Finanssivalvonta tiedottaa

Cluso627.

6

644

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Antti S. palasi

      Ada nappasi jo paikkasi KRP:n yhteyshenkilönä, kun tuollai hävisit. Nyt Adaa sapettaa, kun ilmestyit taas forumille. Toivottavasti vähän vähemmän voimasanoilla varustettuna kuin aikaisemmin.

      • Cluso627.

        Tuli tänään pitkä e-maili Finanssivalvonnasta siis positiivinen:)

        Eikö ookkin hyvä toi juttu ja KRP:n WinCapita linkki siinä alapuolella sopivasti:)


      • Kalavale
        Cluso627. kirjoitti:

        Tuli tänään pitkä e-maili Finanssivalvonnasta siis positiivinen:)

        Eikö ookkin hyvä toi juttu ja KRP:n WinCapita linkki siinä alapuolella sopivasti:)

        mutta mistä sinä puhut`?


      • I wish
        Cluso627. kirjoitti:

        Tuli tänään pitkä e-maili Finanssivalvonnasta siis positiivinen:)

        Eikö ookkin hyvä toi juttu ja KRP:n WinCapita linkki siinä alapuolella sopivasti:)

        niminen firma kuulemma toimii finanssialalla.
        Ei löydy kaupparekisteristä? Eli on täyttä huijausta.


      • Unto Toivo
        I wish kirjoitti:

        niminen firma kuulemma toimii finanssialalla.
        Ei löydy kaupparekisteristä? Eli on täyttä huijausta.

        toive!


      • 20
        I wish kirjoitti:

        niminen firma kuulemma toimii finanssialalla.
        Ei löydy kaupparekisteristä? Eli on täyttä huijausta.

        Viestisi kuuluu sisällöltään tähän osioon http://keskustelu.suomi24.fi/debate/3354
        VIestisi kuuluu sisällöltään tähän osioon http://keskustelu.suomi24.fi/debate/3354
        VIEstisi kuuluu sisällöltään tähän osioon http://keskustelu.suomi24.fi/debate/3354
        VIEStisi kuuluu sisällöltään tähän osioon http://keskustelu.suomi24.fi/debate/3354
        VIESTisi kuuluu sisällöltään tähän osioon http://keskustelu.suomi24.fi/debate/3354
        VIESTISi kuuluu sisällöltään tähän osioon http://keskustelu.suomi24.fi/debate/3354
        VIESTISI kuuluu sisällöltään tähän osioon http://keskustelu.suomi24.fi/debate/3354
        VIESTISI Kuuluu sisällöltään tähän osioon http://keskustelu.suomi24.fi/debate/3354
        VIESTISI KUuluu sisällöltään tähän osioon http://keskustelu.suomi24.fi/debate/3354
        VIESTISI KUUluu sisällöltään tähän osioon http://keskustelu.suomi24.fi/debate/3354
        VIESTISI KUULuu sisällöltään tähän osioon http://keskustelu.suomi24.fi/debate/3354
        VIESTISI KUULUu sisällöltään tähän osioon http://keskustelu.suomi24.fi/debate/3354
        VIESTISI KUULUU sisällöltään tähän osioon http://keskustelu.suomi24.fi/debate/3354
        VIESTISI KUULUU Sisällöltään tähän osioon http://keskustelu.suomi24.fi/debate/3354
        VIESTISI KUULUU SIsällöltään tähän osioon http://keskustelu.suomi24.fi/debate/3354
        VIESTISI KUULUU SISällöltään tähän osioon http://keskustelu.suomi24.fi/debate/3354
        VIESTISI KUULUU SISÄllöltään tähän osioon http://keskustelu.suomi24.fi/debate/3354
        VIESTISI KUULUU SISäLlöltään tähän osioon http://keskustelu.suomi24.fi/debate/3354
        VIESTISI KUULUU SISäLLöltään tähän osioon http://keskustelu.suomi24.fi/debate/3354
        VIESTISI KUULUU SISÄLLÖltään tähän osioon http://keskustelu.suomi24.fi/debate/3354
        VIESTISI KUULUU SISÄLLÖLtään tähän osioon http://keskustelu.suomi24.fi/debate/3354
        VIESTISI KUULUU SISÄLLÖLTään tähän osioon http://keskustelu.suomi24.fi/debate/3354
        VIESTISI KUULUU SISÄLLÖLTÄän tähän osioon http://keskustelu.suomi24.fi/debate/3354
        VIESTISI KUULUU SISÄLLÖLTÄÄn tähän osioon http://keskustelu.suomi24.fi/debate/3354
        VIESTISI KUULUU SISÄLLÖLTÄÄN tähän osioon http://keskustelu.suomi24.fi/debate/3354
        VIESTISI KUULUU SISÄLLÖLTÄÄN Tähän osioon http://keskustelu.suomi24.fi/debate/3354
        VIESTISI KUULUU SISÄLLÖLTÄÄN TÄhän osioon http://keskustelu.suomi24.fi/debate/3354
        VIESTISI KUULUU SISÄLLÖLTÄÄN TÄHän osioon http://keskustelu.suomi24.fi/debate/3354
        VIESTISI KUULUU SISÄLLÖLTÄÄN TÄHÄn osioon http://keskustelu.suomi24.fi/debate/3354
        VIESTISI KUULUU SISÄLLÖLTÄÄN TÄHÄN osioon http://keskustelu.suomi24.fi/debate/3354
        VIESTISI KUULUU SISÄLLÖLTÄÄN TÄHÄN Osioon http://keskustelu.suomi24.fi/debate/3354
        VIESTISI KUULUU SISÄLLÖLTÄÄN TÄHÄN OSioon http://keskustelu.suomi24.fi/debate/3354
        VIESTISI KUULUU SISÄLLÖLTÄÄN TÄHÄN OSIoon http://keskustelu.suomi24.fi/debate/3354
        VIESTISI KUULUU SISÄLLÖLTÄÄN TÄHÄN OSIOon http://keskustelu.suomi24.fi/debate/3354
        VIESTISI KUULUU SISÄLLÖLTÄÄN TÄHÄN OSIOOn http://keskustelu.suomi24.fi/debate/3354
        VIESTISI KUULUU SISÄLLÖLTÄÄN TÄHÄN OSIOON!http://keskustelu.suomi24.fi/debate/3354
        Viestisi kuuluu sisällöltään tähän osioon http://keskustelu.suomi24.fi/debate/3354
        VIestisi kuuluu sisällöltään tähän osioon http://keskustelu.suomi24.fi/debate/3354
        VIEstisi kuuluu sisällöltään tähän osioon http://keskustelu.suomi24.fi/debate/3354
        VIEStisi kuuluu sisällöltään tähän osioon http://keskustelu.suomi24.fi/debate/3354
        VIESTisi kuuluu sisällöltään tähän osioon http://keskustelu.suomi24.fi/debate/3354
        VIESTISi kuuluu sisällöltään tähän osioon http://keskustelu.suomi24.fi/debate/3354
        VIESTISI kuuluu sisällöltään tähän osioon http://keskustelu.suomi24.fi/debate/3354
        VIESTISI Kuuluu sisällöltään tähän osioon http://keskustelu.suomi24.fi/debate/3354
        VIESTISI KUuluu sisällöltään tähän osioon http://keskustelu.suomi24.fi/debate/3354
        VIESTISI KUUluu sisällöltään tähän osioon http://keskustelu.suomi24.fi/debate/3354
        VIESTISI KUULuu sisällöltään tähän osioon http://keskustelu.suomi24.fi/debate/3354
        VIESTISI KUULUu sisällöltään tähän osioon http://keskustelu.suomi24.fi/debate/3354
        VIESTISI KUULUU sisällöltään tähän osioon http://keskustelu.suomi24.fi/debate/3354
        VIESTISI KUULUU Sisällöltään tähän osioon http://keskustelu.suomi24.fi/debate/3354
        VIESTISI KUULUU SIsällöltään tähän osioon http://keskustelu.suomi24.fi/debate/3354
        VIESTISI KUULUU SISällöltään tähän osioon http://keskustelu.suomi24.fi/debate/3354
        VIESTISI KUULUU SISÄllöltään tähän osioon http://keskustelu.suomi24.fi/debate/3354
        VIESTISI KUULUU SISäLlöltään tähän osioon http://keskustelu.suomi24.fi/debate/3354
        VIESTISI KUULUU SISäLLöltään tähän osioon http://keskustelu.suomi24.fi/debate/3354
        VIESTISI KUULUU SISÄLLÖltään tähän osioon http://keskustelu.suomi24.fi/debate/3354
        VIESTISI KUULUU SISÄLLÖLtään tähän osioon http://keskustelu.suomi24.fi/debate/3354


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      865
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe