Hei!
Olisiko uudempaa tietoa siitä minkälainen Kalev Spa on tällä hetkellä? Löysin keskusteluita täältä, mutta ne olivat vähän vanhoja. Onko joku ottanut spa-paketteja, olivatko hyvinä ja hintansa arvoisia? Entäs niihin kuuluvat buffee ruoat?
Minkälainen Kalev Spa?
4
563
Vastaukset
- jghdjhgxdjhgjdj
kalev span kotisivuilla !! sieltä löydät kaiken mitä tarvitset tietää!
- neeeeeeena
Niin mutta OMAkohtaisia kokemuksia?
- ei sinne
neeeeeeena kirjoitti:
Niin mutta OMAkohtaisia kokemuksia?
http://www.kalevspa.ee/hoitohinnasto?id=12229 eli hinnasto kovanlainen. Edullisemmin muualta.
vesipuiston täyttä lapsiperheet ja meteli sen mukaista.
Ainoa plussa - keskeinen sijainti.
Huoneet mielestäni mukavat, kun hoitojen ja ravaamisen jälkeen vain nukuin. Ei sitä maisemia ikkunasta tultu katsomaan. Aamupala keskivertoa .
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1632288
vaatimuksia monenlaisia , kuten vuodelta 07
http://keskustelu.plaza.fi/matkalaukku/risteilyt/viro/1567708/kalev-spa-tallinna - neeeeeeeena
ei sinne kirjoitti:
http://www.kalevspa.ee/hoitohinnasto?id=12229 eli hinnasto kovanlainen. Edullisemmin muualta.
vesipuiston täyttä lapsiperheet ja meteli sen mukaista.
Ainoa plussa - keskeinen sijainti.
Huoneet mielestäni mukavat, kun hoitojen ja ravaamisen jälkeen vain nukuin. Ei sitä maisemia ikkunasta tultu katsomaan. Aamupala keskivertoa .
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1632288
vaatimuksia monenlaisia , kuten vuodelta 07
http://keskustelu.plaza.fi/matkalaukku/risteilyt/viro/1567708/kalev-spa-tallinnaKiitos. Vuodesta 2007 on varmaan monet asiat muuttuneet ;).
Mistäs niitä edullisempia hintoja sitten saa? Musta tuo oli suht. edullinen naisten spa paketti joka oli vähän päälle 80e, jos siihen kerran kuuluu kaikki mikä tuossa sanotaan. Vai onko hintataso jossain edullisempaa (ja palvelu, siisteys ym samaa tasoa) ?
Mitä oli aamupalalla esillä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191170
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699- 77697
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276665- 88653
- 107604
- 27537
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet107477