Kysyisin että, löytyykö PS3:lle yhtäkään isompaa kunnollista boxin ohjaimen tapaista ohjainta, dualshokki kun ei istu käteen ollenkaan.
Älkää nyt aloittako mitään konsolisotaa siitä, mikä on paras ohjain!
Olen viime aikoina pelannut boxilla, jonka ohjain sopii käteeni täydellisesti. Minulla on myös ollut PS1 ja PS2, joilla olen pelannut vuosia, mutta boxin jälkeen se kapula ei enää kelpaa.
DualShock 3 on esim. räiskintä peleihin kelvoton, koska peukalot osuu yhteen ja sormet lipsuu "liipaisimilta". Ohjain on muutenkin aivan liian pieni.
Olen nähnyt jossain isompi kokoisia ohjaimia, mutten sellaisia, missä tati ovat boxityylisesti. Onko sellaisia edes?
Kunnollinen ohjain?
8
569
Vastaukset
- Parempaa ohjainta
Kyllähän niitä "boxi-tyylisiäkin" ohjaimia taitaa olla, ainakin Puolenkuun peleissä näytti olevan paljon erilaisia (ja nettikaupoissakin). Itse tosin olen aina pelannut alkuperäisellä Dualshockilla. En ole boxin ohjaimella koskaan pelannut kun en ole boxiakaan omistanut. Dualshock on jonkin verran pienempi kuin boxin ohjain, mutta omasta mielestäni se sopii käteeni täydellisesti, pelityypistä riippumatta.
- xx xxx xx
Oilkein sano setä siinä edellä, silmät/aivot päähän ja ostoksille vsain, ohjaimia on vaikka millä mitallla.
- ..-.-.-.--.-.-..
mahdollinen. Eipä voi samaa sanoa tuosta lasten xbox-konsolin ohjaimesta.
- peelaaja
Tuota en ollut huomannutkaan. Näyttäis olevan kunnollinen ristiohjainkin tuossa kapulassa, kun ristiohjain on ainoa vika boxin ohjaimessa.
- xx xxx xx
peelaaja kirjoitti:
Tuota en ollut huomannutkaan. Näyttäis olevan kunnollinen ristiohjainkin tuossa kapulassa, kun ristiohjain on ainoa vika boxin ohjaimessa.
Jos ostat tuon niin pistä kommenttia minkälainen se on niin tiedämme muutkin, vaikuttaa kuvan perusteelta hyvältä.
- ps3 toimiva kapula
Onko tuosta linkin ohjaimesta kellään kokemuksia? Yleensä halpa ohjain ei ole hyvä. Itse haen tarkkaa ja toimivaa ohjainta. Sonyn orkkis ohjain ei kestänyt 5 viikkoakaa kun vasemman tatin painonappi lakkasi toimimasta ja näitä tapauksia löytyy iteltä kaksi ja kaveripiiristä paljon vastaavia lisää. Speedlink xeox ohjainta testasin joka on siis xbox kapulan kopio, ei hyvä, napit olivat huonot tatit todella herkät puhumattakaan surkeasta ristikkonapista. Nyt mietin muita tarvikeohjain vaihtoehtoja?
- WisaGoira
tuossa sulle hyvä ohjain (itellä ei ole mutta harkin tuon ostamista ja kuukeman mukaan sen on toedella hyvä)
http://www.gigantti.fi/product/pelit-ja-konsolit/tarvikkeet-pelikonsolit/PS3GIOSC1WIR/gioteck-sc-1-langaton-ps3-peliohjain
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1381329
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä39926Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad36671- 14600
Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46597Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä26588- 25565
Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30557Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver17553Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .17533