Tietäiskö joku mistä saisin Mariliin sanotuksia ja musiikkia netistä?
MARILII
11
11438
Vastaukset
- Anni
miulla on tosiaan sen yksi kappale, Sinun, jos se nyt on sen... ainakin oon sellaista tietoa saanut että olisi. haluaisin itekin kyllä tietää, mistä sen musiikkia saa, ja lyriikoita...
- fani
Mustaki tuntuu et se on sen kappaleita. Kun joku menee silleen:"Sinun, sydän on vieläkin minun. Ja tunne on muuttumaton, kun sinua ikävä on..." Onko se sitten juuri se Sinun-kappale. Kun netistä yrittää ettii sen matskua niin yhellä sen sivulla olisi varmaan mut ne ei oo laittanu sinne mitään.. mulla oli yhdellä levyllä sen musiikkii, mut se on kadonnu... =(
- Anni
fani kirjoitti:
Mustaki tuntuu et se on sen kappaleita. Kun joku menee silleen:"Sinun, sydän on vieläkin minun. Ja tunne on muuttumaton, kun sinua ikävä on..." Onko se sitten juuri se Sinun-kappale. Kun netistä yrittää ettii sen matskua niin yhellä sen sivulla olisi varmaan mut ne ei oo laittanu sinne mitään.. mulla oli yhdellä levyllä sen musiikkii, mut se on kadonnu... =(
on se sitten luultavasti sen kappale... haluisin kyllä tiätää, jotta mitä muita kappaleita sillä on... se Sinun-kappale on kyllä hyvä, onko ne muutkin? vai onko neitonen tehnyt edes muuta? luulis kyllä...
- Tarkentaja
Anni kirjoitti:
on se sitten luultavasti sen kappale... haluisin kyllä tiätää, jotta mitä muita kappaleita sillä on... se Sinun-kappale on kyllä hyvä, onko ne muutkin? vai onko neitonen tehnyt edes muuta? luulis kyllä...
Mariliin kappale Sinun on alunperin ulkomaalainen sävellys kuin myös suurin osa hänen kappaleistaan.
Hänen levystään löytyvät sanat...niitä kaipaaville tiedoksi! - Hannele
Tarkentaja kirjoitti:
Mariliin kappale Sinun on alunperin ulkomaalainen sävellys kuin myös suurin osa hänen kappaleistaan.
Hänen levystään löytyvät sanat...niitä kaipaaville tiedoksi!Hei,
Olen tuottanut yhtiöni kautta Mariliille levyn, jonka nimi on "Siivilläin Lennän". Jos olette kiinnostuneita levystä, tilauksenne voi osoittaa kirjeitse Eurorecords, PL 29, 15241 Lahti. (ps. puh. numero mukaan).
Yst.terv.
Hannele Laurila
Tässä sanat:
"SINUN"
JÄÄ YÖ SYDÄMEENI VAIN
SÄRKYY MAAILMAIN
NOUSEE KYYNELEET
LUOTAIN POIS KUN SÄ MEET
YÖ SAATTAA LÄHTEVÄÄ
YÖ ELÄMÄÄNI JÄÄ
SINÄ SYDÄMEENI JÄÄT
MINUN
SYDÄN ON VIELÄKIN SINUN
JA TUNNE ON MUUTTUMATON
MUN SUA IKÄVÄ ON
MINUN
SYDÄN ON VIELÄKIN SINUN
SINULTA RAUHAA EN SAA
NÄÄ TUNTEET NIIN MUA SATUTTAA
MINUN SYDÄN ON VIELÄKIN SINUN ...
::NA NA NAA
NA NA NA NA NAA
NA NA NA NA NAA
NA NA NA NA NAA::
MINUN SYDÄN ON VIELÄKIN SINUN...
JÄÄ YÖ SYDÄMEENI MUN
TUSKA LOUKATUN
VIERIVÄT KYYNELEET
ASKELEES ON VAIENNEET
ON TOIVEET KADONNEET
YÖN ELÄMÄÄNI TEET
SILTI SYDÄMEENI JÄÄT
MINUN
SYDÄN ON VILÄKIN SINUN
JA TUNNE ON MUUTTUMATON
MUN SINUA IKÄVÄ ON
MINUN
SYDÄN ON VILÄKIN SINUN
SINULTA RAUHAA EN SAA
MINUN
SYDÄN ON VILÄKIN SINUN
SINULTA RAUHAA EN SAA
PS. SAMALLA LEVYLLÄ ON MUTAKIN HITTEJÄ, KUTEN
SIIVILLÄIN LENNÄN JA TUOKSUVA ROSMARIINI
HYVÄÄ KEVÄTTÄ. T. HL - aatu-67
Hannele kirjoitti:
Hei,
Olen tuottanut yhtiöni kautta Mariliille levyn, jonka nimi on "Siivilläin Lennän". Jos olette kiinnostuneita levystä, tilauksenne voi osoittaa kirjeitse Eurorecords, PL 29, 15241 Lahti. (ps. puh. numero mukaan).
Yst.terv.
Hannele Laurila
Tässä sanat:
"SINUN"
JÄÄ YÖ SYDÄMEENI VAIN
SÄRKYY MAAILMAIN
NOUSEE KYYNELEET
LUOTAIN POIS KUN SÄ MEET
YÖ SAATTAA LÄHTEVÄÄ
YÖ ELÄMÄÄNI JÄÄ
SINÄ SYDÄMEENI JÄÄT
MINUN
SYDÄN ON VIELÄKIN SINUN
JA TUNNE ON MUUTTUMATON
MUN SUA IKÄVÄ ON
MINUN
SYDÄN ON VIELÄKIN SINUN
SINULTA RAUHAA EN SAA
MINUN SYDÄN ON VIELÄKIN SINUN ...
::NA NA NAA
NA NA NA NA NAA
NA NA NA NA NAA
NA NA NA NA NAA::
MINUN SYDÄN ON VIELÄKIN SINUN...
JÄÄ YÖ SYDÄMEENI MUN
TUSKA LOUKATUN
VIERIVÄT KYYNELEET
ASKELEES ON VAIENNEET
ON TOIVEET KADONNEET
YÖN ELÄMÄÄNI TEET
SILTI SYDÄMEENI JÄÄT
MINUN
SYDÄN ON VILÄKIN SINUN
JA TUNNE ON MUUTTUMATON
MUN SINUA IKÄVÄ ON
MINUN
SYDÄN ON VILÄKIN SINUN
SINULTA RAUHAA EN SAA
MINUN
SYDÄN ON VILÄKIN SINUN
SINULTA RAUHAA EN SAA
PS. SAMALLA LEVYLLÄ ON MUTAKIN HITTEJÄ, KUTEN
SIIVILLÄIN LENNÄN JA TUOKSUVA ROSMARIINI
HYVÄÄ KEVÄTTÄ. T. HLkuuleppa hannele!vois se marilii levyttää taas uuen levyn.ihmetyttää mihi noi hyvä laulaja on kavonnu?t:pohjosen poika,siis vanha rekkakuski.hyvee jatkoo teille molemmille: : )nähellään ja törmäillään....
- Laura Eklund
aatu-67 kirjoitti:
kuuleppa hannele!vois se marilii levyttää taas uuen levyn.ihmetyttää mihi noi hyvä laulaja on kavonnu?t:pohjosen poika,siis vanha rekkakuski.hyvee jatkoo teille molemmille: : )nähellään ja törmäillään....
Hei pohjosen poika ja muut aiheesta kiinnostuneet
Marilii on ehkä kuollut ja kuopattu, mutta kyseisellä nimellä esiintynyt tytteli elikäs Laura Eklund voi hyvin täällä Kauhajoella. Nykyään vaikutan Misty Late nimisessä (bilebändi) kokoonpanossa. Meidän 1. sinkku nimeltään Lue mun silmistä julkaistiin viime keväänä. Minut ja MistyLate-Tiinan (Tiina Panula) voi myös bongata Kurren uudelta albumilta, vaikken kyllä tiedä onko se jo julkaistu... Ensi syksyksi on toteutumassa vähän isomman mittakaavan konsertti/show projekti Etelä-Pohjanmaalla ja jos kysyntää riittää niin toivottavasti se leviää laajemmallekin alueelle. Ääniterintamallakin on uutta tuotantoa valmistumassa. Elikäs armotonta sävellystä, savellusta ja sovellusta kuuluu elämään.
Hyvää loppuvuotta!
t:Laura
[email protected] - Soinnuton, korvaton...
Laura Eklund kirjoitti:
Hei pohjosen poika ja muut aiheesta kiinnostuneet
Marilii on ehkä kuollut ja kuopattu, mutta kyseisellä nimellä esiintynyt tytteli elikäs Laura Eklund voi hyvin täällä Kauhajoella. Nykyään vaikutan Misty Late nimisessä (bilebändi) kokoonpanossa. Meidän 1. sinkku nimeltään Lue mun silmistä julkaistiin viime keväänä. Minut ja MistyLate-Tiinan (Tiina Panula) voi myös bongata Kurren uudelta albumilta, vaikken kyllä tiedä onko se jo julkaistu... Ensi syksyksi on toteutumassa vähän isomman mittakaavan konsertti/show projekti Etelä-Pohjanmaalla ja jos kysyntää riittää niin toivottavasti se leviää laajemmallekin alueelle. Ääniterintamallakin on uutta tuotantoa valmistumassa. Elikäs armotonta sävellystä, savellusta ja sovellusta kuuluu elämään.
Hyvää loppuvuotta!
t:Laura
[email protected]mitä sointuja siinä "Sinun" biisissä käytetään? Osaisko joku kertoilla?
- minä vain
Minulta löytyy kaikki Mariliin kappaleet :)
- hansulis
Moips..
olisko jollain vielä tallella mariliin kappaleita esim. sinun ja muitakin? jos on, oisko mahdollist saada?
- Anonyymi
Tiktokista löytyy, jos on vielä ajankohtaista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3217635Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1771856
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161392- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91261Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701231RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j571186Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901029