Niin mitähän eroa noilla mahtaa olla?? Toimiiko molemmat kännykän kanssa samalla tavalla? Että saako ladattua 2.0 ja 1.1 samal taval musiikkia?
USB 1.1/2.0
4
321
Vastaukset
Ei niissä oikeastaan muuta eroa ole kuin usb2 on nopeampaa tiedonsiirtoa kuin usb1. Käsittääkseni toiminta on molemmissa samanlaista.(Paitsi nopeudessa).
Nythän on markkinoille tulossa myös usb3 malliset emolevytkin amd:ltä. Ja varmasti yleistyy lähi vuosina muillakin laitevalmistajilla.- ................
Mistä lähtien AMD on alkanut valmistaa myös emolevyjä? Eikö enemmänkin valmista vain prossuja ja piirisarjoja? Intel kyllä valmistaa emolevyjäkin, en tiennyt että myös AMD valmistaisi emoja.
- ..............
Lähes poikkeuksetta yhteensopivuus USB1.1 ja USB 2.0 välillä toimii näin:
- Tietokoneessa USB 1.1 ja oheislaitteessa USB 2.0 = toimii, joskin hitaamman (USB 1.1) nopeudella
- Oheislaitteessa USB 1.1 ja tietokoneessa USB 2.0 = toimii, joskin hitaamman (USB 1.1) nopeudella
- Sekä tietokoneessa että oheislaitteessa USB 1.1 = toimii tottakai ja nopeus on siis USB 1.1 luokkaa
- Sekä tietokoneessa että oheislaitteessa USB 2.0 = toimii tottakai ja nopeus on siis USB 2.0 luokkaa
Joitain poikkeuksia voi olla jossa tietokoneelta vaaditaan USB 2.0 kun oheislaitekin on sellainen, esim. massamuistit (USB-kovot ja USB-dvd-asemat) ja tämä ihan siksi että laitteet pystyisi kirjoittamaan sopivalla nopeudella ja sitten USB-videokaapparit (niissäkin on nopeus aika tärkeä kriteeri). Sitten on jotain laitteita jotka ei muusta syystä kaiketi toimi vanhalla USB-systeemillä, syytä en tiedä.
Kyllä olen melkoisen varma että sun kännykkäsi kuitenkin pelittää tietokoneesi kanssa hyvin yhteen vaikka toinen ei olekaan uudempaa versiota USB:stä. - RISTIIN:::.!!!%#%+
.
on jotkut dos tilaa käyttävät buutticeedeet esim partition magic modaukset jotka asentaa usb 1.1 *TAI* 2.0 ajurin
jos käyttää väärää kombinaatiota niin jumiin menee
.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.704908Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.113339Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j202592Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.571665- 471556
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441326- 941292
Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2171047Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.71985IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra51875