liian vanha aloittamaa??n?

vanha(ko)

Onko 20-vuotias liian vanha aloittamaan lumilautailun? Olen kokeillut kerran aikaisemmin lautailua (16-vuotiaana) ja pidin siitä kovasti, mutta en ole sitemmin lumilautaillut, kun on melko kallis harrastus eikä vanhemmat olleet halukkaita rahoittamaan. Nyt sitten vihdoinkin olisi mahdollisuus itse rahoittaa kyseistä harrastusta vakituisen työn ansiosta. Haluaisisin vielä mielenkiinosta kysyä, että onko täällä ketään suunnilleen samanikäisenä aloittanutta, tai minkä ikäisenä itse ylipäänsä olette aloittaneet?

8

941

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • frbrfb

      aloitin lautailun ihan tässä noin viikko sitte ja kyllä aika räpellystä se on.. mut eteenpäin on menty ja uskon että viellä opin sen kunnolla

      • aknzo

        joo! kyl opit koskaa ei oo liian vanha ! kandee! hiffaa! lumilautailu on iha BEST! IHKU DAA! se on siis iha parast


      • afwergvfw
        aknzo kirjoitti:

        joo! kyl opit koskaa ei oo liian vanha ! kandee! hiffaa! lumilautailu on iha BEST! IHKU DAA! se on siis iha parast

        vaikka oonkii ihan mustelmilla.. periks en anna. kypäräkin jo lohennu, eli käyttäkää kypärää, ettei kallo lohkee!!! mutta hengissä ollaan ja eteenpäin menty, eli kehitystä tapahtunu. Kyllä se tästä! kohta tää kyllä sujjuu :) ois mukava kuulla aloittelijoiden kokemuksia, miten on lähteny sujumaan.


      • älihsuöiozh
        afwergvfw kirjoitti:

        vaikka oonkii ihan mustelmilla.. periks en anna. kypäräkin jo lohennu, eli käyttäkää kypärää, ettei kallo lohkee!!! mutta hengissä ollaan ja eteenpäin menty, eli kehitystä tapahtunu. Kyllä se tästä! kohta tää kyllä sujjuu :) ois mukava kuulla aloittelijoiden kokemuksia, miten on lähteny sujumaan.

        Ja noin reilun kk:n kerkesin lauvvan kanssa menemään nyt aloitettuani ja pienistä hyppyreistä onnistuttiin jo menemään noin kk:n aloittamisesta, haaveena olis niistä isoistakin ens talvena sitte. Kyllä tän oppii! ja on ihan mahtavaa!


    • Janzuu

      Koskaan ei ole liian vanha kun vain sisua ja nöyrää mieltä löytyy.

      ...niin, itse heitin sukset nurkkaan 37 v. (ja vaihdoin lautaan).

      • Lautailija 4ever

        Tähän mennessä vanhin oppilas laudalla itselläni on ollut 65-vuotias, joten olet vielä aika junnu häneen verrattuna. :D


      • arttupee
        Lautailija 4ever kirjoitti:

        Tähän mennessä vanhin oppilas laudalla itselläni on ollut 65-vuotias, joten olet vielä aika junnu häneen verrattuna. :D

        ikinä ennen en ole mennyt mäkeä alas suksilla saati laudalla.. viimevuonna kokeilin lautaa ja kärpänen puraisi. Laskin 2 päivää.. ensimmäisen muutamankerran kaatuillen ja toisen kaatumatta. Nyt odotan taas hiihtolomaa jotta pääsen katsomaan onko kehitystä viimevuoteen :) Ikä on vaan numeroita ja kaikkea pitää kokeilla.. Tarvii alkaa jo miettiä oman laudan ostamista ;)


    • Lumipompom

      Mä olin 27 kun eka kerran nousin laudalle, nyt ikää 29 ja pyrin käymään joka viikko laskemassa. Ihan niin "hurjapää" sitä ei ole kuin alaikäisenä nuorena oli (laskin suksilla silloin, vetelin paljon offareita, hyppyreitä yms), mutta toistaiseksi paikat pysyny ehjinä lumilaudan päällä :) Ei se laskeminen ikää katso, pääasia että se on itselle mielekästä!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      66
      1652
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1379
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1212
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1194
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1086
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      68
      842
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      825
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      184
      723
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      92
      717
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      654
    Aihe