MARILII

fani

Tietäiskö joku mistä saisin Mariliin sanotuksia ja musiikkia netistä?

11

11211

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anni

      miulla on tosiaan sen yksi kappale, Sinun, jos se nyt on sen... ainakin oon sellaista tietoa saanut että olisi. haluaisin itekin kyllä tietää, mistä sen musiikkia saa, ja lyriikoita...

      • fani

        Mustaki tuntuu et se on sen kappaleita. Kun joku menee silleen:"Sinun, sydän on vieläkin minun. Ja tunne on muuttumaton, kun sinua ikävä on..." Onko se sitten juuri se Sinun-kappale. Kun netistä yrittää ettii sen matskua niin yhellä sen sivulla olisi varmaan mut ne ei oo laittanu sinne mitään.. mulla oli yhdellä levyllä sen musiikkii, mut se on kadonnu... =(


      • Anni
        fani kirjoitti:

        Mustaki tuntuu et se on sen kappaleita. Kun joku menee silleen:"Sinun, sydän on vieläkin minun. Ja tunne on muuttumaton, kun sinua ikävä on..." Onko se sitten juuri se Sinun-kappale. Kun netistä yrittää ettii sen matskua niin yhellä sen sivulla olisi varmaan mut ne ei oo laittanu sinne mitään.. mulla oli yhdellä levyllä sen musiikkii, mut se on kadonnu... =(

        on se sitten luultavasti sen kappale... haluisin kyllä tiätää, jotta mitä muita kappaleita sillä on... se Sinun-kappale on kyllä hyvä, onko ne muutkin? vai onko neitonen tehnyt edes muuta? luulis kyllä...


      • Tarkentaja
        Anni kirjoitti:

        on se sitten luultavasti sen kappale... haluisin kyllä tiätää, jotta mitä muita kappaleita sillä on... se Sinun-kappale on kyllä hyvä, onko ne muutkin? vai onko neitonen tehnyt edes muuta? luulis kyllä...

        Mariliin kappale Sinun on alunperin ulkomaalainen sävellys kuin myös suurin osa hänen kappaleistaan.
        Hänen levystään löytyvät sanat...niitä kaipaaville tiedoksi!


      • Hannele
        Tarkentaja kirjoitti:

        Mariliin kappale Sinun on alunperin ulkomaalainen sävellys kuin myös suurin osa hänen kappaleistaan.
        Hänen levystään löytyvät sanat...niitä kaipaaville tiedoksi!

        Hei,

        Olen tuottanut yhtiöni kautta Mariliille levyn, jonka nimi on "Siivilläin Lennän". Jos olette kiinnostuneita levystä, tilauksenne voi osoittaa kirjeitse Eurorecords, PL 29, 15241 Lahti. (ps. puh. numero mukaan).
        Yst.terv.
        Hannele Laurila

        Tässä sanat:
        "SINUN"
        JÄÄ YÖ SYDÄMEENI VAIN
        SÄRKYY MAAILMAIN
        NOUSEE KYYNELEET
        LUOTAIN POIS KUN SÄ MEET
        YÖ SAATTAA LÄHTEVÄÄ
        YÖ ELÄMÄÄNI JÄÄ
        SINÄ SYDÄMEENI JÄÄT

        MINUN
        SYDÄN ON VIELÄKIN SINUN
        JA TUNNE ON MUUTTUMATON
        MUN SUA IKÄVÄ ON
        MINUN
        SYDÄN ON VIELÄKIN SINUN
        SINULTA RAUHAA EN SAA
        NÄÄ TUNTEET NIIN MUA SATUTTAA

        MINUN SYDÄN ON VIELÄKIN SINUN ...
        ::NA NA NAA
        NA NA NA NA NAA
        NA NA NA NA NAA
        NA NA NA NA NAA::

        MINUN SYDÄN ON VIELÄKIN SINUN...

        JÄÄ YÖ SYDÄMEENI MUN
        TUSKA LOUKATUN
        VIERIVÄT KYYNELEET
        ASKELEES ON VAIENNEET
        ON TOIVEET KADONNEET
        YÖN ELÄMÄÄNI TEET
        SILTI SYDÄMEENI JÄÄT

        MINUN
        SYDÄN ON VILÄKIN SINUN
        JA TUNNE ON MUUTTUMATON
        MUN SINUA IKÄVÄ ON
        MINUN
        SYDÄN ON VILÄKIN SINUN
        SINULTA RAUHAA EN SAA
        NÄÄ TUNTEET NIIN MUA SATUTTAA

        MINUN
        SYDÄN ON VILÄKIN SINUN
        SINULTA RAUHAA EN SAA

        PS. SAMALLA LEVYLLÄ ON MUTAKIN HITTEJÄ, KUTEN
        SIIVILLÄIN LENNÄN JA TUOKSUVA ROSMARIINI
        HYVÄÄ KEVÄTTÄ. T. HL


      • aatu-67
        Hannele kirjoitti:

        Hei,

        Olen tuottanut yhtiöni kautta Mariliille levyn, jonka nimi on "Siivilläin Lennän". Jos olette kiinnostuneita levystä, tilauksenne voi osoittaa kirjeitse Eurorecords, PL 29, 15241 Lahti. (ps. puh. numero mukaan).
        Yst.terv.
        Hannele Laurila

        Tässä sanat:
        "SINUN"
        JÄÄ YÖ SYDÄMEENI VAIN
        SÄRKYY MAAILMAIN
        NOUSEE KYYNELEET
        LUOTAIN POIS KUN SÄ MEET
        YÖ SAATTAA LÄHTEVÄÄ
        YÖ ELÄMÄÄNI JÄÄ
        SINÄ SYDÄMEENI JÄÄT

        MINUN
        SYDÄN ON VIELÄKIN SINUN
        JA TUNNE ON MUUTTUMATON
        MUN SUA IKÄVÄ ON
        MINUN
        SYDÄN ON VIELÄKIN SINUN
        SINULTA RAUHAA EN SAA
        NÄÄ TUNTEET NIIN MUA SATUTTAA

        MINUN SYDÄN ON VIELÄKIN SINUN ...
        ::NA NA NAA
        NA NA NA NA NAA
        NA NA NA NA NAA
        NA NA NA NA NAA::

        MINUN SYDÄN ON VIELÄKIN SINUN...

        JÄÄ YÖ SYDÄMEENI MUN
        TUSKA LOUKATUN
        VIERIVÄT KYYNELEET
        ASKELEES ON VAIENNEET
        ON TOIVEET KADONNEET
        YÖN ELÄMÄÄNI TEET
        SILTI SYDÄMEENI JÄÄT

        MINUN
        SYDÄN ON VILÄKIN SINUN
        JA TUNNE ON MUUTTUMATON
        MUN SINUA IKÄVÄ ON
        MINUN
        SYDÄN ON VILÄKIN SINUN
        SINULTA RAUHAA EN SAA
        NÄÄ TUNTEET NIIN MUA SATUTTAA

        MINUN
        SYDÄN ON VILÄKIN SINUN
        SINULTA RAUHAA EN SAA

        PS. SAMALLA LEVYLLÄ ON MUTAKIN HITTEJÄ, KUTEN
        SIIVILLÄIN LENNÄN JA TUOKSUVA ROSMARIINI
        HYVÄÄ KEVÄTTÄ. T. HL

        kuuleppa hannele!vois se marilii levyttää taas uuen levyn.ihmetyttää mihi noi hyvä laulaja on kavonnu?t:pohjosen poika,siis vanha rekkakuski.hyvee jatkoo teille molemmille: : )nähellään ja törmäillään....


      • Laura Eklund
        aatu-67 kirjoitti:

        kuuleppa hannele!vois se marilii levyttää taas uuen levyn.ihmetyttää mihi noi hyvä laulaja on kavonnu?t:pohjosen poika,siis vanha rekkakuski.hyvee jatkoo teille molemmille: : )nähellään ja törmäillään....

        Hei pohjosen poika ja muut aiheesta kiinnostuneet

        Marilii on ehkä kuollut ja kuopattu, mutta kyseisellä nimellä esiintynyt tytteli elikäs Laura Eklund voi hyvin täällä Kauhajoella. Nykyään vaikutan Misty Late nimisessä (bilebändi) kokoonpanossa. Meidän 1. sinkku nimeltään Lue mun silmistä julkaistiin viime keväänä. Minut ja MistyLate-Tiinan (Tiina Panula) voi myös bongata Kurren uudelta albumilta, vaikken kyllä tiedä onko se jo julkaistu... Ensi syksyksi on toteutumassa vähän isomman mittakaavan konsertti/show projekti Etelä-Pohjanmaalla ja jos kysyntää riittää niin toivottavasti se leviää laajemmallekin alueelle. Ääniterintamallakin on uutta tuotantoa valmistumassa. Elikäs armotonta sävellystä, savellusta ja sovellusta kuuluu elämään.
        Hyvää loppuvuotta!

        t:Laura

        [email protected]


      • Soinnuton, korvaton...
        Laura Eklund kirjoitti:

        Hei pohjosen poika ja muut aiheesta kiinnostuneet

        Marilii on ehkä kuollut ja kuopattu, mutta kyseisellä nimellä esiintynyt tytteli elikäs Laura Eklund voi hyvin täällä Kauhajoella. Nykyään vaikutan Misty Late nimisessä (bilebändi) kokoonpanossa. Meidän 1. sinkku nimeltään Lue mun silmistä julkaistiin viime keväänä. Minut ja MistyLate-Tiinan (Tiina Panula) voi myös bongata Kurren uudelta albumilta, vaikken kyllä tiedä onko se jo julkaistu... Ensi syksyksi on toteutumassa vähän isomman mittakaavan konsertti/show projekti Etelä-Pohjanmaalla ja jos kysyntää riittää niin toivottavasti se leviää laajemmallekin alueelle. Ääniterintamallakin on uutta tuotantoa valmistumassa. Elikäs armotonta sävellystä, savellusta ja sovellusta kuuluu elämään.
        Hyvää loppuvuotta!

        t:Laura

        [email protected]

        mitä sointuja siinä "Sinun" biisissä käytetään? Osaisko joku kertoilla?


    • minä vain

      Minulta löytyy kaikki Mariliin kappaleet :)

      • hansulis

        Moips..
        olisko jollain vielä tallella mariliin kappaleita esim. sinun ja muitakin? jos on, oisko mahdollist saada?


    • Anonyymi

      Tiktokista löytyy, jos on vielä ajankohtaista

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      613
      4533
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      468
      3499
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      150
      3183
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      168
      2449
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2299
    6. 249
      1839
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1457
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1349
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      95
      1340
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1130
    Aihe