Ei uskoisi et autossa on 220hv, itellä on 190hv auto alla ja voin sanoa et oma autoni ei ainakaan jää tuolle volvolle..
Volvo S40 T5 paperihevosia
76
47709
Vastaukset
- Volvoi
Paljonko oli koeajo autolla ajettu?
Kulkupuoli yleensä paranee kun kilometreja tulee lisää.
Vertaa vasta sitten, kun mittarissa ainakin 5tkm - jtt
mihinköhän väitteesi perustuu. Aika rankka arvio.
oliko T5 geartronic vai manuaali?
Mun kokemukset oli kyllä ihan toisenlaiset.
Kokemusta on mm. v40 T4 mallista.
Kyllä väittäisin, että on kuskissa vikaa, jos ei sun 190 heppaselle pärjää.- pertti
t4nen ei kulje kuin 8-9 s 0-100 joten eipä tuota voi oikein verrata
- jtt
pertti kirjoitti:
t4nen ei kulje kuin 8-9 s 0-100 joten eipä tuota voi oikein verrata
kyllä se pertti on niin, että T4 kiihtyy 0-100 km/h 7,3 s, joten on aika lähellä uutta T5:sta.
Chipattuna vielä alle senkin. - minä vaan
jtt kirjoitti:
kyllä se pertti on niin, että T4 kiihtyy 0-100 km/h 7,3 s, joten on aika lähellä uutta T5:sta.
Chipattuna vielä alle senkin.Missä testissä tuo 7,3sek on kellotettu? Itse löysin PARHAAN tuloksen T4:lle 7,8sek!!!
- pertti
jtt kirjoitti:
kyllä se pertti on niin, että T4 kiihtyy 0-100 km/h 7,3 s, joten on aika lähellä uutta T5:sta.
Chipattuna vielä alle senkin.no kaiki testit mitkä olen nähnyt niin missään ei ole alle 8 mennyt
- v40 t4
pertti kirjoitti:
no kaiki testit mitkä olen nähnyt niin missään ei ole alle 8 mennyt
Vielä noita ekoja, joissa viallinen ruiskuboxi 199hv.
http://www.querlenker.de/mot_test.htm
Tässä erään T4:sen käppyrät boxi vaihdettuna.
http://photo.jippii.fi/fi/image//data/photo/jippii.fi/v/o/volvot5/1078754738682.jpeg
Faktaa, ei p*skapuhetta. - Sepi
v40 t4 kirjoitti:
Vielä noita ekoja, joissa viallinen ruiskuboxi 199hv.
http://www.querlenker.de/mot_test.htm
Tässä erään T4:sen käppyrät boxi vaihdettuna.
http://photo.jippii.fi/fi/image//data/photo/jippii.fi/v/o/volvot5/1078754738682.jpeg
Faktaa, ei p*skapuhetta.TM:n testissä -92vm astra meni 0-160km/h n. 0,5sek nopeammin kuin T4. Volvossa kuitenkin parempi selvästi tehopainosuhde. No kai se todistaa vaan sen että tehoa saattaa missä autossa vaan olla enemmän kuin ilmoitetetaan... paljonkin enemmän.
http://koti.mbnet.fi/conani/tm-testit/gti-luokan_testi_tm/imagepages/image8.htm - misso
Sepi kirjoitti:
TM:n testissä -92vm astra meni 0-160km/h n. 0,5sek nopeammin kuin T4. Volvossa kuitenkin parempi selvästi tehopainosuhde. No kai se todistaa vaan sen että tehoa saattaa missä autossa vaan olla enemmän kuin ilmoitetetaan... paljonkin enemmän.
http://koti.mbnet.fi/conani/tm-testit/gti-luokan_testi_tm/imagepages/image8.htmGsi Astrassa tieämmät vaihteiston välitykset, joten ero tulee siitä.
- Sepi
misso kirjoitti:
Gsi Astrassa tieämmät vaihteiston välitykset, joten ero tulee siitä.
Astran vaihtokohdat oli
kakkoselle 60km/h
kolmoselle 92km/h
neloselle 140km/h
Volvolla
kakkoselle 43km/h
kolmoselle 83km/h
neloselle 139km/h
Eli ei ole välityksissä syy. - v40 t4
Sepi kirjoitti:
TM:n testissä -92vm astra meni 0-160km/h n. 0,5sek nopeammin kuin T4. Volvossa kuitenkin parempi selvästi tehopainosuhde. No kai se todistaa vaan sen että tehoa saattaa missä autossa vaan olla enemmän kuin ilmoitetetaan... paljonkin enemmän.
http://koti.mbnet.fi/conani/tm-testit/gti-luokan_testi_tm/imagepages/image8.htmEkoissa T4:ssa viallinen ruiskuboxi, tehot alle 200hv. Niitä vaihdettiin takuuseen 05/98 alkaen. Tehot 20-25hv.Kiihtyvyys kohenee tosta jonkun verran. Hyvin toi astra kiihtyy, ite en päässy ko. autolla alle 8s. ( paras 8,3s.)auton omalla sekkarilla mitaten. Ehkä mulla oli "liukkaat" renkaat.
- v40 t4
Sepi kirjoitti:
TM:n testissä -92vm astra meni 0-160km/h n. 0,5sek nopeammin kuin T4. Volvossa kuitenkin parempi selvästi tehopainosuhde. No kai se todistaa vaan sen että tehoa saattaa missä autossa vaan olla enemmän kuin ilmoitetetaan... paljonkin enemmän.
http://koti.mbnet.fi/conani/tm-testit/gti-luokan_testi_tm/imagepages/image8.htmToki tääkin niitä alitehoisia 11/97
Eli opel jää 1,6 sek. Pitäis verrata saman lehden tekemiin testeihin niin sais vertailukelpoiset arvot. - v40 t4
v40 t4 kirjoitti:
Toki tääkin niitä alitehoisia 11/97
Eli opel jää 1,6 sek. Pitäis verrata saman lehden tekemiin testeihin niin sais vertailukelpoiset arvot.http://www.aftonbladet.se/bil/biltester/1997/9711/971102b.html
- v40 t4
pertti kirjoitti:
t4nen ei kulje kuin 8-9 s 0-100 joten eipä tuota voi oikein verrata
Tässä "täystehoisen" T4 tuloksia 1/2003
http://www.vibilagare.se/biltest_testfakta.asp?guid=2808654D-35C9-4290-8551-7C9F1FBA162E&pageid=
Vi Bilagare= ruotsin suurin auto ja vapaa-ajan tehti. - Sepi
v40 t4 kirjoitti:
Ekoissa T4:ssa viallinen ruiskuboxi, tehot alle 200hv. Niitä vaihdettiin takuuseen 05/98 alkaen. Tehot 20-25hv.Kiihtyvyys kohenee tosta jonkun verran. Hyvin toi astra kiihtyy, ite en päässy ko. autolla alle 8s. ( paras 8,3s.)auton omalla sekkarilla mitaten. Ehkä mulla oli "liukkaat" renkaat.
Eikö tuossa 20,0sek 0-160km/h T4 testissä ollut mitattu tehokin... noin 200hp... karvan alle. Se antaa kuitenkin vieläkin paremman tehopainosuhteen kuin mitä astralla on. Minusta ainoa mahdollisuus vaan alkaa olla että astrassa oli pakko olla tehoa enemmän kuin 150hp, koska ero 160km/h kohdalla oli samaa luokkaa 100km/h kohdalla.
No näyttää sitten noissa muissa testeissä "oikeat" T4:set olevan ripeämpiä... niinkuin pitääkin. - volvo
v40 t4 kirjoitti:
Tässä "täystehoisen" T4 tuloksia 1/2003
http://www.vibilagare.se/biltest_testfakta.asp?guid=2808654D-35C9-4290-8551-7C9F1FBA162E&pageid=
Vi Bilagare= ruotsin suurin auto ja vapaa-ajan tehti.Uudemmissa t4:sissa on kone kokonaan erilainen ja vielä tehokkaamman tuntunen. Nehän ovat iskutilavuudeltaankin kaksilitraisia kun ne vahhemmat oli jotain 1,8 ja risat litraisia aina vm -02(?)saakka.. Sain omaani t4(2.0 vakio kone) huippunopeutta 258km/h mittari näyttämää. Satasen aikoja en ole mittaillut. Mutta voin laittaa erkkejä likoon että pesen sen vanhan astran satasella :)
- D5 Power
jtt kirjoitti:
kyllä se pertti on niin, että T4 kiihtyy 0-100 km/h 7,3 s, joten on aika lähellä uutta T5:sta.
Chipattuna vielä alle senkin.muista että on kahta T4 moottoria 1,9 ja 2,0..ja aivan eri maailmasta molemmat.eli renault ja volvo moottorit.
- joppa jpo
Ompä tyhmää jengiä.
Ei pakasta vedettyllä uudella autolla päästä
millään tehtaan suoritusarvoihin.
Ajatelkaa ennenkuin koeajatte! - Yks raaly traiv
Höpö, höpö !
Mihin tosiasioihin väitteesi perustuu ?
Selvititkös ennen koeajoa maks. tehon kierrosalueen, maks. väännön kierrosalueen ym.
Ei niitä testejä kuule korvakuulolla tai mutu tuntumalla tehdä.
Ammattimiehet ja amis pojat on eri asia ! - v40 t4
Eli bemarille ilmoitetaan 8 s kiihtyvyys, volvolle 7,3s. Kerran yks bemarikuski koitti valoissa pysyä mukana, 2. vaihteella alkoi jäämään selvästi, olisko ero ollut 3-4 autonmittaa 100 kmh kohdalla. Ja sillon mun volvo oli vielä vakio! ( 214hv penkissä )
Volvo ilmoittaa tehot ja väännöt alakanttiin, yleensä esim. T4:stä löytyy 210-220hv ja 320-350nm.On se vähän eri kun esim. bemarin 190hv ja 240nm.- joo...
Oikeasti kaikissa Volvoissa on yli 300 heppaa! Näistä jutuista kyllä näkee, että Volvosta on tullut teini-/amismerkki.
Noista kovista tehoita muuten vielä: uudessa TM:ssa testattiin uusi S40 2.4 ja Hyundai Getz. Arvatkaapa kumman kiihtyvyys 0-100km/h oli parempi?
Paperihevosia. - zgf
joo... kirjoitti:
Oikeasti kaikissa Volvoissa on yli 300 heppaa! Näistä jutuista kyllä näkee, että Volvosta on tullut teini-/amismerkki.
Noista kovista tehoita muuten vielä: uudessa TM:ssa testattiin uusi S40 2.4 ja Hyundai Getz. Arvatkaapa kumman kiihtyvyys 0-100km/h oli parempi?
Paperihevosia.Minkä vuoksi tuota 0-100km/h kiihtyvyysarvoa täällä ihmetellään...ettekö autolla muuta tee kuin liikennevalokiihdytyksiä ?
Ohituskiihtyvyys, esim. 80-120km/h, on merkitykseltään paljon suurempi; amikset ovat sitten oma lukunsa. - ajaja
oli hieno tieteellinen tutkimus sulla, onnittelut! Kukaan tavallinen kuski ei saa manuaalivaihteistolla luotettavia kiihtyvyysarvoja aikaiseksi, automaatti onkin sitten oma tarinansa. Jo pienellä viiveellä vaihtamisessa saa helposti hukattua 0,5 sekuntia, puhumattakaan kytkimen oikeasta käytöstä. Kitka, renkaat, sisäänajokilometrit ym.ym. Ei noilla luvuilla ole mitään merkitystä käytännön todellisuuden kanssa. Kerran lähdin valoista 175 heppaisella nopeaperäisellä manuaali-italiaanolla, mutta niinpä vaan viereltä meni automaatti-S60 peräkärryn kanssa ohi että suih vaan.
Ostakaa pojat moderneja automaatteja jos aiotte liikennevaloissa pärjätä! - kardaani rules
ajaja kirjoitti:
oli hieno tieteellinen tutkimus sulla, onnittelut! Kukaan tavallinen kuski ei saa manuaalivaihteistolla luotettavia kiihtyvyysarvoja aikaiseksi, automaatti onkin sitten oma tarinansa. Jo pienellä viiveellä vaihtamisessa saa helposti hukattua 0,5 sekuntia, puhumattakaan kytkimen oikeasta käytöstä. Kitka, renkaat, sisäänajokilometrit ym.ym. Ei noilla luvuilla ole mitään merkitystä käytännön todellisuuden kanssa. Kerran lähdin valoista 175 heppaisella nopeaperäisellä manuaali-italiaanolla, mutta niinpä vaan viereltä meni automaatti-S60 peräkärryn kanssa ohi että suih vaan.
Ostakaa pojat moderneja automaatteja jos aiotte liikennevaloissa pärjätä!Tiedättekö monta etuvetoista auto joka menee 0-100 alle 6s. Pitää olla kardaani auto tai nelikko. Mitkä autot ovat vieneet kansalliset rallycross lähdöt viimeset 15v, pappa volvo 240
- v40 t4
Eli sama kone kuin uudessa S40 mallissa ( ilmoitetaan 10 hv vähemmän ), 0,5s nopeampi kiihtyvyys kuin saab 0-100 kmh. Ajat volvo 7,7 ja saab 8,2. että se niistä paperihevosista. Molemmat autot automaatteja.
- v40 t4
Eli jäi toi lehti mainitsematta.
- Papier
Taitaa olla nyky-Volvoille aika tyypillinen ilmiö, tuo "paperihevoset", joku V70 D5 163 hevosvoimaa!?, jokainen joka ko.mallilla ajanut tai etenkin ajanut autolla jossa todella tuo määrä voi asian todeta..pieniä on Volvon hepot nykyään..olisivatko poneja?
- v40 t4
Eli volvo ilmoittaa 163hv, 340nm. Antaa aika reippaasti enemmän. Kun on hiljainen ja iso auto, niin vauhti ei tunnu.
- Kiel
v40 t4 kirjoitti:
Eli volvo ilmoittaa 163hv, 340nm. Antaa aika reippaasti enemmän. Kun on hiljainen ja iso auto, niin vauhti ei tunnu.
Itse samaa mieltä, ei taida D5;sessa ole kaikki hevoset "kotona", ne muutkin vertailtavat olleet "isoja ja hiljaisia autoja".
Ei tuollaisia vääntömomenteilla voi olla niin langanlaiha alakierrosvääntö kuin D5;ssa on, toinen ihmeellinen asia on ko.mallin ihmeellisen heikko huippunopeus, tiedän, sillä ei ole Suomessa merkitystä, mutta se kertoo jotain auton potentiaalista.
Tuo BSR-mittaus on taatusti Fordin rahoittama operaatio, ikävä kyllä käytännössä asia ei ole noin. - v40 t4
Kiel kirjoitti:
Itse samaa mieltä, ei taida D5;sessa ole kaikki hevoset "kotona", ne muutkin vertailtavat olleet "isoja ja hiljaisia autoja".
Ei tuollaisia vääntömomenteilla voi olla niin langanlaiha alakierrosvääntö kuin D5;ssa on, toinen ihmeellinen asia on ko.mallin ihmeellisen heikko huippunopeus, tiedän, sillä ei ole Suomessa merkitystä, mutta se kertoo jotain auton potentiaalista.
Tuo BSR-mittaus on taatusti Fordin rahoittama operaatio, ikävä kyllä käytännössä asia ei ole noin.Jotka eivät ole fordin rahoittamia. Esim. Harinen mittas tosta D5 koneesta 430nm ja 179hv.
Se ei liene Fordin penkki. D5 mallissa on sama loota kuin t4:ssä ( M56 L2 ) T4 kelaa sillä 237kmh, D5:ssä kierrokset loppuvat, huippunopeus jää pieneksi, mutta eiköhän toi manuaalin 210 kmh useimmille riitä. - Julli
v40 t4 kirjoitti:
Jotka eivät ole fordin rahoittamia. Esim. Harinen mittas tosta D5 koneesta 430nm ja 179hv.
Se ei liene Fordin penkki. D5 mallissa on sama loota kuin t4:ssä ( M56 L2 ) T4 kelaa sillä 237kmh, D5:ssä kierrokset loppuvat, huippunopeus jää pieneksi, mutta eiköhän toi manuaalin 210 kmh useimmille riitä.Lopeta jo hyvä mies(?).
Jokainen ko.mallilla todellakin ajanut tietää asian totuuden, en tiedä mitä ko.laitteille penkissä on mitattu, mutta kun ne ovat V70;sen korissa kiinni, ei tosiaankaan tunnu siltä että olisi 163 hevosvoimaa käytössä.
Vastaava lukema esim.Saabilta/saksalaisilta tuntuu heti aivan toisella lailla... - Raimo
Kiel kirjoitti:
Itse samaa mieltä, ei taida D5;sessa ole kaikki hevoset "kotona", ne muutkin vertailtavat olleet "isoja ja hiljaisia autoja".
Ei tuollaisia vääntömomenteilla voi olla niin langanlaiha alakierrosvääntö kuin D5;ssa on, toinen ihmeellinen asia on ko.mallin ihmeellisen heikko huippunopeus, tiedän, sillä ei ole Suomessa merkitystä, mutta se kertoo jotain auton potentiaalista.
Tuo BSR-mittaus on taatusti Fordin rahoittama operaatio, ikävä kyllä käytännössä asia ei ole noin.Tässäpä on taas yksi "alan asiantuntija"
- Antivulva
Raimo kirjoitti:
Tässäpä on taas yksi "alan asiantuntija"
Eli sinä vai, samaa tasoa kuin toivoton Volvo-friikki t5-vai mikä sen onnettoman nimimerkki oli?
- v40 t4
Julli kirjoitti:
Lopeta jo hyvä mies(?).
Jokainen ko.mallilla todellakin ajanut tietää asian totuuden, en tiedä mitä ko.laitteille penkissä on mitattu, mutta kun ne ovat V70;sen korissa kiinni, ei tosiaankaan tunnu siltä että olisi 163 hevosvoimaa käytössä.
Vastaava lukema esim.Saabilta/saksalaisilta tuntuu heti aivan toisella lailla...Eli volvo 9,7s 0-100, 80-120 4.vaihde 7,8s
http://www.auto-motor-und-sport.de/d/12248
BMW 0-100 9,4s, 80-120 4.vaihde 8,5s.
http://www.bmwccn.no/nor/kapittel2/modell/D_5er_touring_520d_525d_530d.rtf
Kärryt saman tehoisia, BMW jää sitkeydessä volvon jalkoihin 0,7s, voittaa sataseen 0,3s.
On se kumma, että sitkeydessä selkeästi huonompi auto tuntuu tehokkaammalta?? - Martin B
v40 t4 kirjoitti:
Eli volvo 9,7s 0-100, 80-120 4.vaihde 7,8s
http://www.auto-motor-und-sport.de/d/12248
BMW 0-100 9,4s, 80-120 4.vaihde 8,5s.
http://www.bmwccn.no/nor/kapittel2/modell/D_5er_touring_520d_525d_530d.rtf
Kärryt saman tehoisia, BMW jää sitkeydessä volvon jalkoihin 0,7s, voittaa sataseen 0,3s.
On se kumma, että sitkeydessä selkeästi huonompi auto tuntuu tehokkaammalta??Vertaa vielä MB;n 270 Cdi vs. Volvon D5...
Sitten saadaan totuutta millaisia vääntöjä/tehoja viisipyttyisestä dieseleistä otetaan.. - Alex
Martin B kirjoitti:
Vertaa vielä MB;n 270 Cdi vs. Volvon D5...
Sitten saadaan totuutta millaisia vääntöjä/tehoja viisipyttyisestä dieseleistä otetaan..Moi !
Turha noita kippuroita on vertailla. tuon luokan autot ovat normaalisti automaattivaihteisia joten ohitustilanteessa laatikko hakee optimin kyseiselle nopeudelle.
Turha venkoilla ja ihmeltellä, menkää ajamaan niin huoimaatte. Oikea vertailukohta muuten ei ole 270 vaan 220. Silti perstuntumalta volvo tuntuu aika laiskalta. Bemari tuntuu joukon vikkelimmältä. tosiasia saattaa tietysti olla muuta, tuo oli perstuntumalta sanottuna.
Luin eilen AMS:n numeroa jossa tuo D5-volvo oli testattu, valittelivat hengen puutetta alakierroksilla.
Silti, hintaluokassaan mainio peli tuo Volvo.
--
- Meikä
Uudet Volvot ovat Fordeja.
Paitsi 40-sarja joka on sukua Renaultille, katselin että liikkeen sisäänostohinta on pienempi kuin 1-koppaisella Meganella, mutta myyntihinta korkeampi,ihme homma.
Laatua ja luotettavuutta ei kannata odottaa enempää kuin Fordilla.
Autojen hinta-laatu suhde on muuten huonontunut 90-80 luvusta, ennen sai karvan yli 100000 markalla hyvän perheauton, jotka toimivat yhä tienpäällä luotettavasti. Puhumattakaan ritsa-autoista joita sai 80000markan pintaan.
Nykyään vastaava kapistus maksaa 20000-30000e.
Palkat eivät kuitenkaan ole nousseet samassa suhteeessa, vaan keskimäärin laskeneet jos työttömyys otetaan lukuun mukaan.- edelliseen
Kyllä uusi nelkytsarja perustuu ihan focuksen "pohjalevyyn", jota volvo on sitten parannellut. mm.jousitus on volvon omaa käsialaa. Toisaalta kuka on sanonut että focuksenkaan alusta sellaisenaan on huono. 1995 esitelty vanha nelikymppinen perustui carisman pohjalevyyn. Tota rellun sukulaisuutta on turha etsiä muualta kuin dieselmoottoreista, en tiedä tuleeko uuteen nelikymppiseen edes rellun dieseliä enää.
- se on
Aivan sama kiihtyykö tuo S40/Focus/3 kun on pieni auto niin on pieni. Kauppaan saa jäädä. Minusta on Volvolle noloa kun auto rakennetaan samalle alustalle kuin kauppakassit.
Siinä ei moottorit ja varusteet auta jos ei mahdu istumaan kuin etupenkille.- jussi
Ei muuten oo pieni !
- Pienimäki
jussi kirjoitti:
Ei muuten oo pieni !
Se on suuri kuin BMW 316 :-)
- eikä
jussi kirjoitti:
Ei muuten oo pieni !
joo löytyy täältä näköjään muitakin ,jotka tunnustaa tosiasiat,minulla oli ennen vanhempi s40 ja nyt tämä uusi,on se selvästi isompi sisältä
ja säilytystilat ovat säilyneet aika samana,mutta minulle riittävät.
- s40t5
mikäs paperi peli sulla mahtaa olla,oletko penkittänyt molemmat,kun olet päätynyt tollaseen havaintoon,vai onko tämä mutu tietoa,aika paljon hieno auto herättää näköjään keskustelua.
- lasse
"...et oma autoni ei ainakaan jää tuolle volvolle" ootte te pojat kyllä lapsellisia. jauhaa nyt jostain hevosvoimista. tuleeko miehinen olo, kun pääsee liikennevaloista lähtemään näpsäkästi sillä 190 hevosvoimaisella autolla. sitten lauantai-iltapäivällä mennään nesteelle autonpesuun ja ruiskutellaan siinä jonottaessa puoli puolloa liuotinta auton päälle, että lika lähtee varmasti ja kori kiiltää komeasti. se on auto! kulkuväline, jolla mennään paikasta a paikkaan b. eikö se ole nyt aivan sama, millä sitä ajaa, kunhan pääsee perille? jollain palstalla oli puhetta, että m.vanhanen sai virka-autokseen bemarin. joku siihen kommentoimaan, ettei reppana varmaan ymmärrä autojen päälle sen vertaa, että osaisi nauttia kyydistä. eli jos keulalla lukee bmw, niin kyyti on poikkeuksetta nautittavaa? puolustuministerin virka-auto on sen sijaan skoda. kääriäiseltä asiaa kysyttiin ja hän myönsi auton olevan sen merkkinen, mutta lisäsi vielä, ettei asia kiinnosta häntä tippaakaan. siinä tervehenkinen asenne autoiluun.
saa kommentoida, rattimiehet.- Pera
Joo, samaa mieltä!
On se nyt kamala asia, kun joku uskaltaa sanoa volvossa olevan paperihevosia!! Kyllä juttua syntyy.....VOI LAPSIA!! Turbo autot on pelkästään ky***n korvikkeita tän tasosille ihmisille - jk mbman
auto on eri asia kuin toisille,sinulle selvästikin sama millä ajat vähäiset matkasi.tuohon teho väittelyyn en ota kantaa muuta kuin olen tyytyväinen omaani(mb).
mutta muuten auto on minulle muutakin kuin a ja paikka b.harrastus myös,pientä modifointia tulee tehtyä tekniikkaan lähinnä ja jotain myös näkyvää ja minusta on ihan jees jos joku tykkää laitella autoaan ja nauttia sen tuomista mukavuuksista ja tehoistakin joskus,siis järkevästi.jos jotain martti ahtisaarta ei autot kiinosta niin eipä ole minulta pois sekään ja päin vastoin.
meitä on joka junaan..
- Torspo
Meidän iskällä on pökötti
- THE LAW!
Eikös T4 S/V 40-malleissa?
- repe
nopeita autoja tee bemarin 535 (e60) diesel pesee nopeimman volvon helposti niin kiihtyvyydessä kun kulutuksessakin.
- njaa
Ja dieselverossa...Ei vois vähempää kiinnostaa. Phuoaaaah
- qwery
njaa kirjoitti:
Ja dieselverossa...Ei vois vähempää kiinnostaa. Phuoaaaah
niin ja teillä on kaikilla varaa ostaa tommonen bmw?Etei olis lapset vähän kateellisia?
- repe
qwery kirjoitti:
niin ja teillä on kaikilla varaa ostaa tommonen bmw?Etei olis lapset vähän kateellisia?
kaikilla varaa ostaa s 60 r hinta alkaen 84 000 euroo.
- onko....
repe kirjoitti:
kaikilla varaa ostaa s 60 r hinta alkaen 84 000 euroo.
sinulla edes ajokorttia autosta puhumattakaan?
- v70d5
paljonkos se bmw 535d kulkee 0-100? ja paljonkos painaa??vertaappas niitä ja kirjoita sitten.
- fiat
ettet vaan juuri pyyhkinyt räkää nenästä kirjaston näppikseen...vai pitikö joku teinityttö sua/sitä pilkkana viimeviikonlopun bileissä...tä?
- t4 omistaja
jos yhtään mitään tiedät mistä puhut, niin s40 T5 ei ole olemassa, se varmaan mitä tarkoitit, on T4..
Että tietämättömyytesi vie pohjan koko jutulta..- muka asiantuntia
se on käynny sitä uutta muka ajamassa se on kyllä t5.
- omistaja
Tuossa juuri lähden kauppaan uudella Volvo S40 T5:llani. Hyvin liikkuu...
- purjo
omistaja kirjoitti:
Tuossa juuri lähden kauppaan uudella Volvo S40 T5:llani. Hyvin liikkuu...
on muuten helvetin ruma
- dieselpower..
autoni siis volvo v70 d5 2002 ja autossa 197hv 470nm Bsr:llä.ensinnäkin pieni ns. nykytys hävisi softalla ja teho todellakin tuntuu.hukkaportti laulaa kuin viimestä päivää.kulutus matka ajossa edelleen 4,8l/100km.kaupunkiajossa kasvanut tietysti yli 7litran.huiput 240km.on moni T4 jo joutunut katselemaan takavaloja ja typeR myös.mut ajelen yleensä rauhallisesti mutta toki dieseliäkin kiva rääkätä välillä.olen tyytyväinen.ei ole vikakoodeja tullut kertaakaan.moni kysellyt mitä toi BSR luukussa tarkoittaa johon olen sanonut et katso netistä niin selviää..
- nii varmaa
liverteleppä vielä vähän lisää. vai että 197 hepan laivoilla näytellään 200 hepan pikkuautoille perävaloja. idiootti
- 14+17
nii varmaa kirjoitti:
liverteleppä vielä vähän lisää. vai että 197 hepan laivoilla näytellään 200 hepan pikkuautoille perävaloja. idiootti
se on vitun sama sille paljon sulla on hevosia. Se on se vääntö mikä sitä autoa vie. Kyllähän hevoset paikallaan huudattaessa laulaa mutta ajossa vie vääntö.
- naurava kulkuri
14+17 kirjoitti:
se on vitun sama sille paljon sulla on hevosia. Se on se vääntö mikä sitä autoa vie. Kyllähän hevoset paikallaan huudattaessa laulaa mutta ajossa vie vääntö.
Takaveto voittaa aina etuvedon vastaavalla teholla....
- Underberg
Kun alla on tukevampi auto, niin kiihtyvyys ja vauhti ei tunnu niin hurjalta kuin jollain riisiposliniilla ajaessa.
- p o n t s o
viekää ny kiinalaiset volvonne huilaamaan ....
Terv. Pontso - mitään lämminverisiä
ole koskaan olleet. Volvon pellin alla on suomen hevosia, joten ne lähtee hieman verkkaisesti raviin, mutta sitten kun saadaan vauhti päälle, niin saattaapi innostua laukkaamaankin :)
- Kaaleppi P
Kyllä ne mun käyttöön ovat riittäneet, ainaskin naapuria näyttä vituttavan, en tiedä miksi, johtuisiko sekin Volvosta.
- kurttugermaani
Kaaleppi P kirjoitti:
Kyllä ne mun käyttöön ovat riittäneet, ainaskin naapuria näyttä vituttavan, en tiedä miksi, johtuisiko sekin Volvosta.
Olkaa hyvä:
http://www.rri.se/index.php?DN=29&List=U-Z
- jespe87
se on ihan sama kuinka paljon hevosia autossa kaikki merkit ei tee kiihtyvyyden huippuja.. menkää volvon ja opelin kans testaa johonki kumpi lähtee 100km vauhdista nopeemmin 5 vaihteella nii siinä se voiman käyttö näkyy.. ihan sama kuinka nopeesti menee 0-100 vaan sit ku ruvetaan ohittamaan nii on tärkeetä lähtee eikä meinata
- äöäöäöäöä
Pöhlöö alkaa väitteleen kenen auto kiihtyy parhaiten. Varmaan löytyy joltain sellanenkin pirssi joka menee niin että jää volvot ja bemarit ja muut! :D Kaikilla autoilla ajetaan ja on ajettu! Toiset tykkää äidistä toiset tyttärestä!
ps. Tallissa dodge ram 5.9 cummins. 355hv 1200nm. Siinä teille nafta-vääntöä ;) - Volvo kestää
jaksaa jauhaa jostai mikä lähtee mistäki ja type är sitä ja joku muu tätä, ajappa type ärrällä tai alffalla taikka jollain muulla ihme virityksellä vaikka volvolle ominainen 400-700 tuhatta kilometriä ja kato missä kunnossa se auto on siinä kohtaa, kerron vaa että tuskin monessa fiiatissa tai pösösssä on enää korista mitää jäljellä
nimim: 800 tuhatta ajettu diisseli 760 ja 400tuhatta ajettu bensa 850 - virittäkää
Lol virittäkää niitä mopoja ja vertailkaa sitten. Sama ku vertais honda monkeytä ja suzuki pv:tä vakiona...
- Kiala Viulu
Turhaan lässytätte, ette kuitenkaan pärjää uudelle Hybridi-Aurikselleni. Käykö kateeksi?
- Tä
Mitä se Katun viula mäkättää?
- koiras2011
mazda 3 1,6 diesel ja lastutus plus tervaus ja pieni ääneneristys-ei paha...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rasismia kaikkialla näkevät ovat Suomen tyhmimpiä ihmisiä
ja monillahan kuluu myös mielialalääkkeitä, eli päässä on ongelmia. Mutta he eivät tajua kuinka paljon ja ihan todellis4247344Ei kahta sanaa etteikö Petteri Orpo hyväksy rasismia
Koska jatkaa hallituksessa rasistisen perussuomalaisiksi itseään kutsuvan puolueen kanssa. Se on Petteri Orpon arvomaai926126Mitkäs nuorisoporukat ovat toisia nuoria ryöstelleet (selvää rassismia)
No poliisi kertoo, että maahanmuuttajataustaisia ovat, ja isot porukat sillä yhden suomalaisen uhrin kimpussa on ollut j2075602Pitkän linjan yritysjohtaja: Suomen tapahtumat eivät ole Aasian kärkiuutinen
Viimeaikaista kohua on käytetty sisäpoliittisena lyömäaseena, Thomas Zilliacus sanoo. – Koska asiaa kuitenkin kommentoi894339Razmyar on säälittävä - puhemiehellä ei ole mitään syytä ottaa kantaa tähän "silmäkohuun"
jonka toimittajat sai aikaan. Asia ei kuulu puhemiehelle millään lailla. Razmyar haluaa taas vaan huomiota. Mutta jos r224253Nasima löi Jussille luun kurkkuun
Nasima kertoi ettei Jussi sovi puhemieheksi, koska sallii rasismin. Mihin toimiin perussuomalaiset ryhtyvät? Kuka nouse744086Demarit ovat oikeasti törppöjä eli heikkoälyisiä
ja todistavat sitä päivittäin täällä lapsellisilla jutuillaan. Kauheasti on hehkuttaneet kuinka demarien kannatus vaan673568Juuri Suomen valtamedian toimittajat teki "silmävääntelystä" sen kohun
ja ilmeisesti ottivat yhteyttä myös ulkomaisiin medioihin, että katsokaas tätä. Mutta Japanin medioissa on asiaan suhta1073553HS 12/25 kysely: persut romahti, demarit raketoi
Kyyti on kylmää persuleirissä, saattaa vetää siellä silmätkin viirulleen. Sen sijaan SDP:n puoluetoimistolla voidaan pok773493Perussuomalaiset eivät harrasta maalittamista kuten vasemmisto
Huomaa tässä keinotekoisessa "rasismi"-kohussakin kuinka vasemmistolaiset maalittavat Perussuomalaisia. Me emme vastaava213474