Haluaisin kertoa sinulle jotain, mutta en ole aivan varma, haluatko kuulla? Tiedän etten saisi sitä tunnustaa, milloinkaan sulle, enkä muille, itselleni korkeintaan. Mutta haluaisitko sen silti kuulla, oikeasti vai jätänkö kertomatta?
" Enkä milloinkaan tullut kertomaan,
salaa iltaisin meistä haaveilin.
Siitä kuinka jäät mun syliin kiihkeään..."
Salaa iltaisin...
27
1301
Vastaukset
- henkilö*
jota kaipailet niin haluaisin kuulla :)
- Please...........
http://www.youtube.com/watch?v=9EHAo6rEuas&feature=channel
Please - 5-5
miksi haluaisin ,sullahan petti pokka ,,ei susta ollut mitään kertomaan..
paitsi satuja tänne. - Jänskä
toki kuula sun ajatuksia enmmänkin..Antaa tulla,odottaa täällä.
- -
Mikä estää sinua kertomasta? Minä ainakin haluaisin kuulla tuollaista häneltä ja vaan ihailla häntä hiljaa mutta tarpeeksi läheltä.
- aprosmictus
Kerro vaan. Tuskin hän siitä pahastuu.
- jklhjg
kerro kerro!
- some...one
kukaan pahastu siitä, että joku tykkää....
- Kerro,kerro...
kuulla,tottakai...miksen haluaisi?
- Ohikiitävää...
"Joskus vieläkin, talviaamuisin
mietin missä meet
onko vastanneet
vuodet unelmiis
Minkälainen tie, sulle annettiin..."
n->m
Odotan... :) - Caught in a trap
...miten tämä sopis lauantai-iltaan... Haluaisin kuulla, vaikka luulen, että se ei muuttaisi mitään.
- saattaisi
sopiakin...ehkä. Sanotaanko niin, että numerot ovat merkitykselliset. En halua kertoa täällä liikaa, mutta miehelle meni tämäkin aloitus. Nähtiin tänään.
- Edelleen ansassa
saattaisi kirjoitti:
sopiakin...ehkä. Sanotaanko niin, että numerot ovat merkitykselliset. En halua kertoa täällä liikaa, mutta miehelle meni tämäkin aloitus. Nähtiin tänään.
... ei olla nähty tänään, harmi.
- Ansassa myös
Edelleen ansassa kirjoitti:
... ei olla nähty tänään, harmi.
me viikonloppuna?
- Ansana oma linna
Ansassa myös kirjoitti:
me viikonloppuna?
... miehen.
- -
Enkä milloinkaan tullut kertomaan!!
- osaa kertoa
sulle rakkausrunoja, ota tämä se on vähän sellainen.
http://www.youtube.com/watch?v=qzN2vO1yxpI - kaikki aikanaan
pelätä ei saa, älä jätä kertomatta hänelle
- kuuma heinäkuu..
Miksi et saisi tunnustaa milloinkaan minulle tai muille?
Oletko aloittaja nainen vai mies?
Jos viestisi olisi tarkoitettu minulle (n), niin ehdottomasti haluaisin sen sinulta (tumma mies) kuulla. Voisimme tavata jossain ihan rauhassa, poissa ihmisten silmistä, jutella kunnolla ja katsoa miltä sitten tuntuisi.. Tämä kaukainen ihastuminen on kuluttavaa. Näenköhän sinut taas huomenna..? - 2+14
Kerro pois. Varmaan hän haluaisi tietää :)
- anna mennä
sun kertoa.
- Pelätä ei saa
sanoisin sinulle, että se on yksi suurimmista suruistani, kun et sanonut mitään. Tunnustus puoleen tai toiseen olisi minusta se, mitä sinun pitää tehdä, jos yhtään annat arvoa minulle.
- hävetys:( n
ja jos sinä olisit hän(mies),sanoisin sinulle, että kyllä minua harmittaa,hävettää ja suututtaa aivan mielettömästi vieläkin, kun en avannut suutani enkä sanonut mitään! Idiootti olin! Saisinpa joskus pyytää henkilökohtaisesti sinulta anteeksi tuota tökeröä käytöstäni...
- ihan kuin
näyttäisi, että siihen olisi tulossa tilaisuus
- -M-
Jos olet minun J (mies), niin haluan että kerrot!!!! Heti.
- "hetkeksienrupea"
-M- kirjoitti:
Jos olet minun J (mies), niin haluan että kerrot!!!! Heti.
mussukka! ! !
mutta eihän tänne skriivaile
- aprosmictus
Nyt näyttää kyllä todellakin siltä, että sun olis paras kertoa... ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh932245Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1561838- 1761393
- 234845
- 62769
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol11766- 65764
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako212633- 50628
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349591