Aivan, ei ole vaihtoehtoa, vain ja ainoastaan parhaimmalla porskutellaan.
Huippuhienolla Windowsilla.
"Tiivistetysti: useimmille Windows 7:n hankkiville 64-bittinen versio on oikea valinta. Mutta jos koneessa ei ole vähintään 4 gigatavua työmuistia tai jos käytössä on lähinnä oheislaitteita, joille ei ole 64-bittitisiä ajureita, niin 32-bittinen versio on parempi valinta. "
http://www.tietoviikko.fi/msareena/msuutiset/kaikkiareenauutiset/article343136.ece
Miten Linux piireissä, joko säädöt on viritelty 64-bittiseksi, vai mennäänkö 8-bittisellä, hohho
Kumpi Windows 7 sinulle sopii
12
184
Vastaukset
- on tässä koneessa
Mulla on koneessa 64 bittinen Ubuntu ja pyörii nopsaa 1 gigan muistilla. HAH HAH ja vielä kerran HAH.
- lisäys
Lisättäköön vielä edelliseen omaan viestiin se että on ollut jo kaksi vuotta.HAH HAH ja vielä kerran HAH.
- vielä lisäys
lisäys kirjoitti:
Lisättäköön vielä edelliseen omaan viestiin se että on ollut jo kaksi vuotta.HAH HAH ja vielä kerran HAH.
Lisättäköön vielä sekin, että kirjoitan tätä pöpilän koneelta.
- ja nimeni on
vielä lisäys kirjoitti:
Lisättäköön vielä sekin, että kirjoitan tätä pöpilän koneelta.
Pentti Nelonen
- ExxonMaxxon
Windovs 7 starter, jottei 16-bittinen alijärjestelmä aiheuttaisi ongelmia.
- jeps...
Windowsh on paras!
- PC-kynä
Sinulla ei ole edes gigaan viittaavaa päässäsi rassukka. Nuku pois, älä häiritse meitä muita kunnon vammaisia.
- Nollåtta
bittisyydellä ei ole mitään merkitystä maksimi ram-muistin määrään.
32-bittinen kerneli tukee 64 gigaan asti bigmem-optiolla. tämä siis oikeissa käyttöjärjestelmissä. - nickrew
onko ihan pakko hankkia se seiska, eikö muuten selviä, AHISTAA.
joo mä tiedän että on sellainen kuin linux, siitä olen netissä lukenut. silläkin voi itseään kuisata jos muut ovat soveltumattomia itsensä kiusaamiseen. (onneksi soveltuu) - ATK-Tiedotuskeskus
http://www.tietokone.fi/uutiset/tulossa_windows_8_ja_9_ehka_128_bittinen_windows
Siinä on 64-bittiset pupuntut kuin muinaismuistoja!Microsoft on aina kehityksen edellä!Siis 128-bittiset virukset alkavat dominoimaan!!
Kunhan nyt saisivat pienemmätkin bittimäärät toimimaan, 64:n kanssakin oli niin paljon ongelmia.
- whatEva!
Eikö tuostakin ole niitä "perus, koti, multimedia, toimisto" versioitakin.
Näyttää tuo 64 olevan aika lapsi vieläkin ohjelma ja ajuri saralta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1491461
- 104911
- 75723
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15563ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40504Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153461Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..37453- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402