Onko 20-vuotias liian vanha aloittamaan lumilautailun? Olen kokeillut kerran aikaisemmin lautailua (16-vuotiaana) ja pidin siitä kovasti, mutta en ole sitemmin lumilautaillut, kun on melko kallis harrastus eikä vanhemmat olleet halukkaita rahoittamaan. Nyt sitten vihdoinkin olisi mahdollisuus itse rahoittaa kyseistä harrastusta vakituisen työn ansiosta. Haluaisisin vielä mielenkiinosta kysyä, että onko täällä ketään suunnilleen samanikäisenä aloittanutta, tai minkä ikäisenä itse ylipäänsä olette aloittaneet?
liian vanha aloittamaa??n?
8
1002
Vastaukset
- frbrfb
aloitin lautailun ihan tässä noin viikko sitte ja kyllä aika räpellystä se on.. mut eteenpäin on menty ja uskon että viellä opin sen kunnolla
- aknzo
joo! kyl opit koskaa ei oo liian vanha ! kandee! hiffaa! lumilautailu on iha BEST! IHKU DAA! se on siis iha parast
- afwergvfw
aknzo kirjoitti:
joo! kyl opit koskaa ei oo liian vanha ! kandee! hiffaa! lumilautailu on iha BEST! IHKU DAA! se on siis iha parast
vaikka oonkii ihan mustelmilla.. periks en anna. kypäräkin jo lohennu, eli käyttäkää kypärää, ettei kallo lohkee!!! mutta hengissä ollaan ja eteenpäin menty, eli kehitystä tapahtunu. Kyllä se tästä! kohta tää kyllä sujjuu :) ois mukava kuulla aloittelijoiden kokemuksia, miten on lähteny sujumaan.
- älihsuöiozh
afwergvfw kirjoitti:
vaikka oonkii ihan mustelmilla.. periks en anna. kypäräkin jo lohennu, eli käyttäkää kypärää, ettei kallo lohkee!!! mutta hengissä ollaan ja eteenpäin menty, eli kehitystä tapahtunu. Kyllä se tästä! kohta tää kyllä sujjuu :) ois mukava kuulla aloittelijoiden kokemuksia, miten on lähteny sujumaan.
Ja noin reilun kk:n kerkesin lauvvan kanssa menemään nyt aloitettuani ja pienistä hyppyreistä onnistuttiin jo menemään noin kk:n aloittamisesta, haaveena olis niistä isoistakin ens talvena sitte. Kyllä tän oppii! ja on ihan mahtavaa!
- Janzuu
Koskaan ei ole liian vanha kun vain sisua ja nöyrää mieltä löytyy.
...niin, itse heitin sukset nurkkaan 37 v. (ja vaihdoin lautaan).- Lautailija 4ever
Tähän mennessä vanhin oppilas laudalla itselläni on ollut 65-vuotias, joten olet vielä aika junnu häneen verrattuna. :D
- arttupee
Lautailija 4ever kirjoitti:
Tähän mennessä vanhin oppilas laudalla itselläni on ollut 65-vuotias, joten olet vielä aika junnu häneen verrattuna. :D
ikinä ennen en ole mennyt mäkeä alas suksilla saati laudalla.. viimevuonna kokeilin lautaa ja kärpänen puraisi. Laskin 2 päivää.. ensimmäisen muutamankerran kaatuillen ja toisen kaatumatta. Nyt odotan taas hiihtolomaa jotta pääsen katsomaan onko kehitystä viimevuoteen :) Ikä on vaan numeroita ja kaikkea pitää kokeilla.. Tarvii alkaa jo miettiä oman laudan ostamista ;)
- Lumipompom
Mä olin 27 kun eka kerran nousin laudalle, nyt ikää 29 ja pyrin käymään joka viikko laskemassa. Ihan niin "hurjapää" sitä ei ole kuin alaikäisenä nuorena oli (laskin suksilla silloin, vetelin paljon offareita, hyppyreitä yms), mutta toistaiseksi paikat pysyny ehjinä lumilaudan päällä :) Ei se laskeminen ikää katso, pääasia että se on itselle mielekästä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1065587Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453703Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503245Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4542589Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2611620- 871366
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito131319Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321293- 771258
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1511196