Sain neljä päivää sitten isotretonoin ratiopharm 3 kk kuurin ja sitte 5 kertaa viikossa avitcid-voidetta. Käsittääkseni nämä molemmat kuivattaa ihoa, ja on samanlaisia A-vitamiinijohdannaisia! Eikös tämä ole aika vahva lääkitys, mun hyvin lievään akneeni?
Ihotautilääkäri siis tosiaan sano, et on hyvin pientä tää mun akne. Et ihon peruskunto on hyvä muuten. Mutta silti tollaset myrkyt! Ja ei mitään puhunu raskaustesteistä, alkoholista tai maksajutuista. Ihan ihmeellistä. Sano vaan että nää tabletit vähentää rasvaisuutta. Nytkö oon netistä lukenu, niin en enää oikein tiedä miten pitää suhautua.
Onko kellään tällasta kokemusta? :/
Isotretonoin ja avitcid
aknekakne
1
145
Vastaukset
- jeijjis
Juu älä sitä avitcidii samaan aikaan käytä ja kannattaisi käydä ottamassa maksa-arvot ennen ku alat syömää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad611179- 42891
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että326657- 51651
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116626- 51618
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 93600
- 75566
- 56564