Meillä on kotona reilu vuoden ikäinen kääpiöluppa uros. Eilen tultuamme töistä huomasimme kanin makaavan nurkassa eikä se ollut syönyt, eikä papanoinut. Kani söi vielä eilen aamulla normaalisti ja ainakin toissapäivänä papanoita tuli. Annoimme kanille ananasmehua ja parafiiniöljyä. Käytimme kania myös eläinlääkärissä, missä sille annettiin nestettä, b - vitamiiniä ja kipulääkettä. Tänä aamuna annoimme kanillemme edelleen ananasmehua ja parafiiniöljyä. Tuntuu ettei mikään kuitenkaan auta! Eli papanoita ei vaan tule... Voimmeko enää tehdä kanimme hyväksi muuta? Emme haluaisi vielä luopua tuosta ihanasta söpöläisestä. Joten kertokaa, voimmeko enää tehdä muuta?
Kani papanoimaan!?
4
172
Vastaukset
- tania78
Viekää uudestaan lääkäriin.
- Hopi hopi lääkäriin
Meillä kani oli muutaman kerran elämänsä aikana "tukossa".
Viekää tosiaan uudelleen lääkäriin! Pieni kani ei kestä montaa päivää syömättä!
Parafiiniöljy estää ravinteiden imeytymisen, joten senkin takia on kiire.- hybsansaa
kannattaa antaa kuidukasta ruokaa ja päästää kani jaloittelemaan. toivottavasti ei oo mitään mattoja mussuttanu. jos ei tämä lääkäri keksi mitään syytä tai tutki kunnolla käytä toisella lääkärillä
- Hätääntyneen puoliso
hybsansaa kirjoitti:
kannattaa antaa kuidukasta ruokaa ja päästää kani jaloittelemaan. toivottavasti ei oo mitään mattoja mussuttanu. jos ei tämä lääkäri keksi mitään syytä tai tutki kunnolla käytä toisella lääkärillä
No nyt meidän rakas poikamme hyppelehtii paremmilla porkkanamailla... Kävimme eilen sitten hakemassa toisenkin lääkärin mielipiteen asiaan mutta jouduimme kuitenkin kiikuttamaan kanimme yöllä viimeiselle matkalle. Kani alkoi yhtäkkiä mennä vain koko ajan huonommaksi kunnes hengitys alkoi olla vaivalloista eikä enää meinannut jaloillaan pysyä,eläinlääkärin mielestä mitään ei ollut tehtävissä. Nyt sitä sitten miettii olisiko jotain voinut tehdä toisin! Toisen lääkärin mielestä ummetus ja toinen sanoi että antakaa piimää vaan ettei se ummetusta ole vaan ruoansulatus ei vaan toimi! Ennenkuin papanoita ei enää tullut niin kaniltamme tuli löysää ulostetta joka jäi takapuoleen joten olisiko kyseessä voinut olla ensin ripuli? Mielestäni ruokavalio oli ihan ohjeiden mukaista eikä hän herkkujakaan saanut liikaa joten mikä syynä siis kohtaloon noin nuorena? Suututtaa kun ei tunnu osaavan lääkäritkään auttaa,entinen kanimme(3,5v) myös piti lopettaa ja oireet kutakuinkin samat! Missä vika? Tuntuu kamalalta ja surettaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä581685- 1231344
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1271260- 1401064
- 101907
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten339849Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55654Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50653Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64612