Pistin eilen merkille semmoisen suunnittelu kukkasen, että uudessa (olikohan se A3) etu-umpiossa oleva vilkku oli siellä ompion 'keski'puolella. Tuo yhdistettynä kirkkaaseen xenon-valoon sekä niihin päiväajoledeihin, oli etuvilkkua todella huono huomata. Sen valo hukkui näihin muihin lyhtyihin mitä siinä umpiossa oli. Ko auton kääntymisen näki vasta peilissä olevista ledeistä mitkä näky oikein mallikkaasti.
Muistaakseni joissakin vanhemmissa golffeissa oli samanlainen toteutus tuolla etuvilkulla, eli umpion 'keski'puolella.
Äkkiä kun tuota ajatelee niin mitä väliä sillä on miten etuvilkku on tehty mutta tuohan yksinkertaisesti meinaa sitä ettei auton vilkuttelua välttämättä havaitse niin nopeasti ja selkeästi kuin voisi -> voi johtaa tarpeettomaan kolariin.. ja kaikki tuo vain tyylin ehdolla (luuen ettei umpiota suunniteltaessa vilkun näkyvyys ole ensimmäinen prioriteetti vaan tänä päivänä taitaa tyyli mennä senkin edelle).
Ja tosiaan tämä ei ole mikään provo/vittuilu vaan ihan tosiasia.. luulen että joku muukin on odottanut kolmion takana risteyksessä kohti tulevaa autoa ja näkeekin sitten vasta 10m päästä että etulyhdyssä tosiaan jotain vilkkuu. Hölmösti suunniteltu etulyhty.
Uudessa audissa hölmö etuvilkku
kanssa-autoilija
2
287
Vastaukset
- Jepjeejoo
Silmälaseihi vaa lisää vahvuuksia. Kyllä ne ihan tarpeeks hyvin näkyy. Ainakin sen verran hyvin, että on päästetty EU:n markkinoille
- typ44
se ei ole ensimmäinen eikä valitettavasti viimeinen asia joka Audissa on tehty hölmösti. kaikki muu on uhrattu muotoilun alttarille. Järki loistaa monessa ratkaisussa poissaolollaan, kun vertaa vaikka Volkkariin tai Skodaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad781303- 43931
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että360753- 127709
- 53683
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116656- 51648
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38615- 76602
- 56584