteen EI LAIMINLYÖTYNÄ. Missä on ymmärryksesi? Kirjoitustyyli kertoo ihmisestä. Vastaa vielä, mikä on vastenmielinen asia, jota ehdotat opintolistalle?
- jatkuvasti.
hydjn kirjoitti:
ihmisen??
Ja vielä laiminlyötynä???Huone III Jousimiehessä
Kolmas huone, jota symboloivat Kaksoset ja Merkurius, liittyy viestintään ja älykkyyteen, kykyyn kommunikoida henkilökohtaisella tasolla, viestiä omaa filosofiaa ja näin laajeta sosiaaliseen yhteisöön.
Olet hyvin tiedonjanoinen, haluat opiskella tiedonsaannin takia. Henkisyys, filosofia ja vieraat kulttuurit kiehtovat älyllistä liikkuvuuttasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418