Paremman Ihmisen Ylemmyys 2/2

OmaKotiParempiIhmine

5. Tulisijat. Jos kriisi tulee, niin milläs kämppäsi lämmität? Löytyykö kerrostaloista tulisijaa? Ei! Sinne vuokralaiset paleltuvat tai minun oven raapivat pilalle. No lasku lähtisi perikunnalle! Heh! Tämä perkeleen kasvihuoneillmiö on hippijen ja kommareiden salaliitto! Ei ilmasto ole minnekään lämpenemässä. Vuolukivi, varaava, Nunnauuni ja koivuhalko! EiBiiCii:ltäkin löytyy halkoa! Toinen asia on tietty ILPO! Ilmalämpöpumppu. Ilmaista energiaa ilmasta. Haluatko lämmittää tai viilentää. Itselläni aika usein tulee poltettua useampi pesä Nunniksessa! Ilpo onneksi viilentää! Nunnis tuo kuitenkin tunnelmaa, kun hyppäät sen Parhaimman Hypyn sohvalle ja katsot thaikkuvaimo kainalossa jonkun hyvän toimintapätkän. Vaikka Saen Van Claude Dammea tai Terence Hilliä.

6. Akateemisuus. Jos ei urheilulla voi elämässä rikastua, niin akateeminen tutkinto on jotain jolla päteä. Itsellä tuli ammattiKORKEAKOULU käytyä riksussa! Kova koulu.

7. Isänmaa ja uskonto! Sivareita ja hippejä turpaan. Jeesus antaa kaikki anteeksi! Pitää olla periaatteet kunnossa. Itselläni aina, aina. Hopeinen isoin Suomen leijona kaulassa (Samanlainen kuin Halmeella!) ja risti toisessa ketjussa! Olisin aukkiin halunnut ja varmaan päässyt jos olisin oikein halunnut!

8. Vyölaukku. Ihan käytännöllisenä vinkkinä. Tähän väliin. Lompakko on kuitenkin korteista paksu, kännykkä, nuuskapurkki. Farkkujen taskuunko kaikki tunget? Minulla seitsemän eri vylaa. Voi vaikka viikon jokaiselle päivälle laittaa oman. Lemppari on yksi nahkainen, jonka Torresta ostin. Ei ollut halvimmasta päästä. Ei todellakaan.

9. X.O. X.O-konjakki on juomista jaloin. Itse suosion Courriere X.O. brandy -konjakkia. Aitoa ranskalaista! Maksaa melkein pari kymppiä euroa Alkossa, Mutta tässä ei olla köyhiä eikä kipeitä. Jalluihin en koske. X.O. menee hyvin niin sellaisenaan kylmänä tai colan kanssa. Ranskalaiset osaa muutenkin maailman parhaimmat juomat tehtyä. Tiesitkö, että aitoa champagea ei tehdä muualla kuin ranskassa? Minä tiesin! Minä juon vain aitoa champagea. Ballet Demi Sec -lukee pullossa. Mulla on aina yksi pullo sitä tuossa vitriinissä parhaimmalla paikalla aina. Jos pitää jotain juhlistaa. Vaikka Suomen voittoa lätkässä!

10. Sauvakävely. Oikeat ihmiset pitää kunnostaa huolta. Mieli pysyy vireänä kun kuntoilee. Vaimon kanssa laitetaan tuulipuvut päälle ja lähdetään aina sunnuntai päivällä sauvakävelylenkille. (Missä krapulassa tahansa! Mutta lenkki onkin tehokkaampaa krapulassa, kun pulssi käy kovana) Siinä sitten kierretään tämä pientaloalue ja nyökkäillään kohteliaasti naapureille. Ja totta kai samalla voi kysellä aina, mitä havaintoja muista naapureista on. Eroamisia, epäilyttävää käytöstä jne. Täällä pidetään toisista huolta! Välittäminen on tärkeää. Johan Jeesus sen opetti meille!

Tässä oli kymmenen Kultaista sääntöä jolla sinäkin pystyt tekemään itsestäsi kaltaiseni Paremman Ihmisen. Tämä ylemmyyden tunne on ihanaa. Tästä ei koskaan tarpeeksi saa.

(Ei mahtunut kaikki yhteen viestiin!) Paljon asiaan

29

367

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • missä hoitaja?

Hoitaja ei nähnyt, ja sepustuksesi pääsi eetteriin..

• ok-asukas

Nyt tuli palstan historiaa! Kyllä! Juuri näin! Talletan nämä postaukset, printtaan työpaikan laserväritulostimella ja laitan kehyksiin seinälle! Vaikka itselläni onkin kaunis maatiaisvaimo, ymmärrän kyllä hyvin thai-vaimon ottaneita. X0 tulee sormia napsauttamalla ja erogeeninen hieronta on taivaallista! Kyllä! Ja uskonto, se on tärkeää, se on parempien ihmisten kivijalka, sillä erottaudutaan kommarirahvaasta!

Kiitos tästä. Oikein liikutuin. Taidanpa kurlata heti lasillisen X0:ta.

• OmaKotiParempiIhmine

Jos joltakin ihmiseltä arvostan kommenttia niin sinulta!

Olet tehnyt pyyteettömästi tätä valitus työtä täällä niin kuin minäkin! Olemme sielun kumppaneita ja aivan taatusti kääntänyt satoja ihmisiä Paremmiksi kaltaisiamme kaltaisiksi! Minä rakastan sinua niin kuin hetero mies vain voi rakastaa!

Ottakaamme tänään isot lasit XO:ta toisillemme laatu sohvillamme )minula SuomiSoffa, algantara) Nunna Uunimme loimussa, isoista LDC-televisioistamme Kovalaista HD:nä kannustaemme! Vaimot thaikku tai maa tiainen kainalossa Omistus Talossa Viihtyisällä Parempien Ihmisen Pien Tralo Alueella!

• ok-asukas
        OmaKotiParempiIhmine kirjoitti:

Olet tehnyt pyyteettömästi tätä valitus työtä täällä niin kuin minäkin! Olemme sielun kumppaneita ja aivan taatusti kääntänyt satoja ihmisiä Paremmiksi kaltaisiamme kaltaisiksi! Minä rakastan sinua niin kuin hetero mies vain voi rakastaa!

Ottakaamme tänään isot lasit XO:ta toisillemme laatu sohvillamme )minula SuomiSoffa, algantara) Nunna Uunimme loimussa, isoista LDC-televisioistamme Kovalaista HD:nä kannustaemme! Vaimot thaikku tai maa tiainen kainalossa Omistus Talossa Viihtyisällä Parempien Ihmisen Pien Tralo Alueella!

Käännytystyötä on tehtävä, sillä jossain kassun kulmassa saattaa kuin saattaakin asua potentiaalinen Parempi Ihminen, joka on joutunut vuokralle vain olosuhteiden pakosta ja kenties silkkaa tietämättömyyttään. Jos yksikin tällainen ottaa itseään niskasta kiinni ja ryhtyy elämään porvarillisesti, ei työmme ole ollut turhaa. Onneksi on netti, niin ei tarvitse kiertää ovelta ovelle! Kippistä ja X0-kulaus meille paremmille ihmisille! "Älkää tuomitko heitä, sillä he eivät tiedä miksi tuhnuttavat" Ok-as. 3/4.

• lukihäiriöinen.

Juttua tuntuu riittävän niin että hirvittää, tosin joskus pikkasen ällöttää lukea saman toistoa mutta huumorin kukka se on mualiman kaanehin kukka.Tuo vyölaukku kuvio kyllä hiukkasen arveluttaa, koska noita käyttivät 1990 luvulla siis viimme vuosituhannella.Samoten eräät pettyneet wincapitassa.

• OmaKotiParempiIhmine
        lukihäiriöinen. kirjoitti:

Juttua tuntuu riittävän niin että hirvittää, tosin joskus pikkasen ällöttää lukea saman toistoa mutta huumorin kukka se on mualiman kaanehin kukka.Tuo vyölaukku kuvio kyllä hiukkasen arveluttaa, koska noita käyttivät 1990 luvulla siis viimme vuosituhannella.Samoten eräät pettyneet wincapitassa.

niin ne rahat on kyllä tulossa sieltä takaisin ja korkojen kera! . Mull oa kaikki sijoitus rahat siellä! No worryeise!

• lukihäiriöinen.

niin ne rahat on kyllä tulossa sieltä takaisin ja korkojen kera! . Mull oa kaikki sijoitus rahat siellä! No worryeise!

Valitettavasti jos olet sijoittanut niin ikävä kertoa sulle nyt totuus lue nyt tarkkaan.Kaikki mitä olet sijoittanut on menneen talven sijoittuksia.Et todellakaan saa mitään kun mitään ei ole jakaa usko mua.Tämä on sisäpiiri tietoa ja oikeesti tiedän .On valitettavaa kun olet mennyt höynäytetyksi mutta et ole ainu,t niitä on paljon muitakin.Itse en lähtenyt moiseen kun satun tuntemaan erään heistä jo lapsuudesta asti.Joten tieto on varma.Älä ihan hulluja kuitenkaan puhele kun et tunne kuviota.Tämä olkoon varoittava esimerkkinä kaikille jotka luulevat olevansa viisaita, tälläisillä 400% tuotoilla ei ole katetta.Toki uudet kujeet on taas meneillään ja moni siihen taas menee mukaan kunnes huomaa tulleensa petetyksi.

• lukihäiriöinen.

Otsikko,varo näitä huijauksia!!!! Niin olin vuorokautta edellä moisesta asiasta.

• Maisteri OKT

Tuo omakoti-ihminen kuuluu kyllä meikäläisten alempaan kastiin. Ammattisurkeakoulu ei ole mikään akateeminen tutkinto, ja jos armeijaan mennään niin vänrikkinä sieltä tullaan pois.

• ok-asukas

Pakanako siellä yrittää panetella ystävääni OmaKotiParepiIhmineä? Hus kassulle sieltä, sinä et asu omassa etkä myöskään kuulu kansamme eliittiin.

• OmaKotiParempiIhmine
        ok-asukas kirjoitti:

Pakanako siellä yrittää panetella ystävääni OmaKotiParepiIhmineä? Hus kassulle sieltä, sinä et asu omassa etkä myöskään kuulu kansamme eliittiin.

Kaveri ei näe latvaa puilta! Niin kuin mainitsin olisi aukkiin pääsyt jos olisin halunnut ja AMK :ss a K tarkoittaa Korkea koulua, joka sanoo sen akateemiseksi. vaihitoivat sen koulun AMK:ksi valmisttumiseni jälkeen.

Kun tuollaiset kavert eivät usko Jeesukseen ja Raamattuun, ne heittävät tuollaista katkeraa ja kateellista läppää. Anteeksi anto! Vuokraloiset nuo maamme ihmissakat eivät voi nousta jos eivät omaa evlut arvoja! Koti, Uskonto; Isänmaa. Mitä voi tehdä, jos kaikki kaatuu siihen ettei ole Kotia!? Asuu jonkun Läskinvuokraisännän nurkissa! Meillä on Koti! Oma Koti!

• ok-asukas

Kaveri ei näe latvaa puilta! Niin kuin mainitsin olisi aukkiin pääsyt jos olisin halunnut ja AMK :ss a K tarkoittaa Korkea koulua, joka sanoo sen akateemiseksi. vaihitoivat sen koulun AMK:ksi valmisttumiseni jälkeen.

Kun tuollaiset kavert eivät usko Jeesukseen ja Raamattuun, ne heittävät tuollaista katkeraa ja kateellista läppää. Anteeksi anto! Vuokraloiset nuo maamme ihmissakat eivät voi nousta jos eivät omaa evlut arvoja! Koti, Uskonto; Isänmaa. Mitä voi tehdä, jos kaikki kaatuu siihen ettei ole Kotia!? Asuu jonkun Läskinvuokraisännän nurkissa! Meillä on Koti! Oma Koti!

Katkeran vuokratuhnun paljasti tuhnuksi uskonnottomuus.

- "Tulkoon vedenpaisumus ja vallatkoon uskonnottoman tuhnun läävän".

• lukihäiriöinen.
        ok-asukas kirjoitti:

Katkeran vuokratuhnun paljasti tuhnuksi uskonnottomuus.

- "Tulkoon vedenpaisumus ja vallatkoon uskonnottoman tuhnun läävän".

-Et selvästi ole perehtynyt isoon kirjaan ,luulet vedenpaisumuksen tulevan toisen kerran heps heijaa,lueppa kirja uudelleen ettei tulis niitä mutujuttuja.

• vuokraluuserilla
        lukihäiriöinen. kirjoitti:

-Et selvästi ole perehtynyt isoon kirjaan ,luulet vedenpaisumuksen tulevan toisen kerran heps heijaa,lueppa kirja uudelleen ettei tulis niitä mutujuttuja.

Totta Mooses. Tuhnulla on uskonto 10.

Minä kyllä lakkasin uskomasta joulupukkiin sekä kaikenmaailman näkymättömiin ystäviin jo alta 10 vuotiaana. Toisilla vaan on tää kehitys vähän hitaampaa...

• Lukihäiriöinen.
        vuokraluuserilla kirjoitti:

Totta Mooses. Tuhnulla on uskonto 10.

Minä kyllä lakkasin uskomasta joulupukkiin sekä kaikenmaailman näkymättömiin ystäviin jo alta 10 vuotiaana. Toisilla vaan on tää kehitys vähän hitaampaa...

Ai sä lakkasit uskomasta ja kuitenkin mainitset kaikenmaailman näkymättömiim ystäviin eli kuitenkin näit näkymättömiä.Aika erikoista en nyt oikein itekkään ole perillä mitä tarkoitit.

• tuhnuskaiset
        Lukihäiriöinen. kirjoitti:

Ai sä lakkasit uskomasta ja kuitenkin mainitset kaikenmaailman näkymättömiim ystäviin eli kuitenkin näit näkymättömiä.Aika erikoista en nyt oikein itekkään ole perillä mitä tarkoitit.

Tuhnu elvisteli "ison kirjan tuntemuksellaan" = eli koulussa on sadut uponnut ihan kybällä ja sama meno vaan jatkuu.

• puiden hakuuta?

Virtuoosi maailmasi?
      Siis sahaat halkoja ja pilkot viidelle uunile ja lämmität ne? Siinä mene koko päivä.
      Sama joka päivä. Vittutikki tollanen..

• Nimimerkkierkki *

Kirjoita lisää. Olen jo pidempään ihaillut asiantuntevia arvioitasia.
      Olet eräs harvoista palstan asiallisista kirjoittajista.

• Oikeaa tietoa

OK:Lle ja Omakotiparas asukkaalle, maatiaiset, XO-ei ole konjakkia vaan brandyä eli ei Konjakin veroista vaan halpaa viinaa, Konjakin nimellä tehdään vain Ranskassa tietyssä maakunnassa, mutta kun makuaistinne on turtunut ja yleissivistys kehno, luulette brandyn litkua Konjakiksi.

• Oikea Maku

halpaa brandyn litkua lipität, me oikeat paremmat ihmiset juomme aitoa Konjakkia, jota ei saa 20 eurolla, lasillinen oikeaa Konjakkia ja vieressä jääkylmä olut, ah ihanaa, Xo-on brandyä ei Konjankkia, paremmat ihmiset sen tietävät.

• OmaKotiParempiIhmine

Taitaa olla sivistys juomat siellä vähän hakusessa?"

Lyhytoppimäärä:

Kun bandy tulee ranskasta se on konajakkia eli cognac. Ja siitä juon vain sitä kalleinta eli parhainta XO:ta. Ja minä juon kuin sivistyneet sitä pepsillä, mitä nyt nykyisin on tullut lantrattua sitä Kurkolla (Omistus asuja on Kurko!) Koska raakan pullosta viina vetäminen on alemman sosiiali luokan hommia. Joskus aamuisin toki juon jäillä. Koska se virkistää ja kuten ok-asuja sanoo: suu on laakista raikas!

Kun kuohu viini (sparklig vine) tulee ranskasta on shamppanjaa josta käytän aina termiä champagnea! Minä suosin Ballet demi-sek:iä demi sek on puoli kuiva. Ja se sopii kaikkien makuun niille jotka tykkää kuivasta ja niin kuin minä makeasra!

Olen viina opin maisteri. On tullut nimittäin sen verran röpöteltyä!

• ok-asukas

Taitaa olla sivistys juomat siellä vähän hakusessa?"

Lyhytoppimäärä:

Kun bandy tulee ranskasta se on konajakkia eli cognac. Ja siitä juon vain sitä kalleinta eli parhainta XO:ta. Ja minä juon kuin sivistyneet sitä pepsillä, mitä nyt nykyisin on tullut lantrattua sitä Kurkolla (Omistus asuja on Kurko!) Koska raakan pullosta viina vetäminen on alemman sosiiali luokan hommia. Joskus aamuisin toki juon jäillä. Koska se virkistää ja kuten ok-asuja sanoo: suu on laakista raikas!

Kun kuohu viini (sparklig vine) tulee ranskasta on shamppanjaa josta käytän aina termiä champagnea! Minä suosin Ballet demi-sek:iä demi sek on puoli kuiva. Ja se sopii kaikkien makuun niille jotka tykkää kuivasta ja niin kuin minä makeasra!

Olen viina opin maisteri. On tullut nimittäin sen verran röpöteltyä!

Hyvä kun laitoit luun kurkkuun sille! Oppipahan laakista!

• B. E, M
        ok-asukas kirjoitti:

Hyvä kun laitoit luun kurkkuun sille! Oppipahan laakista!

Tollot Konjakin nimellä saa tehdä vain tietyssä MAAKUNNASSA Ranskassa, heillä on yksinoikeus konjakin nimeen, kaikki muut vaikka ranskassakin tehdyt kuten XO ovat brandyä, tihrusta punaisten silmiesi läpi, sitä pulloa niin siinä lukee Brandy ei Gognac. Alan maahantuotitehtävissä työskenelleenä tiedän asian, juopot juo Brandya, paremmat ihmiset aitoa Konjakkia.

• ok-asukas
        B. E, M kirjoitti:

Tollot Konjakin nimellä saa tehdä vain tietyssä MAAKUNNASSA Ranskassa, heillä on yksinoikeus konjakin nimeen, kaikki muut vaikka ranskassakin tehdyt kuten XO ovat brandyä, tihrusta punaisten silmiesi läpi, sitä pulloa niin siinä lukee Brandy ei Gognac. Alan maahantuotitehtävissä työskenelleenä tiedän asian, juopot juo Brandya, paremmat ihmiset aitoa Konjakkia.

Kuules nyt, tuhnu, Tollo ei ole konjakkia vaan italialaista valkoviiniä. Suosittelisin käymään viinikurssilla, mutta sellaiset taitavat olla harvinaista herkkua vuokrakasarmin asukkaille.

• B.E.M
        ok-asukas kirjoitti:

Kuules nyt, tuhnu, Tollo ei ole konjakkia vaan italialaista valkoviiniä. Suosittelisin käymään viinikurssilla, mutta sellaiset taitavat olla harvinaista herkkua vuokrakasarmin asukkaille.

Ok ei tiedä mikä on Konjakin ja Brandyn ero, puheensa ovat muutenkin ristiriitaisia, luuseri puhui itsensö pussiin, Brandyä lipität, kun et Konjakista mitään ymmärrä.

• OmaKotiParempiIhmine
    • Lukihäiriöinen.

1) kysymyksessä on jos tulee kriisi ,oletko sitä mieltä että voisi tullakin kriisi? tämä kriisihän olisi melkoinen suomessa koska sitä ennen tapahtuu paljon muuta talousrintamalla ja asuntojen hinnat on silloin jo laskeneet radikaalisti kunnes se koskettaisi lämmitystä. Suomi olisi käytännössä uponnut velkoihinsa.Mitä tulee tulisijaan niin yllättävänkin monessa on takka.

• Muutosta haluava.

On teillä rikkailla hienot oltavat. Toista se on meillä köyhillä. Jokaisesta suupalasta pitää taistella. Jos kerran viikossa sais edes hk sinisen lenkin. Vuokra vie suurimman osan palkasta. Ei puhettakaan jostain konjakista ja naisista. Pääseekö siihen teidän rikkauteen käsiksi, jos alan kokoomuksen jäseneksi? Nyt olen täysin puolueeton.

• Mestarimaisteri

Akateemisen koulutuksen ja sotilasarvon puutetta kompensoidaan moisella mesoamisella. Taitaa olla vielä sukunsa ensimmäinen omistusasuja. Meitäkin kun on niin moneen junaan. Itse olen wanhan rahan mies, maisterismies ja upseerismies. Omistusasujalla ja omistusasujallakin on eroa.

Me todellinen herrasväki pidämme moiseen nousukasporukkaan etäisyyttä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      50
      3317
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      15
      1710
    3. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      17
      1641
    4. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      35
      1634
    5. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      25
      1392
    6. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      1312
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      61
      1259
    8. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      90
      1085
    9. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      22
      1013
    10. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      127
      962
    Aihe