Kumpi Windows 7 sinulle sopii

Pentti Nelonen

Aivan, ei ole vaihtoehtoa, vain ja ainoastaan parhaimmalla porskutellaan.
Huippuhienolla Windowsilla.

"Tiivistetysti: useimmille Windows 7:n hankkiville 64-bittinen versio on oikea valinta. Mutta jos koneessa ei ole vähintään 4 gigatavua työmuistia tai jos käytössä on lähinnä oheislaitteita, joille ei ole 64-bittitisiä ajureita, niin 32-bittinen versio on parempi valinta. "

http://www.tietoviikko.fi/msareena/msuutiset/kaikkiareenauutiset/article343136.ece


Miten Linux piireissä, joko säädöt on viritelty 64-bittiseksi, vai mennäänkö 8-bittisellä, hohho

12

184

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on tässä koneessa

      Mulla on koneessa 64 bittinen Ubuntu ja pyörii nopsaa 1 gigan muistilla. HAH HAH ja vielä kerran HAH.

      • lisäys

        Lisättäköön vielä edelliseen omaan viestiin se että on ollut jo kaksi vuotta.HAH HAH ja vielä kerran HAH.


      • vielä lisäys
        lisäys kirjoitti:

        Lisättäköön vielä edelliseen omaan viestiin se että on ollut jo kaksi vuotta.HAH HAH ja vielä kerran HAH.

        Lisättäköön vielä sekin, että kirjoitan tätä pöpilän koneelta.


      • ja nimeni on
        vielä lisäys kirjoitti:

        Lisättäköön vielä sekin, että kirjoitan tätä pöpilän koneelta.

        Pentti Nelonen


    • ExxonMaxxon

      Windovs 7 starter, jottei 16-bittinen alijärjestelmä aiheuttaisi ongelmia.

    • jeps...

      Windowsh on paras!

    • PC-kynä

      Sinulla ei ole edes gigaan viittaavaa päässäsi rassukka. Nuku pois, älä häiritse meitä muita kunnon vammaisia.

    • Nollåtta

      bittisyydellä ei ole mitään merkitystä maksimi ram-muistin määrään.
      32-bittinen kerneli tukee 64 gigaan asti bigmem-optiolla. tämä siis oikeissa käyttöjärjestelmissä.

    • nickrew

      onko ihan pakko hankkia se seiska, eikö muuten selviä, AHISTAA.

      joo mä tiedän että on sellainen kuin linux, siitä olen netissä lukenut. silläkin voi itseään kuisata jos muut ovat soveltumattomia itsensä kiusaamiseen. (onneksi soveltuu)

    • ATK-Tiedotuskeskus
      • Siis 128-bittiset virukset alkavat dominoimaan!!

        Kunhan nyt saisivat pienemmätkin bittimäärät toimimaan, 64:n kanssakin oli niin paljon ongelmia.


    • whatEva!

      Eikö tuostakin ole niitä "perus, koti, multimedia, toimisto" versioitakin.

      Näyttää tuo 64 olevan aika lapsi vieläkin ohjelma ja ajuri saralta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      149
      1461
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      563
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      37
      453
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe