Kaverin hp 550 läppäriä olen huoltamassa.Koneella oli runsaasti viruksia ja eräs haitallisin jopa tekeytyi virussuojaksi.Käyttis vista home basic
Koneelle on asennettu f-sekure 2010.En tiedä mitä kaverini lie sössinyt.Kun koneen käynnistää niin avautuu sekuren ikkuna jossa pyytää asentamaan koodin ohjelmaan.Koodi on kyllä oikein laitettu,mutta ohjelma ikkuna pyytää sinnikäästi uutta koodia,koska koodi ei ole muka oikein
Itse sekure kuvake oik alareunassa vilkuttaa että virustunnisteet ovat erittäin vanhoja.
Mutta kun klikkaa sekuren auki niin tulee kolmaan osaan jaetturuutu ja lukee että asennusta viimeistellään...
Mielestäni virustunnisteet oli kuitenkin tänään päivittyneet kun tämän päivän tapuhtumia katselin ?
Mitäs nyt,poistanko sekuren ?
Voiko netistä ladata 2010 versiota annetulla koodilla?
Auttaako ongelmaan?
Vai mitä pitäisi tehdä asian eteen ?
Olen itse kyllä sitä mieltä että sekure joutaisi mäkeen ja avast tilalle,mutta kaveri vaan inttää että sekure olla pitää...juuh....
F-sekure 2010 ongelma
5
509
Vastaukset
Poistu paikalta ja anna sen ääliön muhia omassa liemessään.
- häivy koloosi
tuo ilkeä nim. Dr.xyz joka aina vaan pilkkaa eikä koskaan auta ketään.
- arlax
Voi netistä ladata ja koodi käy.
- -------v
Soita F-securen tukeen, ei maksa kuin normaalin puhelin taksan ja homma selviää varmimmin ja tietävät mitä sinun tulee tehdä:
http://www.f-secure.com/fi_FI/support/home-office/contact-support/support-numbers.html - hep0nen
Ei mikään virusturva auta jos ei osaa varoa. Fsecure on yhtä hyvä tai huono kuin muutkin virus"turvat", mutta tärkein löytyy sieltä monitorin edestä.
Asenna käyttis uusiksi. Virusten on helppo tekeytyä hyötyohjelmiksi ja muhia paikoissa missä virustorjuntaohjelmat eivät pääse niihin käsiksi. Uudelleenasentamalla niistä pääsee varmimmin eroon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1952043
- 1331138
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21805- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34721ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9522