Vanha kone pelikuntoon???

RitaMayS

Olisi käytettävissä tällainen kone:
Packard Bell NEC
Järjestelmän malli: 00000000000000000000000
BIOS-versio: Phoenix Technologies, LTD V3.9


Käyttöjärjestelmä
Microsoft Windows XP Home Edition
Versio: 5.1.2600
Service Pack: 3.0
Sijainti: C:\WINDOWS
PID: 76404-OEM-0072345-49435
Hot Fix: KB979306


Muisti (RAM)
Aseman koko: 1.50 Gt


Suoritin
Intel(R) Pentium(R) 4 CPU 3.06GHz
Versio: x86 Family 15 Model 2 Stepping 7
Nopeus: 3067 MHz

Järjestelmä: WINDOWS-959EA3D

Paikallinen levy
Kokonaiskapasiteetti: 149.04 Gt
Kiintolevyjen yhteismäärä: (C: )
Käytetty: 21.84 Gt

Vapaana: 127.19 Gt
RAM 1.50 gt
Radeon 9200
------------------------------
Onko mitään toivoa, että tällaisella voisi jollain virityksellä pelata esim. Allod:n kaltaista peliä?
Eli lähinnä kai olisi kyse näyttönohjaimista ja ajureista...

6

342

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • h5750

      Kyllä tolla vielä pystyy pelamaan, ainakin prossu on ihan ok. Onko näytönohjain PCI, AGP vai PCI-E? Onko muistina DDR400?

      Jos sulta löytyy rahaa niin osta suoraan vaan uus ja tehokkaampi laitos, voi olla että näin tekemällä säästät rahaa pitkällä tähtäimellä.

      • RitaMayS

        Näytönohjain on Intel 82801 PCI-Bridge 244E (olikohan tämä se tieto jota kaipasit?) Muistin laatua en tiedä.Ja rahaa en voisi juurikaan käyttää... Ja kiitos


      • RitaMayS kirjoitti:

        Näytönohjain on Intel 82801 PCI-Bridge 244E (olikohan tämä se tieto jota kaipasit?) Muistin laatua en tiedä.Ja rahaa en voisi juurikaan käyttää... Ja kiitos

        Johan sä kerran sanoit, että sulla on Radeon 9200. Mitä oikein sekoilet?

        Tehokasta näytönohjainta ei yllättäen saa ilman rahaa. Sulla on AGP-väylä, joten onhan se ihan hullun hommaa alkaa tuohon mitään uutta ostamaan.


      • oisim
        Dr.xyz kirjoitti:

        Johan sä kerran sanoit, että sulla on Radeon 9200. Mitä oikein sekoilet?

        Tehokasta näytönohjainta ei yllättäen saa ilman rahaa. Sulla on AGP-väylä, joten onhan se ihan hullun hommaa alkaa tuohon mitään uutta ostamaan.

        agp väylään saa ihan kohtuuhontaan vaikka jonku radeon 9800 sarjan näyttiksen, ja siihen lisäksi rammia suoraan 3gigaan niin uskoisin, että toimii vielä pelikoneena, itellä on radeonin 9600gt tosin tuo on pcie.. ..... kaveri osti agp: väylään tuon 9600 käytettynä 40 € ja pelit toimii aivan mainiosti. seuraavan kerran päivitän koko koneen mäybe 2-3 vuoden sisällä. Toivottavasti auttoi jotenkin..


      • sekanen..
        oisim kirjoitti:

        agp väylään saa ihan kohtuuhontaan vaikka jonku radeon 9800 sarjan näyttiksen, ja siihen lisäksi rammia suoraan 3gigaan niin uskoisin, että toimii vielä pelikoneena, itellä on radeonin 9600gt tosin tuo on pcie.. ..... kaveri osti agp: väylään tuon 9600 käytettynä 40 € ja pelit toimii aivan mainiosti. seuraavan kerran päivitän koko koneen mäybe 2-3 vuoden sisällä. Toivottavasti auttoi jotenkin..

        selvitys, ota tuosta nyt erkkikään selvää..


      • ...
        oisim kirjoitti:

        agp väylään saa ihan kohtuuhontaan vaikka jonku radeon 9800 sarjan näyttiksen, ja siihen lisäksi rammia suoraan 3gigaan niin uskoisin, että toimii vielä pelikoneena, itellä on radeonin 9600gt tosin tuo on pcie.. ..... kaveri osti agp: väylään tuon 9600 käytettynä 40 € ja pelit toimii aivan mainiosti. seuraavan kerran päivitän koko koneen mäybe 2-3 vuoden sisällä. Toivottavasti auttoi jotenkin..

        Mitähän sinäkin selität

        Radeon 9800 on ikivanha kortti, mitä ei kannata ostaa nykyään kuin pasianssia varten ja peleihin jotka on tehty viime vuosituhannella. Ei ole olemassa mitään Radeon 9600GT korttia varsinkaan PCI-e väylään, se on Nvidia 9600GT, joka taas on ihan eri planeetalta.

        AGP väylään ei yleensäkään kannata ostaa enää yhtään mitään.

        Kaverisi oli tyhmä kun maksoi noin paljon roskasta, mäybe.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      95
      932
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      887
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      293
      770
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      134
      579
    Aihe