Voisitteko ytsävällisesti valaista minua seuraavassa asiassa:
Jättääkö printteri jonkun uniikin jäljen, jolla voi jäljittää sen. Olen kuullut että jäisi joku viivakoodi yms, mitä paljaalla silmällä ei näe. Näillä eväillä voisi jäljittää vaikkapa printterin, jolla on tulostettu esim. tappouhkauks. Fakta vai fiktio????
Te joilla on printteri.
4
117
Vastaukset
Osittain totta, tosin ainakin vielä toistaiseksi pätee vain kalliisiin värikopiokoneisiin ja -tulostimiin, joissa aina epäillään sitä seteleiden väärennösmahdollisuutta:
http://en.wikipedia.org/wiki/Printer_steganography- utelias 19v
Missä kohtaa se yleensä on??? Rautakaupasta saan aina laserprintteristä tulostetun A4 kuitin ja olis hauska katsoa sitä.
utelias 19v kirjoitti:
Missä kohtaa se yleensä on??? Rautakaupasta saan aina laserprintteristä tulostetun A4 kuitin ja olis hauska katsoa sitä.
Luepa postaamani linkki, mutta tuskinpa sinulle on värikopiota kuitista tulostettu. Mustavalkoisessa tekstissä olisi teoriassa mahdollista tulostaa koneen sarjanumero esim. tekstin pisteiden koodauksella tai fontin hammastuksella, mutta en tiedä moista missään käytetyn. Ainakaan vielä ; )
- x x x x
utelias 19v kirjoitti:
Vasemmassa alakulmassa ja sen saa näkyviin, kun kostuttaa sitä osaa etikalla .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741933Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1481230
- 59688
- 198662
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6646- 55561
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462