Olen naimisissa

ja 4 lasta

Makailin telakalla veneeni kannella aurinkoa ottaen ja ohi meni nainen. Nostin Renault-pulloani ja lasia ja pyysin ryypylle.
Naimme 6 minuutin kuluttua kiimaisena pelkillä pakkasesta kovilla patjoilla ja emme tieneet toistemme nimeäkään. Nainen lähti varvin ja tyhjenneen pullon jälkeen matkoihinsa. Mitä tästä ajattelette?

8

655

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fuykuykguyg

Joskus kysyntä ja tarjonta vaan kohtaavat. Toivottavasti oli tuotteeseen tyytyväinen.

• Olen kade

Mihin se pullo tyhjeni?

• rell

sitten sä heräsit ja päästit kissan ulos

• heh62

Minäkin olen toivonut tuollaista. Rellu ja veneenkansi ovat helppoja järjestää, mutta jonkun tuntemattoman naisen saaminen muutamaksi minuutiksi paikalle edellyttää yleensä huomattavaa rahapalkkiota jota en toistaiseksi ole halunnut maksaa. Niinpä toivon edelleen.

• TaaviT

Ryyppäsit sitten koko pullon ja kuvittelit kaiken. Onneksi olkoon hyvistä kalsarikänneistä. Pese ittesi ja veneesi kuitenkin.

• Kirjoitustyylistä päätellen kirjoittajana on eri palstoilla häiriköinyt mielenterveyspotilas, hänen käyttämiään nikkejä ovat mm. Remonttirane, Aurinkolahden Asukas, XO-mies, Okt Asukas jne. Lähinnä ko henkilö on pyörinyt asuntopuolen palstoilla, ja hänen harhoihin sisältyy aina "arvokkaat" alkoholijuomat, ja muiden kadehdinta.

Toivottavasti olen väärässä...!!

• heh62

Kokemukseni mukaan suuri osa täällä pyörivistä on samanlaisia vaikka mielen sairautta ei olekaan diagnisoitu.

• P: Öpi
        heh62 kirjoitti:

Kokemukseni mukaan suuri osa täällä pyörivistä on samanlaisia vaikka mielen sairautta ei olekaan diagnisoitu.

Seuraava otsikkosi lienen.
        Minulla on AIDS ja olen eronnut ja 5 lasta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on suurin syy

Ettet halunnut minua?
      Ikävä
      156
      1182
    2. Poliisin potkija

Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.
      Haapavesi
      30
      1149
    3. Sinä mies olisit

ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s
      Ikävä
      47
      993
    4. Mikä on ollut

Ihanin kohtaamisemme?
      Ikävä
      49
      887
    5. Onko kaivattusi älykäs

vai onko helposti vedätettävissä
      Ikävä
      65
      801
    6. Miksi jätit minut

Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?
      Ikävä
      49
      767
    7. Miten yksi ihminen

Voi kolahtaa näin kovaa? Saada ajatukset vallattua näin totaalisesti? Taidan oikeasti tarvita ammattiapua tämän kanssa,
      Ikävä
      37
      666
    8. Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se

Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?
      Ikävä
      71
      654
    9. kehtaisitko esitellä kaivattusi

läheisillesi? 🤔
      Ikävä
      37
      619
    10. Kaipaatko vielä exää?

Jos olet ihan rehellinen
      Ikävä
      76