Tampereella taas kadonnut

97

21

1419

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lisätietoja hiukan

      tuskinpa löytyy elossa, siltä vaikuttaa, miten kännykkä, onko tietoja? onko koiraa käytetty etsinnöissä? miten tyttöystävän kanssa on mennyt? miksi 15-vuotiaalla on jo tyttyöystävä? onko suomalainen, kun on ruskeat silmät ym. Mikä osuus urheiluharrastuksella katoamiseen?

      http://www.aamulehti.fi/moro/urheilua/9840430-big.jpg

      • miettikää nyt hiukan

        kolmeen yöhön, kuulostaa se aika pahalta,

        onko mennyt kouluun tänä aamuna, ei varmaan?
        Kuulusteleeko poliisi koulua?
        Oliko lähtenyt kesken koulupäivän vai normaalisti?


      • valmentajan näkemys?

        ei julkaissut uutista jo lauantaina? Miksi Aamulehti ei julkaissut valokuvaa tänään?

        Paineet liian kovat, urheilussa?


      • avoimia kysymyksiä

        onko siellä Koivistonkylän suunnassa sellaisia?

        Kyllähän päiväaikaan varmasti joku on nähnyt? ai niin, puhelu vasta illalla?

        Miten sitä on etsitty viikonlopun aikana?


      • uteliaisuus vallalla

        Nokian valtatie 31, 37100 NokiaMob: 050 335 6444

        Mikä työpaikka?


      • ghghjdhd

        aika monella 15 veellä on jo poika tai tyttöystävä - ihan normaalia.


    • monia vaihtoehtoja

      netistä poimittua

      "Se, että oma puhelin ei ole mukana ja on kuitenkin soittanut, tarkoittanee sitä että jonkun kanssa B on tuolloin illalla ollut, vai? Onko jossain vielä olemassa yleisiä puhelimia?"

      Voihan sitä soittaa vaikka pizzeriasta, kun pyytää luvan.

      Miksi jollain nuorella ei olisi oma kännykkä mukana? Unohtunut kotiin? Tarkoituksella?

      • kuolleet ei herää

        Onko puhelinnumero ollut "tuntematon" vai numero, jota isä ei tunne. Numerohan on silloin olemassa. Ilmeisesti ei ole. Ihmiskaupan uhri, noin hyvännäköinen? Huumeita, kun on urheilija?

        "Isä kello 22.30 puhelun tuntemattomasta numerosta. Siinä poika kertoi, että jotakin peruuttamatonta on tapahtunut eikä hän voi kertoa siitä kenellekään."


        Kaiken voi peruuttaa, tehdyn tehdä tekemättömäksi - miten sen saisi nuorten kalloon.


    • kotiinmenoaika?

      Jos se on kuollut, ei se voi olla oma valinta.

      Miksi soittaa ollenkaan kotiin, ellei kerro enempää. Oliko katkaissut puhelun vai mitä sitten oli tapahtunut?

      Miten poliisi voi tavanomaiseen tapaan selitellä, että poika olisi ehkä vain pelemaassa jossain, lauantaina siis ja palaa asiaan vasta maanantaina, kun 15 v. on kolme työtä poissa?!

      Jos oma lapsi olisi tuollaisen puhelun jälkeen ja ylipäänsä yön ilmoittamatta poissa kotoa, pitäisi poliisinkin huolestua ja heti. Miten olisi ulkonaliikkumiskielto alaikäisille niin ei jäisi tulkintaongelmia poliisin kanssa. Lupalapulla vain.

    • klfdertyuio

      Kuka on niin hullu että liikkuu tai käy koulua Nekalassa (Pohjoismaiden väkivaltaisin lähiö).

      • en löytä 1. juttua

        se on siitä etelään, muttei minkään huippukoulun maineessa, uutisen mukaan niiden koti on vieressä, joten se on selitys

        Missä Ilta-Sanomienn juttu on, viitsisikö joku linkittää sen, en vaan löytänyt sitä; Aamulehti on tietysti ehkä paremmin ajan tasalla.


      • romeo ja julia

        Siis miksi joku olisi ryöstetty.

        Tietysti jos se on ihmisenä ryöstetty, puhuttiinhan jo viimeksi elinkaupastakin ja nuoria elimiä halutaan. Kai sekin on jossain totta.

        Mutta jos 15 v. on kolme päivää pois ilmoittamatta aivan ennalta arvaamatta, eiköhän siitä voida lähteä, ettei se ole elossa.

        Miten tyypillä olisi jossain muualla tyttöystävä? olisiko tavannut urheilijapiireissä vai mistä on kyse? olisiko se jättänyt? tullut raskaaksi (ei varmaan olisi syy)

        Jos on seurakuntanuori, isoskoulutuksessa, ei maailmankatsomukseen varmaan kuulu itsemurha.


      • en ymmärjä
        romeo ja julia kirjoitti:

        Siis miksi joku olisi ryöstetty.

        Tietysti jos se on ihmisenä ryöstetty, puhuttiinhan jo viimeksi elinkaupastakin ja nuoria elimiä halutaan. Kai sekin on jossain totta.

        Mutta jos 15 v. on kolme päivää pois ilmoittamatta aivan ennalta arvaamatta, eiköhän siitä voida lähteä, ettei se ole elossa.

        Miten tyypillä olisi jossain muualla tyttöystävä? olisiko tavannut urheilijapiireissä vai mistä on kyse? olisiko se jättänyt? tullut raskaaksi (ei varmaan olisi syy)

        Jos on seurakuntanuori, isoskoulutuksessa, ei maailmankatsomukseen varmaan kuulu itsemurha.

        Missä se olisi viettänyt koko päivän iltaan ja puheluun asti, oliko siihen yritetty ottaa yhteyttä ennen sitä, ai niin, miten olisi voitu, ellei sillä ollut puhelinta mukana.

        Onkohan tässä nyt ihan kaikki palaset kohdallaan.

        Miksi oppilaalla ei viikkoon olisi ollut puhelin mukanaan?


      • miksei perjantaina
        en ymmärjä kirjoitti:

        Missä se olisi viettänyt koko päivän iltaan ja puheluun asti, oliko siihen yritetty ottaa yhteyttä ennen sitä, ai niin, miten olisi voitu, ellei sillä ollut puhelinta mukana.

        Onkohan tässä nyt ihan kaikki palaset kohdallaan.

        Miksi oppilaalla ei viikkoon olisi ollut puhelin mukanaan?

        Uutisoitu aika myöhään tänään:

        http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010031511299967_uu.shtml


      • morottaa

      • Anjelika
        morottaa kirjoitti:

        Mukava päätös tälle tapaukselle, vaikka lähtötiedot oli vähintäänkin muuta enteilevät.
        Benjamin, tulehan kertomaan tarinas ;D

        Loistavaa! Tuntui tosi pahalta, kun juuri Kasimir löytyi ja nyt katosi toinen nuori.

        Mistähän on ollut kysymys?


      • järkyttävä opetus
        Anjelika kirjoitti:

        Loistavaa! Tuntui tosi pahalta, kun juuri Kasimir löytyi ja nyt katosi toinen nuori.

        Mistähän on ollut kysymys?

        http://www.aamulehti.fi/uutiset/kotimaa/kadonnut-benjamin-on-loytynyt/173324

        aika erikoista silti, ei lapsi yleensä ole kotoa poissa kolmea yötä ilmoittamatta; toivottavasti uutisointi ei lopu tähän, varoittavana esimerkkinä.

        Muiden ikäisten tulkinta: ollut juopottelemassa. Urheilijanuorethan juhlivat rajusti, tunnetusti. Olisi hyvä selittää julkisesti, ettei huhut jää vellomaan.

        Eikö sanottu, että oli palannut vasta kesken koulupäivää maanantaina kouluun?


        Mahtoi olla kauhea viikonloppu omaisilla.


      • varma nakki
        järkyttävä opetus kirjoitti:

        http://www.aamulehti.fi/uutiset/kotimaa/kadonnut-benjamin-on-loytynyt/173324

        aika erikoista silti, ei lapsi yleensä ole kotoa poissa kolmea yötä ilmoittamatta; toivottavasti uutisointi ei lopu tähän, varoittavana esimerkkinä.

        Muiden ikäisten tulkinta: ollut juopottelemassa. Urheilijanuorethan juhlivat rajusti, tunnetusti. Olisi hyvä selittää julkisesti, ettei huhut jää vellomaan.

        Eikö sanottu, että oli palannut vasta kesken koulupäivää maanantaina kouluun?


        Mahtoi olla kauhea viikonloppu omaisilla.

        eikö muuten ole samaa näköä

        http://profile.ak.fbcdn.net/v228/730/118/n579502716_8136.jpg

        Luulen, että koko juttu oli uutisankka, koska poliisin www:ssä ei ollut asiasta mitään.


      • sdjdjfjf
        morottaa kirjoitti:

        Mukava päätös tälle tapaukselle, vaikka lähtötiedot oli vähintäänkin muuta enteilevät.
        Benjamin, tulehan kertomaan tarinas ;D

        että poika löytyi...:) Ja kunnossa


      • ketä kiinnostaa??
        sdjdjfjf kirjoitti:

        että poika löytyi...:) Ja kunnossa

        että asiat ilmoitetaan heti nykyisin iltalehdissä, kun meidän sijaistyttö 15v meni tai katosi huumeäijän mukaan v 2003. poliisit ei antaneet tietoa lehtiin vaan sanoivat ootellaan, ei huolineet kuvaa edes lehteen.
        oli yli 2 kk kadoksissa sit.
        Loppujuttu on sit taas eri kertomuksen arvoinen, kunpa uskoisitkaan mitä se vois ollakkaan ja seuraus tulevaan oli....


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      202
      2133
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1178
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      22
      824
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      741
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      567
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      532
    Aihe