Rempat ja Rakennustyöt alk 25 €/h

Kapadoors

Kaitso lisää www.kapadoors.com. Maalis-Huhtikuun aloitukset. Tarjous 25 €/h.

7

314

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ghkjtyj

      Kuinkahan firma kykenee tuollaiseen hintaan ?

      • Kapadoors

        Niin tuohon tulee Alv päälle, joka unohdettiin laittaa ilmoitukseen. Kun itse tekee niin kykenee.


      • Tuunari10
        Kapadoors kirjoitti:

        Niin tuohon tulee Alv päälle, joka unohdettiin laittaa ilmoitukseen. Kun itse tekee niin kykenee.

        Joo ja teettää Virolaisilla alle työehtosopimuksen.


      • Suomalainen TYÖMIES

        Mikäs Firma se tämä Kapadoors oikein on kun ei löydy yritystietojärjelmästä???
        Taitaa olla sellanen kilpailua vääristävä firma jolla on Virolaisia rikollisia töissä, noilla hinnoilla ei paljoa palkkoja maksella eikä juuri verojakaan!
        Ei vstannut kukaan soittoihin eikä firman tietoja saa tarkistettua kun ei ole y- tunnusta???
        Kaikenlaisia Alan palkkanpolkijoita niitä on!


    • EiKiinnosta

      Firma ei vastaa sähköpostikyselyihin, eikä puhelimitse ehdi edes yhteystietoja ottaa vastaan, saati olla kiinnostunut asiakkaan asiasta!

    • rip4

      Ostin Citydealin kautta lahjakortin tähän firmaan. Lahjakortti sisälsi 2 tuntia remonttityötä matkakulut. Meillä oli sovittu aika eilen klo. 14.00, mutta kukaan ei saapunut paikalle, eikä ilmoittanut mitään. Puhelimeen ei vastattu koko iltana. Tänään sain sitten kiinni, ja kerrottiin ettei heidän kannata tehdä tällasia pikkuhommia "kun on isompaaki keikkaa". Sanoivat, että kannattaa pyytää rahat takaisin Citydealiltä. Järjestin töistä vapaata, jotta olin kotona tuolloin sovitusti klo. 14. Että tässä oikeen malliesimerkki asiakaspalvelusta.

    • E&G Power

      Jos remontti homma tarvis E&G Power suorita kans kaikki rakennusalantyöt mutta teeme alkaen 3 tunti työta. 0449166445

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2713
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2300
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2060
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      15
      1797
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1711
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1686
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1676
    8. 92
      1612
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1467
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1284
    Aihe