Onko kenelläkään kokemusta opiskella SAMKissa Huittisten yksikössä? Millaista siellä on? Millaiset opettajat? Millainen kaupunki Huittinen on?
Olen kuullut, että sinne pääsee suurin osa hakijoista. Huittinen kiinnostaisi pienen kokonsa takia. Ja jos luokkakoot ovat pieniä, myös opetus olisi "läheistä". Kokemuksia kaivataan.
SAMK Liiketalous Huittinen
13
2391
Vastaukset
- minä-
enpä osaa vastata kysymyksiisi, mutta itse olen hakemassa sinne liiketalouden aikuispuolelle...
- __sandy
Millaista mahtaa olla tradenomin kielten opiskelu yleensä? Kirjoitetaanko esim. englanniksi esseitä?
- påikki
__sandy kirjoitti:
Millaista mahtaa olla tradenomin kielten opiskelu yleensä? Kirjoitetaanko esim. englanniksi esseitä?
Muinoin Kankaanpään pikkuyksikössä avk-englanti aloitettiin "how do you do" ja "my name is.." -fraaseilla.
Samainen ruotsi taas aloitettiin täysin ammattisanastolla, olit sitten lukiosta tai amiskasta paikalle saapunut... Kuka mistäkin tykkää toki.
Yritysesittelyitä tehtiin englannissa paljon, esseitä ei niinkään..
- +
Kiinnostaisi kuulla myöskin kokemuksia tästä koulusta!
- ...
NOSTOA
- minä-
liiketalouden aikuisryhmään?!
- mitähaluaa
Minä hain toisena vaihtoehtona tänne liiketoimintaan nuorisolinjalle. Olen sieltä päin kotoisin, nyt pari vuotta asunut Tampereella. Tuntuu, etten kaupungissa oikein viihdy. Olen harkinnut takaisin palaamista, vaikka se tuntuu välillä tyhmältä ajatukselta. Ensimmäisenä hain TAMKiin, mutta sinne on niin paljon hakijoita, että tuskin pääsen. Joten voi olla, että Huittisissa aloitan syksyllä.
- kiinnostunut__
mitähaluaa kirjoitti:
Minä hain toisena vaihtoehtona tänne liiketoimintaan nuorisolinjalle. Olen sieltä päin kotoisin, nyt pari vuotta asunut Tampereella. Tuntuu, etten kaupungissa oikein viihdy. Olen harkinnut takaisin palaamista, vaikka se tuntuu välillä tyhmältä ajatukselta. Ensimmäisenä hain TAMKiin, mutta sinne on niin paljon hakijoita, että tuskin pääsen. Joten voi olla, että Huittisissa aloitan syksyllä.
olisiko lisää kokemuksia? :)
- minä-
kiinnostunut__ kirjoitti:
olisiko lisää kokemuksia? :)
aikuisten pääsykokeissa ja vaikutti oikein viihtyisältä (pieneltä) koululta. Toimistontäti oli vaan hieman tyly, joten sen osalta jäi huono kuva. Opettaja, joka haastatteli oli ystävällinen ja se osuus menikin itselläni hyvin. Nyt vaan sitten odotetaan vielä viikko tuloksia! :)
- kjhggf
minä- kirjoitti:
aikuisten pääsykokeissa ja vaikutti oikein viihtyisältä (pieneltä) koululta. Toimistontäti oli vaan hieman tyly, joten sen osalta jäi huono kuva. Opettaja, joka haastatteli oli ystävällinen ja se osuus menikin itselläni hyvin. Nyt vaan sitten odotetaan vielä viikko tuloksia! :)
kotoisin huittisista, olen asunut siellä 22 vuotta. nyt asun turussa. Huittinen on kiva pieni kaupunki. pienen kokonsa takia tekemistä ei kaupungissa hirveästi ole. löytyy yksi pieni elokuvateatteri, vähän kauppoja, uimahalli, liikuntakeskus sekä hienoja ulkoilureittejä. mukava pikkukylä, josta hyvät liikenneyhteydet isompiin kaupunkeihin, kuten turkuun ja tampereella tunnin ajomatka, poriin vajaa tunti ja helsinkiin pääsee kahden tunnin matkustamisella :) Kouluun on tosiaankin helppo päästä, kaikki hakijat mielestäni hyväksytään. en kuitenkaan usko opetuksen tason olevan huonompi kuin esim. isossa koulussa, koska luokat ovat pieniä ja opettajat mukavia ja tuntevat sinut ihmisenä paremmin kuin jättisuuressa koulussa.. :)
- sdgkjgfhrk
kjhggf kirjoitti:
kotoisin huittisista, olen asunut siellä 22 vuotta. nyt asun turussa. Huittinen on kiva pieni kaupunki. pienen kokonsa takia tekemistä ei kaupungissa hirveästi ole. löytyy yksi pieni elokuvateatteri, vähän kauppoja, uimahalli, liikuntakeskus sekä hienoja ulkoilureittejä. mukava pikkukylä, josta hyvät liikenneyhteydet isompiin kaupunkeihin, kuten turkuun ja tampereella tunnin ajomatka, poriin vajaa tunti ja helsinkiin pääsee kahden tunnin matkustamisella :) Kouluun on tosiaankin helppo päästä, kaikki hakijat mielestäni hyväksytään. en kuitenkaan usko opetuksen tason olevan huonompi kuin esim. isossa koulussa, koska luokat ovat pieniä ja opettajat mukavia ja tuntevat sinut ihmisenä paremmin kuin jättisuuressa koulussa.. :)
Onko muuten ammattikorkeakouluissa koeviikkoja, ettei ole muita opintoja sillä viikolla vai onko kokeet siellä muiden opintojen välissä?
- ^^
sdgkjgfhrk kirjoitti:
Onko muuten ammattikorkeakouluissa koeviikkoja, ettei ole muita opintoja sillä viikolla vai onko kokeet siellä muiden opintojen välissä?
Riippuu koulusta. Toisilla on tenttiviikko, toisilla kokeet on siellä jaksojen viimeisillä tunneilla muiden opintojen lomassa.
- ninni7000
minä- kirjoitti:
Pääsitkös kouluun?
Itse pääsin, eli opinnot aikuispuolella alkaa ensi viikon perjantaina :)
Olisko muilla vielä kokemuksia? Ja kiinnostaa myös nuo tehtävien/läksyjen määrät?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?931851- 851292
- 1101143
- 761027
- 113961
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57853- 36772
- 47771
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48731- 33693