toimii/ei toimi

tonimikael82

ja tänään aiheena -91 vectra ja käynnistys ongelma. vikaa oon saanu rajattua bensapumpun alueelle eli välillä pumppu lähtee päälle ja välillä ei. ja te jotka meinaatte vastata heti vaiha pumppu toope niin malttakaa.sillon kun ei oo toiminu niin oon mitannu bensapumpunliittimestä (penkin alla) niin virtaa ei oo tullu, myös sillon kun ei pelitä niin rele napsahtaa pellin alla ja sillon kun toimii niin ei napsu. taustasta sen verran että on ollu kahella korjaamolla ja sanottu ettei vikaa oo ja rele on testattu korjaamolla ja toimi.. tästä huolimatta aattelin vaihtaa releen ja kattoa mitä tapahtuu. niin ja tätä auto on tehny jo melkein tämän talvea et jos pumpussa ois vika niin kai se ois jo paukahtanu lopullisesti! lauhalla ilmalla tuntuu toimivan paremmin... onko samanlaisia kokemuksia tai onko antaa jotain vinkkiä jos ei oo releessä vika missä ei kuulemma oo???

2

362

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei asiantuntija

      toi sun selostus?
      Eli yksinkertaisesti mitä se auto tekee lähteekse käyntiin vai ei, nykiikö se sammuilee, kerro vähän enemmän miksi epäilet jotain bensapumppua.
      Eli jos nykyisin autoissa on bensapumppu on se sähköinen.
      Mekaninen lopettaa toimintansa heti ku se auto sammuu eikä mene eteenpäin sähkönen taas kun sähköö ei mene eteepäin.
      Luulisin sinun puhuvan sähkösestä kun puhut mittaamisesta joten kun se pumppu ei toimi aina niin virtalukosta laitetaan virta päälle ja pumppu toimi joskus mutta ei aina.
      Eli pyshtyykö auto vai mitä tekee? jos toimii katkonaisesti niin virta katkeaa välillä ja jos sinun selityksestä virta toimii penkinalle niin ei voi jäärä muuta vaihtoehtoa kun virtalukon pohja.
      ps. ei ne korjaamotkaan välttämättä mitään tyhjentäviä vastauksia anna joten kantsii vaikka vaihtaa korjaamoa tai asiantuntija miestä.

      • tonimikael82

        en epäile bensapumppua, mitannu bensapumpunliittimestä (penkin alla) niin virtaa EI oo tullu.

        yksinkertasesti auto ei lähe toisinaan käyntiin, käynnistyttyään auto toimii täysin moitteetta eli ei nyi eikä katko.
        virrat kun kääntää päälle niin kuulee kun bensapumppu lähtee päälle, sitä ääntä kun ei aina kuulu ja siitähän syystä ei lähe aina käyntiin.
        kyllä bensapumppu on sähkönen.
        sellasta vinkkiä oon myös saanu et voi olla virtalukon pohja
        releen kokeilin vaihtaa ja se ei vaikuttanu.
        nyt kun ilmat on lauhtunu niin on toiminu paremmin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe