Hei! Joka kerta kun avaan koneen, kone yrittää käynnistää ohjattua laitteen asennusta PCI modeemille, siinä kuitenkaan onnistumatta. Johtuuko tuo jostain päivityksessä tapahtuneesta muutoksesta vai miksi kone yhtäkkiä alkaa kyselemään moista? Miten saan tuon modeemin poistettua, kun en sitä tuolla nimellä mistään löydä. En haluaisi poistaa mitään tärkeää.. Ja kun suljen koneen niin tulee herjaus " lopeta ohjelma -n-". Enkä tuota ännääkään ole etsinnällä löytänyt, hmm...
PCI modemin poisto
9
166
Vastaukset
Kumpaakaan ongelmaa et saa itse korjattua.
- Voi nääs...
Onko tosiaan näin? Kun en kyllä vie ulkopuoliselle (maksulliseen) huoltoon viis vuotta vanhaa kannettavaa vaan suljen sitte vaikka hamaan loppuun asti noita ikkunoita. :-[
- pp
suorita kenttään laitehallinta ja katso missä kohti pci-laite on. Poista käytöstä klikkaamalla hiiren oikeaa nappia.
- Voi nääs..
Öö, onko sille joku hienompi nimi: taskmgr.exe, msconfig tai jotain vastaavaa..?
- pp
Voi nääs.. kirjoitti:
Öö, onko sille joku hienompi nimi: taskmgr.exe, msconfig tai jotain vastaavaa..?
ei tiedä onko sulla Xp, Vista tai Seiska, niin koita ihan suomen murteella tuohon hakukenttään laittaa laitehallinta. Olen nyt seiskalla mutta vistassa oli samaa ongelmaa. Voin tietty mennä katsomaankin vistasta jos olet vielä kuulolla.
- 12
Voi nääs.. kirjoitti:
Öö, onko sille joku hienompi nimi: taskmgr.exe, msconfig tai jotain vastaavaa..?
win pause ja sieltä pitäisi jostain laitehallinta löytyä.
- Voi nääs..
pp kirjoitti:
ei tiedä onko sulla Xp, Vista tai Seiska, niin koita ihan suomen murteella tuohon hakukenttään laittaa laitehallinta. Olen nyt seiskalla mutta vistassa oli samaa ongelmaa. Voin tietty mennä katsomaankin vistasta jos olet vielä kuulolla.
Siis XP on. Laitehallinta ei anna mitään.
- pp
Voi nääs.. kirjoitti:
Siis XP on. Laitehallinta ei anna mitään.
käynnistä-ohauspaneeli-järjestelmä-laitteisto-laitehallinta. Voisi olla tuon PCMCIA-sovittimet alla, Generic CardBus Controller. Tässä aikani kuluksi käynnistin XP:n kun vaihtoehtona on lattian moppaaminen..
- Voi nääs...
pp kirjoitti:
käynnistä-ohauspaneeli-järjestelmä-laitteisto-laitehallinta. Voisi olla tuon PCMCIA-sovittimet alla, Generic CardBus Controller. Tässä aikani kuluksi käynnistin XP:n kun vaihtoehtona on lattian moppaaminen..
Sieltähän se löytyi. Oli kyllä ihan omana tiedostona, ei siis sen PCMCIA:n alla.
Täähän oli sit ihan 2-puolista hyötymistä ku sä pystyit "päivän hyvän teon"-nojalla luistaan kotitöistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901945
- 1131053
- 104991
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20747- 52694
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42598Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä29590Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;203481