nettisivut tekeillä, mutta ongelma koskee HTML/css käskyä: < p >
Siis kun teen boksin/palkin ja boksiin :
< D I V i d = palkki >
< p > tekstiä tähän < / p >
< / D I V >
Niin nettiselaimessa se teksti ei ala boksin yläkulmasta vaan tekee yhden rivin tyhjää. ja teksti ("tekstiä tähän") on vasta toisella vaakarivillä. Mikä mättää?
Pee ongelma CSS
4
212
Vastaukset
- hjkp
< p > aloittaa uuden palstan, tulee 1 rivi tyhjää. Jätä < p > pois niin alkaa teksti heti boxin yläosasta
Voithan pistää tekstin myös - tagien sisään ja asettaa css tyyleillä sille fonttimääritykset koon ja fontin värin jne. Eli tyylimääritys suoraan tagille.
sfinski80 kirjoitti:
Voithan pistää tekstin myös - tagien sisään ja asettaa css tyyleillä sille fonttimääritykset koon ja fontin värin jne. Eli tyylimääritys suoraan tagille.
siis tekstin voit laittaa h1 - h5 tagien sisään. On tää suomi24 internet osion oikeinkirjoitus mitä on :)
- Css-man
... p:llä on joko automaattisesti marginaalia (tai paddingia) tai sitten ei. Kokeile: p style="margin: 0; padding:0;"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163365Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3803101Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o772928Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä362779Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582278- 491939
- 901862
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise141809Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181799- 571689