Olisi käytettävissä tällainen kone:
Packard Bell NEC
Järjestelmän malli: 00000000000000000000000
BIOS-versio: Phoenix Technologies, LTD V3.9
Käyttöjärjestelmä
Microsoft Windows XP Home Edition
Versio: 5.1.2600
Service Pack: 3.0
Sijainti: C:\WINDOWS
PID: 76404-OEM-0072345-49435
Hot Fix: KB979306
Muisti (RAM)
Aseman koko: 1.50 Gt
Suoritin
Intel(R) Pentium(R) 4 CPU 3.06GHz
Versio: x86 Family 15 Model 2 Stepping 7
Nopeus: 3067 MHz
Järjestelmä: WINDOWS-959EA3D
Paikallinen levy
Kokonaiskapasiteetti: 149.04 Gt
Kiintolevyjen yhteismäärä: (C: )
Käytetty: 21.84 Gt
Vapaana: 127.19 Gt
RAM 1.50 gt
Radeon 9200
------------------------------
Onko mitään toivoa, että tällaisella voisi jollain virityksellä pelata esim. Allod:n kaltaista peliä?
Eli lähinnä kai olisi kyse näyttönohjaimista ja ajureista...
Vanha kone pelikuntoon???
6
342
Vastaukset
- h5750
Kyllä tolla vielä pystyy pelamaan, ainakin prossu on ihan ok. Onko näytönohjain PCI, AGP vai PCI-E? Onko muistina DDR400?
Jos sulta löytyy rahaa niin osta suoraan vaan uus ja tehokkaampi laitos, voi olla että näin tekemällä säästät rahaa pitkällä tähtäimellä.- RitaMayS
Näytönohjain on Intel 82801 PCI-Bridge 244E (olikohan tämä se tieto jota kaipasit?) Muistin laatua en tiedä.Ja rahaa en voisi juurikaan käyttää... Ja kiitos
RitaMayS kirjoitti:
Näytönohjain on Intel 82801 PCI-Bridge 244E (olikohan tämä se tieto jota kaipasit?) Muistin laatua en tiedä.Ja rahaa en voisi juurikaan käyttää... Ja kiitos
Johan sä kerran sanoit, että sulla on Radeon 9200. Mitä oikein sekoilet?
Tehokasta näytönohjainta ei yllättäen saa ilman rahaa. Sulla on AGP-väylä, joten onhan se ihan hullun hommaa alkaa tuohon mitään uutta ostamaan.- oisim
Dr.xyz kirjoitti:
Johan sä kerran sanoit, että sulla on Radeon 9200. Mitä oikein sekoilet?
Tehokasta näytönohjainta ei yllättäen saa ilman rahaa. Sulla on AGP-väylä, joten onhan se ihan hullun hommaa alkaa tuohon mitään uutta ostamaan.agp väylään saa ihan kohtuuhontaan vaikka jonku radeon 9800 sarjan näyttiksen, ja siihen lisäksi rammia suoraan 3gigaan niin uskoisin, että toimii vielä pelikoneena, itellä on radeonin 9600gt tosin tuo on pcie.. ..... kaveri osti agp: väylään tuon 9600 käytettynä 40 € ja pelit toimii aivan mainiosti. seuraavan kerran päivitän koko koneen mäybe 2-3 vuoden sisällä. Toivottavasti auttoi jotenkin..
- sekanen..
oisim kirjoitti:
agp väylään saa ihan kohtuuhontaan vaikka jonku radeon 9800 sarjan näyttiksen, ja siihen lisäksi rammia suoraan 3gigaan niin uskoisin, että toimii vielä pelikoneena, itellä on radeonin 9600gt tosin tuo on pcie.. ..... kaveri osti agp: väylään tuon 9600 käytettynä 40 € ja pelit toimii aivan mainiosti. seuraavan kerran päivitän koko koneen mäybe 2-3 vuoden sisällä. Toivottavasti auttoi jotenkin..
selvitys, ota tuosta nyt erkkikään selvää..
- ...
oisim kirjoitti:
agp väylään saa ihan kohtuuhontaan vaikka jonku radeon 9800 sarjan näyttiksen, ja siihen lisäksi rammia suoraan 3gigaan niin uskoisin, että toimii vielä pelikoneena, itellä on radeonin 9600gt tosin tuo on pcie.. ..... kaveri osti agp: väylään tuon 9600 käytettynä 40 € ja pelit toimii aivan mainiosti. seuraavan kerran päivitän koko koneen mäybe 2-3 vuoden sisällä. Toivottavasti auttoi jotenkin..
Mitähän sinäkin selität
Radeon 9800 on ikivanha kortti, mitä ei kannata ostaa nykyään kuin pasianssia varten ja peleihin jotka on tehty viime vuosituhannella. Ei ole olemassa mitään Radeon 9600GT korttia varsinkaan PCI-e väylään, se on Nvidia 9600GT, joka taas on ihan eri planeetalta.
AGP väylään ei yleensäkään kannata ostaa enää yhtään mitään.
Kaverisi oli tyhmä kun maksoi noin paljon roskasta, mäybe.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251278
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89934- 95932
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25887Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat293770- 95748
- 109656
- 34648
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet134579