Renaultin hintaero esim.toyotaan?

rellu vs.toyta

Itse olen ihmetellyt mistä voi johtua niin suuri hinnan ero käytetyissä relluissa ja toyotissa? Saa samalla rahalla monta vuotta uudemman rellun? Onko rellu Tosiaan niin paljon huonompi kuin hinta-ero antaa ymmärtää? Vai onko tässä jotain merkkilisää vai mitä? Kyllähän tolla monen tonnin hintaerolla jo korjaakin jotain vikoja-- toki jos ajot loppuu kun auto leviää- niin eihän siitä mitään tule. Ihmettelen vaan niitä autoilijoita jotka uuden rellun ostavat-- kun hinta tippuu noin hurjasti. Vai onko sitten niin paljon suurempi ajonautinto että siitä kannattaa maksaa..

Ostaako siis rellu vai toyota-- siinäpä pulma:)

5

610

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja tarjonta

      Jos joku on haluttu sen hinta on suurempi. Tämä antaa tilaisuuden TSI-miehelle ajaa hiukan uudemmalla.

      • Tyytyväinen merkkiin

        Ja hyvin ovat palvelleet. Tuommoinen vuoden vanha Max. 30 tonnia ajettu rellu on tiputtanut hintaansa mukavasti. Toyotassa on tietenkin sen suosiosta johtuen hinnat naurettavan korkeat, 4 toyotaa omistaneena ajelen mieluummin rellulla.


    • haujis66

      Joo samaa olen ihmetellyt. Ehkä siinä Rellussa on jonkin verran pikkuvikoja enemmän kuin Toyotassa, mutta tuskin niissäkään mitään suurta. Alustan osia menee vähän tiuhempaan ja noi puolat ovat lyhyempi-ikäisiä. Mutta nuo remontit eivät ole kovinkaan kalliita kun ei teetä merkkikorjaamossa.
      Ja omalla kokemuksella voin sanoa, että olen valmis tekemään noita pikkukorjauksiakin, kun vertaa autojen ajo-ominaisuuksia. On se Rellu vaan tosi makee ajettava.
      Itsellä on juuri tällä hetkellä Laguna ja Nissan Primera. Laguna lyö Primeran ajo-ominaisuuksissa lähes joka alueella. Hiljaisempi, huomattavasti mukavempi jousitus, leppoisampi ajettava, paljon paremmat penkit, Radiossa parempi äänenlaatu. Primeran eduksi laskettakoon lämmitys (automaattinen ilmastointi ja nopeampi lämpiämään sisätiloista), ehkä hivenen pienempi besankulutus, vaikka on isompi moottori. En tiedä sitten onko Primera luotettavampi, aika näyttäköön. Mutta jos pitkälle matkalle lähtee, niin valinta on silloin Laguna.
      Molemmat ihan hyviä autoja, mutta kyllä noista käytettävyyseroja löytyy.

      • deths

        näistä pitäis valita niin rellu ehdottomasti, noita karvanoppa avensiksia näkyy joka toisessa ruudussa enkä tosiaan halua hukkua siihen harmaaseen massaan :D


      • Luis Renault
        deths kirjoitti:

        näistä pitäis valita niin rellu ehdottomasti, noita karvanoppa avensiksia näkyy joka toisessa ruudussa enkä tosiaan halua hukkua siihen harmaaseen massaan :D

        Tyhmä ostaa huonomman auton kalliilla (Toyota) ja
        viisas paremman halvalla (Renault)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      5
      1609
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      25
      1301
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      1079
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      19
      1058
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      5
      1051
    6. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      954
    7. 4
      942
    8. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      1
      938
    9. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      6
      924
    10. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      1
      922
    Aihe