on asia josta nyt käydään keskustelua.Mutta päivällä koko tilanne muuttui dramaattisesti sillä sillan suunnitellut arkkitehti saapui itse paikalle.Pyörittyään hetken aikaa rannalla hän kynsäisi päätään ja sanoi:En kyllä yhtään ihmettele sillan keskikohdan vajoamista.Sillä riippusillanhan mä tähän piirsinkin...
Turun Myllysilta...
3
109
Vastaukset
- siltanen
On siitä paljonkin hyymöriä revitty. Jossain päin Suomea kansa osaa nauraa myös itselleen.
http://yle.fi/alueet/turku/myllysilta/2010/03/sillan_murtumisesta_revitaan_turkulaishuumoria_1511929.html matkailutoimen vertaansa vailla oleva innovaatio, jonka saivat viimekesän opintomatkalla Pisan kaltevalle tornille. Syntyi idea Turun riippuvasta sillasta, joka on kääntävä kansainväliset turistivirrat Suomen Turkuun. Sillan äärelle suunnitellaan parhaillaan amphiteatteria, jossa annettavissa näytöksissä silta tulee roikahtamaan metrin. Shown jälkeen silta kiristetään takaisin suoraksi sillan alle ovelasti piiloon asennetutilla vaijereilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833278
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli342615- 612248
Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.702209Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512161Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1102143Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.191917- 611884
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv191763- 861622