Miten herätän henkiin ruipelot pelukuut jotka ovat olleet kodinhoitohuoneen ikkunalla.
Vähän olen kastellut kun ei niissä ole paljon lehtiä.
Leikkaan ,miten?
Lannoitan miten ja mikä paras?
Miten saan uusia versoja ?
pelakuu
mummelikuu
1
511
Vastaukset
- eivät oo ranttuja
Leikkaa melkein paksuun varteen asti, ei haittaa vaikkei jäis edes lehtiä jäljelle - niitä tulee kyllä uusia. Ne ruipelot latvat voi panna vesilasiin ja istuttaa ne, joihin tulee juuret.
Mullan voi vaihtaa, jos se näyttää huonolta, mut ei ole pakko. Mikä hyvänsä veteen sekoitettava lannoite käy, kun noudattaa annosteluohjeita. Pelakuut alkaa kasvaa, kun valo lisääntyy, viileässä kasvu on tanakampaa kuin oikein lämpimässä paikassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 893308
- 623067
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332550- 802343
- 802313
- 962066
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j401996- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201653Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311519