Aineista. Leivoin tänään korvapuusteja aivan aidoista aineista ja aidolla voilla ja tuli herkullisen hyvää. Samoin teen illanistujaisiin ruis ja vaaleasta leivästä kinkku ja lohivoileipiä ja suklaatäytekakku kruunaa kaiken. Miten ihmeessä joku viitsii valmistaa valmisjauheista jotain leivonnaisia,kun samalla vaivalla saa aidoista aineista ilman mitään lisäaineita kymmenen kertaa herkullisempia leivonnaisia? Olisiko sitten syynä osaamattomuus?Näin miehenä naurattaa,jos ei nainen osaa edes leipoa;)
Herkkuja
4
951
Vastaukset
vastata tuohon ivailuun/kommenttiin. Tottakai minä naisena osaan leipoa herkullisia korvapuusteja,suklaaneliöitä ja mitä vaan, mutta nythän on kyseessä testaus!!! me testiryhmäläiset testaamme ilmaiseksi sunnuntailta saamiamme tuotteita kenenkään ei ole pakko lukea testiryhmäläisten tekstejä.
Ja edelleen painotan samaa kuin aikaisemmin tottakai itse tehty on aina parasta, mutta kaikki eivät osaa/viitsi/halua/ ei ole aineksia jos vaikka jotain tekee mieli leipoa ja ainahan ei kaapissa ole vieras varaakaan siksi nämä sunnuntain tuotteet ovat hyviä juuri vierasvaroiksi ja jo edellä mainitsemiini jos ei jaksa jne.. jokaisella on oikeus mielipiteeseensä.
Minä ainakin olin iloinen päästessäni testaaman sunnuntain mixejä ilmaiseksi ja koska olen hyviksi tuotteet todennut varsinkin suklaamuffinssit niin aion tulevaisuudessa ostaa niitä kaappiini VAIKKA osaan leipoa herkullisia leivonnaisia.
Lapsiperheessä ei aina ole aikaa leipoa alusta asti itse vaikka kuinka huvittaisi! Ja mitä lisäaineisiin tulee tuskin kukaan kuolee jos kerran leipoo pussukan jossa on jotain lisäaineita..lisäaineita kuule löytyy tuotteesta jos toisesta- aa
vehnä ja rasva. En tarjoa tuollaista kuin vieraille. En heillekään tarjoaisi, jos tietäisin mitä muuta he ovat oppineet syömään. Niin valitettavan moni arvostaa korvapuusteja, jotka ovat yksi huonoin elintarvike munkkien ohella.
ei kannattaisi kehua niiden leipojan osaamisellaan. Sotkun täditkin on jo saatu tuottamaaan ravitsevampia elintarvikkeita. - sannisoilikki
aa kirjoitti:
vehnä ja rasva. En tarjoa tuollaista kuin vieraille. En heillekään tarjoaisi, jos tietäisin mitä muuta he ovat oppineet syömään. Niin valitettavan moni arvostaa korvapuusteja, jotka ovat yksi huonoin elintarvike munkkien ohella.
ei kannattaisi kehua niiden leipojan osaamisellaan. Sotkun täditkin on jo saatu tuottamaaan ravitsevampia elintarvikkeita.Hyvä, sinulla on varmasti paino, kolesteroli, verensokeri ja verenpaine kohdallaan. Enkä tule tapaamaan sinua työpaikallani. Hyvä sinulle, että huolehdit terveydestäsi TUNNOLLISESTI. Mutta toivottavasti myös nautit pingottamisestasi...
- ainakin.
sannisoilikki kirjoitti:
Hyvä, sinulla on varmasti paino, kolesteroli, verensokeri ja verenpaine kohdallaan. Enkä tule tapaamaan sinua työpaikallani. Hyvä sinulle, että huolehdit terveydestäsi TUNNOLLISESTI. Mutta toivottavasti myös nautit pingottamisestasi...
Miehenä siis kun leivon,käytän aitoa voita ja kunnon kermaa leivonnaisiin. En siis osta mitään valmismössöjä ja saa kaupan päälle kourallista e-kirjaimia.Tämä oli nyt minun mielipide valmismössöistä ja niiden kätevyydestä/terveellisyydestä.Tv.kolestrolit kohdallaan ja löytyy myös se pyykkilautavatsakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik134780MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar1022491Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5781871- 91743
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1131577Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671207Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331148Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt2191000Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3998Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o64997