luomet alapäässä ja seksin harrastaminen

blaahblaah

mitä mieltä pojat on jos on yksi suht iso luomi alapäässä?:D ja onko kellään muila tytöillä samaa ongelmaa? kun nyt on tilanne että halusin harrastaa seksiä poikaystäväni kanssa ja oon muuten valmis, mutta pelkään että se säikähtää tota:D itseäni häiritsee koska se on ensinäkin niin ruma ja on niin näkyvällä paikalla. toiseksi se on sheivatessa ikävästi tiellä :( oon ehkä tehny tästä itselleni vähän turhan ison ongleman mutta minkäs voin :(

11

2081

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mayura

      Minulla on yksi luomi (syntymämerkki) häpykarvoituksen rajalla tuossa edessä. Eipä se mitään haittaa, kuulemma kiva yksityiskohta. Joskus ollut myös bikinirajalla hieman alempana, mutta onnistuin repäisemään sen vahingossa irti sheivatessani uudella sheiverillä.

    • 9

      Mulla ei ole alapäässä, mutta rintojen välissä on sellainen iso pallero... mun kolmas rintani. :P
      Eipä se häiritse ja tuskin tuo sinunkaan poikaystävääsi haittaa, uskon sen miettivän siinä vaiheessa kaikkea muuta kuin yhtä luomea...

    • a

      Itselläni on esinahkan päässä melko iso luomi mutta eipä tuo ole elämää paljoa haitannut :D

    • hmhhh

      mullakin on luomi alapäässä näkyvällä paikalla. ei se ole ketään kuitenkaan haitannut, vaikka seksiä olenkin harrastanut. itseäni se häiritsee kuitenkin, ei muuten mutta se on minusta ruma... :(

      • adaddffds

        huomaa semmosia pillun-himoissaan.. tai sitte on melekosen kranttu poeaka jos sanoo luomen takia että en pane sua hyihyi


    • kokemusmies

      Pankaa pimeässä ensin muutama kertaa. Taktiikka: Olette rupeamassa nukkumaan, valot pois yms. Vähän ajan päästä alat kuitenkin hivelemään häntä ja siitä se sitten jatkuu omaan malliinsa, jossei se tajua niin sano suoraan että nyt on seksin paikka. Ohjaa hänen peniksensä oikeaan paikaan niin ei tarvitse valoja pistää. Ja tätä kun olette pari kertaa tehnyt niin sen jälkeen voitte panna valot päällä, ei pitäisi paljoa poikaa hetkauttaa.

      • dontworrybehappyyy

        Ei muo ainakaan haittais jos likalla ois luomi alapäässä. Ei kannata ottaa mitään paineita, en usko että sun poikaystävä kattoo jotai luomee sun alapäässä saatikka sitten sanoo siitä sulle jotain. Tuskin se kiimassa pikkuasioihin kiinnittää huomiota tai muutenkaan. ;)


    • kertokaa mielipide

      mulla vähän sama ongelma. hävettää tuo luomi ku se on kuitenki aika näkyvällä paikalla. ja muissakin tilanteissa, ku vaikka ollaan kaveri porukalla oltu saunassa ja muutama poika mukana. mutta onko se sitte ongelma vaan itelle vai onko se muilleki?

    • Yksityiselle

      Mikset vaa käy poistattamassa? Ite kävin 3 luomee poistattamas pari kk sit (yhen takapuolest ^^) eikä maksanu yksityisel ku about oisko ollu 83 euroo? Ei oo paha hinta luomettomuudesta. Eikä siinä edes satu mikään ja nopeesti käy, tikit pidetää about viikon ajan jote ei paha. Jälelle jää hyvin vaalee arpi mitä ei meinaa ees huomata.

    • Ucuucucujjshs

      Mullakin on luomi alapäässä ja pelkään uuden poikaystäväni sanovan siihen jotain. Mitä muuta pitäisi tehdä?

      • Ucuucucujjshs

        Mun*


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      63
      2699
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      351
      2561
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      96
      2178
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      66
      1856
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1754
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1753
    7. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      69
      1654
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1583
    9. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      121
      1580
    10. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1389
    Aihe