Yksinasuvia, ja kaikkia köyhiä suomalaisia on houkuteltu SDP:n äänestäjiksi mainostamalla, että ovat köyhien asialla.
Mitä tapahtui, kun Linden lopulta suostui myöntämään, että talouskohtainen maksu ei ole oikeudenmukainen kaikille.
Demarit vaativat Lindenin eroa!
Ikinä en enää demareita äänestä. Amen.
Demarit
2
163
Vastaukset
- ällö töllö
Siellä on pakkoruotsiporukkaa, kaasuputkiporukkaa, mediamaksuporukkaa, jne. Ei näytä hyvältä, kansalaisten kannalta..!! Ainoastaan rikkaat kiittää..!! Oikeudenmukaisuudesta tämä demariporukka ei ole koskaan kuulutkaan, tai ei tunne käsitettä oikeudenmukaisuus..Saas nähdä milloin sieltä löytyy köyhien ystävä tai peräti ymmärtäjä, rikkaita on hyysätty sen perusteella että se parantaa työllisyyttä yms. kaikki näkee onko asiat parantuneet nyt. Tonttumainen ruotsin matkiminen kannattais lopettaa, ellei "pomo" ole ruotsista..!! Nyt kyllä haukutaan ainutta tervettä järkeä edustanutta ministeriä, (Suvi Linden) mutta muu päätös ois ollu poliittinen itsemurha. Ei kyllä demariporukastakaan kukaan ois ajannu asiaa jos ois ollu ministerinä. Palaute on ollu sen verran runsasta..!! Siitä kiitos suomen kansalle... ;)
- JapeK
ne hallitusessa nykyään päättää näistä asioista. Luulin itse, että ne ovat tällä hetkellä oppositiossa. Pitänee tarkistaa asia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018073- 1075667
- 2795013
- 494963
- 763737
- 562960
- 642677
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222518Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 442393