Onko maalaus veneestä ja sen kipparista hyvä lahja veneilijälle? Sopiva kuva löytyy takavuosilta. Siis tarkoitan jotain tällaista öljyvärimaalausta: http://www.arttailor.com/vene-p-179.html jossa myös kapteeni olisi mukana kuvassa. Lahjan saaja ei todennäköisesti itse raaskisi kuvaa itsestään maalauttaa, mutta vene on hänelle melkein kaikki kaikessa!
Maalaus veneestä ja kipparista
5
250
Vastaukset
- aitoa, ei feikkiä
mutta minä en haluisi tuollaista kuvaa. Mielumin vaikka suurennettu/kehystetty hyvä valokuva.
- 10
joo kieltämättä vähän ihme putiikki. aito maalaus olis ihan ok tai sitten iso normikuva edes.
- Ruusteri
10 kirjoitti:
joo kieltämättä vähän ihme putiikki. aito maalaus olis ihan ok tai sitten iso normikuva edes.
Ihan niin hienoa valokuvaa ei löydy että viitsisin suurennoksena laittaa kehyksiin, mutta veneestä löytyy kyllä sopiva kuva ja myös kipparista hauska otos erikseen, joista yhdistämällä tulisi varmaan hieno maalaus. Tässä tapauksessa on muuten kyse puuveneestä.
- 27
Ruusteri kirjoitti:
Ihan niin hienoa valokuvaa ei löydy että viitsisin suurennoksena laittaa kehyksiin, mutta veneestä löytyy kyllä sopiva kuva ja myös kipparista hauska otos erikseen, joista yhdistämällä tulisi varmaan hieno maalaus. Tässä tapauksessa on muuten kyse puuveneestä.
riippua vähän siitä, arveletko lahjan saajan arvostavan nimenomaan maalausta, siis luuletko, että sinänsä sama kuva maalauksena tuntuisi hänestä mieleisemmältä ja arvokkaammalta kuin tasokkaana valokuvasuurennoksena? Jos tuntuu, että vastaus on myönteinen, niin sitten se on myönteinen alkuperäiseen kysymykseesikin. Jaa, vielä sillä varauksella, että arvelet, että minkäänlainen kuva hänestä itsestään olisi mieluinen. Ihmiset ovat erilaisia, minä en haluaisi seinälleni itsestäni sen enempää maalausta kuin valokuvaakaan. Sopiva kuva veneestä kulussa voisi olla ihan eri juttu.
- seilorska
27 kirjoitti:
riippua vähän siitä, arveletko lahjan saajan arvostavan nimenomaan maalausta, siis luuletko, että sinänsä sama kuva maalauksena tuntuisi hänestä mieleisemmältä ja arvokkaammalta kuin tasokkaana valokuvasuurennoksena? Jos tuntuu, että vastaus on myönteinen, niin sitten se on myönteinen alkuperäiseen kysymykseesikin. Jaa, vielä sillä varauksella, että arvelet, että minkäänlainen kuva hänestä itsestään olisi mieluinen. Ihmiset ovat erilaisia, minä en haluaisi seinälleni itsestäni sen enempää maalausta kuin valokuvaakaan. Sopiva kuva veneestä kulussa voisi olla ihan eri juttu.
Olen varma, että lahjan kohteesi pitää siitä, että huomioita häntä. Maalaus on aina arvokkaampi kuin valokuva. Vaikka kuvaa olisi käsitelty millätavoin hyvänsä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad621208- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että335685- 51661
- 51638
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116636- 99613
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76582
- 56574