Paremman Ihmisen Ylemmyys
Tämän kirjoituksen tarkoitus on toimia valistavana. Teen pyyteettömästi tätä valistustyötä! Pienillä elämän päätöksillä sinäkin pystyt tekemään elämästä Paremman. Minä ole tämän Kultaisen filosiafan löytänyt. Ja tämä ylemmyyden tunne on loistavaa! Puitteet on kaiken A ja O!
1. sääntö: Panosta laatuun. Raha ja laatu kulkevat käsikädessä. Minä en halpoihin korvikkeisiin sorru. X.O. konjakki, minulla oli ensimmäisenä kaikista LCD-littutelevisio. 37-tuuman LG, kun jotkut tihrustiva 32" tuuman sonyn putkitöllöistä! Olen päivittänyt nyt LG:n 47 tuumaan. HD-valmiuksella. Siitä katsoin kaikki olynpiaslähetykset HD_nä! Heh! X.o:ni hörpin vain Iittalan laseista. (Cardio, Ultima Tule) Sisustus on vimpan päälle kallista. SuomiSoffa tekee laatua. Kotimaista!
2. Omistusasuminen. Asuuko Räikkönen vuokralla? Asuuko? EI! Tämä on lempiaiheeni. Ihmisen määrärittelee, se että puitteet on kunnossa! Kyllä kaikkien menestyvien ihmisten lähtökohta on, että on Koti! Oma Koti! Toisten nurkissa ei pyöritä. Maksatko läskinvuokranantajan asuntoa vai Omaa KOtiasi. Kerrostaloissa ei ihmiset asu. Mitä tahan tutkimusta katsot, niin aina Suomalainen Unelma on Pientaloasuminen! Pientaloalueilla suomalainen viihtyy. Täällä asuu Paremmat Ihmiset! Meidänkin kadulla Audia edessä! Audia. Korot pirun alhaalla, vuokrat nousemassa. Pankkien kanssa voi neuvotella lyhennyvapaita. Järjestely johon vuokralainen ei pysty. 280 000 itselläni lainaa, joten korkojen nyt tiputtua asumiskustannukset romahtaneet! Onko vuokralaisilla? EI! Vuokralaiset ovat huonompaa sakkia! Siellä asuu mustalaiset ja somalit. Haluatko sinä siihen sakkiin? Se tekee kaltaiseksi. Parveketupakointia, keskikalja-alkoholismia, huutavia pentuja, luukuttamista, narkkeja, tiesmitä?½
Täällä asuvat Paremmat Ihmiset. Me asumme Suomalaista Unelma, sitä mitä te haluaisitte. Tämä on periaate päätös, mihin teidän pitää hypätä. Mene sinne pankkiin, ota sitä lainaa, osta se asunto! Liity meihin, kaikki muu kyllä tämän jälkeen lutviutuu.
Sitä kun näin keväisenä päivänä istahdat OMAN takapihan terdelle X.O.Ta Utima Tule täynnä BadenBaden-tuoliin, Morjestat naapureita, katselet kun narsistit nousee penkistä ja huudatat poppendaalia! Sese vasta on elämää! Minä olen Isäntä!
Varallisuus kasvaa. Kun ostin tämän rivarin kohta pari vuotta sitten, niin välittäjä sanoi, että nämä on haluttua tavaraa. Soitto vain, niin viikossa myö, jos eroon haluat päästä. Arvo ei voi laskea! Se nousee.
3. Auto. Missä menetkin, niin Omalla Autolla ajat. ENsivaikutelma on kaikkein tärkeintä. Muulla ei ole niin väliä. Ja kun karautat kaupan pihaan, niin mitä sinusta ensimmäiseksi näkyy? No se auto! Isompi niin sitä parempi. Maasturi, neliveto, laatu. Itsellä Sportage. Ja kyllä kaupan pihassa huomataan, kun tuun ikkunat auki poppivehkeet täysillä. Pocerfase! Nykyisin saat helposti halpaa autolainaa.( Vai onko se poke her face?;)
4. Kaupassa käynnistä lisää. Kultakortit! Kuka tahansa voi maksaa käteisellä, mutta saako kuka tahansa kultakorttia? Ei! Visa GOld ja Mastercard Gold. Mulla molemmat! Näissä on tulorajat ja kaikki. Siinä vaiheessa kun kaivat CityMarketin kassalla kultakortin esille, niin siinä kyllä kassatytön pöksyt kostuu. Ja hymy leviää. Tuossa on mies, jonka haluaisin elättämään lapsiani! (YH!)
5. Naiset. Menestyvällä miehellä on näyttävä nainen! Itse suosin thaikkuja. Ei löydy varmaan yhtä miestä, joka ei pitäisi thaivaimoa parhaimpana. Löytää paikkansa ja kyllä tietää kuka on perheessä pomo! Ei ole tarvinnut kuin kättä nostaa, niin aina on asettunut. Ja ei liho! Laittaa ruuan, siivoa, tuo sen sinun X.O:si sille SuomiSoffalle!
Paremman Ihmisen Ylemmyys 1/2
OmaKotiParempiIhmine
1
160
Vastaukset
- OmaKotiParempiIhmine
http://keskustelu.suomi24.fi/node/8922536
Vuokra tuhnut lukekaa se tämän jälkeen!
Kakkonen on ykkönen!
Valistaja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053161Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391610Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus951462- 921369
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461324Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1561236Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121178Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231009Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89922Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803