Ihmettelette

minne vanhat kirjoittajat ovat häipyneet. He jatkavat elämää arjessa ja sovussa itsensä kanssa.

Tämä palsta näyttää pahat kasvot ihmisistä, joita pitäisi yhdistää sama sairaus. Tukea ei herua kaikille sitä tarvitseville.

Syöpähoitoni ovat ohi ja jatkan elämääni normaalisti. Voisin kuitenkin ottaa osaa aloituksiin, joissa juuri sairastuneet etsivät vastauksia ja tukea sairauden kokeneilta kuten itsekin sain kun aloitin tänne kirjoittamaan. Lämmin kiitos siitä!

Viisas vaikenee eikä jatka riitaa ( jospa tuonkin joskus oppisimme, itse kukin ; )

Nelly62

38

463

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yksi omainen vain

Hyvin kirjoitit,juuri nuinhan se asia on...minäkin olen seuraillut palstaa alusta alkaen omaisena...tosi ikävää, että ainoastaan riitaketjut "elää".

Kaikkea hvää elämääsi, kuin myös toisille kanssa kulkijoille,olittepa sitte tällä palstalla potilaana tai omaisena.

• syöpäp.-08

kaikki ymmärtäisimme olla osallistumasta sellaiseen kirjoitteluun,mikä on epäasiallista,niin pitkiä ns.riitaketjuja ei pääsisi syntymään.
        Mutta kun me ihmiset olemme vajavaisia kaikki ja emme ehkä malta olla puuttumatta asioihin,jotka ei meille kaikille edes kuulu.
        Välillä on hyviä aloituksia,kuten tämä uusin aloitus ja samaa mieltä Nellyn kanssa että jos joku kaipaa neuvoja tai muuten haluaa keskustella näistä syöpäänkin liittyvistä asioista niin
        voisimme tukea häntä meidän omalla kokemuksellamme,mikäli hän niin haluaa.
        Muistan oman sairastumiseni lähes kaksi vuotta sitten ja luin täältä joka ainoan syöpää käsittelevän kirjoituksen ja hyvääkin tietoa sain ja myös vastauksia minua askarruttaviin kysymyksiin.

Nellylle kiitos hyvästä aloituksesta:)

• Nelly62

Greetings from Holland ; )

Aurinko herätti uuteen aamuun, ilma on raikkaan kosteaa meren läheisyyden vaikutuksesta lämpöä 14 C, ei lunta ja se on jotain ; )

Olen aloittanut joka vuotisen Euroopan valloituksei ja elämä hymyilee. Aaltomaljakossa 20 tylppaania kertoo pian alkavasta kukkaloistosta. Puissa on havaittavissa pienen pienet silmut ja krookukset kukkivat niityillä. Teen kuvakokoelmaa ja pidän matkapäiväkirjaa. Kirjoittelen kuuliumisiani ja lähetän valokuvia galleriaani matkani vaiheista.

Toivotan sinulle kivaa sunnuntaipäivää.

• ira¤

ja varsinkin nähdä missä vaeltelet.Minulla matkailu jää vissiin isäni kartanolle Suodenniemelle,ja tätini luokse Tampereelle.Olisi mukava joskus päästä katsomaan Karjalaan Johannekseen missä äitini on syntynyt,ja elänyt,ehkä joskus unelmat toteutuvat.Olen istuttanut 9 uutta kukantainta,ja lähtivät kaikki kasvamaan.tulppaanit tuovat iloa kotiin olivapta minkä värisiä tahansa,aika pienilläkin asioilla voi ilahduttaa itseään,ja muitakin,Hyvät päivän jatkot sinulle,ja kaikille toisillekkin.

• 7+10

..matkapäivä kirjaasi myös tälle palstalle jos sinulle sopii:))
        Minäkin tykkän reissuta mutta nyt on tämä pakollinen pysähtyminen,kesken hoitojen kun ei jaksa eikä pysty lähtemään..Ihanaa lomailun jatkoa sinulle:)
        Terv.Kirsti

• matkakirjaa..

kaukana nyt seikkailet,Nelly62?
      Kirjoita kuulumiest palstalle:-)))

• turhaa hikoilua.

Nelly 62 jos huomaat viestit,tekee mieli seurata reissaamistasi kun itse ei vielä jaksa:))

• Olemme asettuneet Heemstadeen lähelle Haarlemin kaupunkia, Amsterdamin kylkeen, sillä täällä kaupungit ja kylät ovat kuvainnollisesti kylki kyljessä. Hollanti on pieni maa hieman Oulunlääniä suurempi, mutta asukkaita on tässä kauniissa kukkaloisteisessa maassa 16-miljoonaa.

Piipahdimme tänään Haarlemissa ja istahdimme terassille nauttimaan tuoreista appelsiineistä puristettua mehua. Aurinko paistoi lämpimästi joten siinä istuessa oli mukava seurata ihmisvilinää. Polkupyöriä erilaisin lisävempaimin, kävelijöitä kaiken värisiä, tummaihoisia ja vaaleita. Sekoituksia eri kansalaisuuksista. Hollantilaiset ovat suhteellisen pitkiä joten tunnen olevani omieni keskellä, olenhan itsekin 175 cm pitkä.

Istutin orvokkeja aamupäivällä parvekkeellemme ja päätin ostaa siemeniä, joista kasvatan kukkataimia kotiin tuotavaksi.

Huomenna lähdemme Amsterdamiin, jossa tapaamme Petterin ystäviä. Kiertelemme taiteilijakortteleita ja
        istuskelemme terasseilla sekä nojailemme kanavien kaiteisiin.

Rusketusta jo havaittavissa ; )

• Kauko Kaipuu.
        korpikirjailija kirjoitti:

Olemme asettuneet Heemstadeen lähelle Haarlemin kaupunkia, Amsterdamin kylkeen, sillä täällä kaupungit ja kylät ovat kuvainnollisesti kylki kyljessä. Hollanti on pieni maa hieman Oulunlääniä suurempi, mutta asukkaita on tässä kauniissa kukkaloisteisessa maassa 16-miljoonaa.

Piipahdimme tänään Haarlemissa ja istahdimme terassille nauttimaan tuoreista appelsiineistä puristettua mehua. Aurinko paistoi lämpimästi joten siinä istuessa oli mukava seurata ihmisvilinää. Polkupyöriä erilaisin lisävempaimin, kävelijöitä kaiken värisiä, tummaihoisia ja vaaleita. Sekoituksia eri kansalaisuuksista. Hollantilaiset ovat suhteellisen pitkiä joten tunnen olevani omieni keskellä, olenhan itsekin 175 cm pitkä.

Istutin orvokkeja aamupäivällä parvekkeellemme ja päätin ostaa siemeniä, joista kasvatan kukkataimia kotiin tuotavaksi.

Huomenna lähdemme Amsterdamiin, jossa tapaamme Petterin ystäviä. Kiertelemme taiteilijakortteleita ja

Amsterdam,sun luokses kiiruhdan..
        Kiitos ja terveiset täältä -0.asteisesta Suomesta,kaunista täälläkin tänään,ulkoiluun sopiva sää paitsi liukasta.
        rusketusta ei saa pintaan kun ei paista,mutta ei sadakkaan:))
        Kerro taas kuulumiset..

• Raspikurkku
        korpikirjailija kirjoitti:

Olemme asettuneet Heemstadeen lähelle Haarlemin kaupunkia, Amsterdamin kylkeen, sillä täällä kaupungit ja kylät ovat kuvainnollisesti kylki kyljessä. Hollanti on pieni maa hieman Oulunlääniä suurempi, mutta asukkaita on tässä kauniissa kukkaloisteisessa maassa 16-miljoonaa.

galleriaasi. Hollanti on tosiaan pieni ja ahtaan tuntuinen. Olen useamman kerran ajanut junalla Schipolista Rotterdamiin eikä sillä välillä löydy metsätaipaleita ja vaikka matka on lyhyt niin välille mahtuu useampi kaupunki. Pääsisipä sinne vielä joskus kun simpukkasesonki alkaa ja saisi syödä gekookte mosselen.
        http://i468.photobucket.com/albums/rr49/t45jjn/Hollanti44.jpg
        Tässä meinaa ihan syöpä unohtua kun muistelee :-) .

• 33333
        Raspikurkku kirjoitti:

galleriaasi. Hollanti on tosiaan pieni ja ahtaan tuntuinen. Olen useamman kerran ajanut junalla Schipolista Rotterdamiin eikä sillä välillä löydy metsätaipaleita ja vaikka matka on lyhyt niin välille mahtuu useampi kaupunki. Pääsisipä sinne vielä joskus kun simpukkasesonki alkaa ja saisi syödä gekookte mosselen.

missä voi käydä vilkaisemassa nellyn galleriaa????:)

• Raspikurkku
        33333 kirjoitti:

missä voi käydä vilkaisemassa nellyn galleriaa????:)

esim. tuossa aloitusviestissä "Korpikirjailija"-nimimerkkiä niin pääset ko. henkilön galleriasivuille. Jotta siellä jotakin näkisi pitää olla rekisteröitynyt käyttäjä sisäänkirjautuneena. Minä itse käytäv Photobucket-verkkopalvelua kuvien näyttämiseen koska silloin ne näkyvät kaikille jotka linkkiä klikkaavat.

• Nelly62
        Raspikurkku kirjoitti:

Kerroin simpukkaherkustasi Peterille ja hän innostui aikoen viedä minut maistelemaan herkkuasi. Hän sanoi, että sesonki on kuukausina joissa on r-kirjain esim: mars, april, mutta ei esim. june jne. ; )Tykkään äyriäisistä eri lailla valmistettuna.

Olimme eilen kuten kirjoitin Amsterdamissa ja seurueessamme oli myös "lyhytsuolinen" nainen. Keskustelimme kokemuksistamme ja olimme hyvin onnellisia ja kiitollisia, että hoitomme on ohi ja olemme toipuneet.

Keräilen muistoja aivojeni kansioon, niitä voi sitten "vanhana" muistella siis sitten kun ei enää jaksa aamusta yömyöhään uusia paikkoja bongailla sekä pubeja ja ravintoloita koluta ; )

• kiitos...
        Raspikurkku kirjoitti:

tänne lisää kuvia ,tykkää katsella:)))

• Raspikurkku
        kiitos... kirjoitti:

tänne lisää kuvia ,tykkää katsella:)))

noita työmatkakuvia muutaman mutta huomasin että koneella olevat kuvat ovat tuhoutuneet jostain syystä. Ne muka ovat kansiossa mutta niitä ei saa auki. Juontaa varmaan edellisestä levyrikosta. Ne on kaikki paperikuvina olemassa joten siinä suhteessa ei ole hätää mutta tänne niitä ei nyt saa.

• ..............:
        Raspikurkku kirjoitti:

noita työmatkakuvia muutaman mutta huomasin että koneella olevat kuvat ovat tuhoutuneet jostain syystä. Ne muka ovat kansiossa mutta niitä ei saa auki. Juontaa varmaan edellisestä levyrikosta. Ne on kaikki paperikuvina olemassa joten siinä suhteessa ei ole hätää mutta tänne niitä ei nyt saa.

työmatkakuvistasi,onko liian tungettelevaa kysyä ammattiasi koska olet saanut matkustella työsi takia ?
        Jos et halua kertoa,niin en utele enempää - enhän minäkään ole itsestäni kertonut palstalla mitään,
        ainoastaan sen että olen viime vuoden syöpäpotilas ja se saa riittää.
        P.s,minun ammatissani ei matkustella konttoria kauemmaksi :))

• Raspikurkku
        ..............: kirjoitti:

työmatkakuvistasi,onko liian tungettelevaa kysyä ammattiasi koska olet saanut matkustella työsi takia ?
        Jos et halua kertoa,niin en utele enempää - enhän minäkään ole itsestäni kertonut palstalla mitään,
        ainoastaan sen että olen viime vuoden syöpäpotilas ja se saa riittää.
        P.s,minun ammatissani ei matkustella konttoria kauemmaksi :))

kovin paljoa ole joutunut matkustelemaan. Onneksi sillä en oikein pidä matkustelusta. Nykyinen ammatti on sairaseläkkeellä oleva syöpäläinen. Se riittäköön :-) .

• sairaseläkeläinen.
        Raspikurkku kirjoitti:

kovin paljoa ole joutunut matkustelemaan. Onneksi sillä en oikein pidä matkustelusta. Nykyinen ammatti on sairaseläkkeellä oleva syöpäläinen. Se riittäköön :-) .

sanot,meitä on täällä useampikin joitten ammatti nykyään on sairaseläkkeellä oleva syöpäläinen ja sen enempää ei tarvitse selvittää elämästään mikäli itse ei halua.

• ira¤

täällä oli monta samassa hoitokerroissa,ja toisia jo vähän pidemmällä hoidoissa,Täällä oli lämmin henki,ja neuvoja sai ei ilkeyksiä.Uudet kirjoittajat yleensä aloittavat kyselemällä hoidoista,ja mikä helpottaa oloa,ja mielellään niihin vastaakin,kun itse on jo hoidot käynyt läpi,ja aikanaan saanut neuvoja,ja tukea,jos jotain masensi keksimme tarinoita,korpivaellus,ym.ja taas mentiin eteenpäin.

• mahasyöp.

siihen aikaan huor..si nimitelleet toisianne,vai?
        Samanlaista tukea täällä nytkin moni saa kun vaan ohitta ne ira¤ & kumpp. ketjut:-))))

En riidaksi tarkoita tätä mutta tämä on tosiasia palstan nykytilanteesta,ainoastaan lyhytsuolisten ketjut pysyvät asiallisina,siellä on hyvä porukka:))

• ira¤
        mahasyöp. kirjoitti:

siihen aikaan huor..si nimitelleet toisianne,vai?
        Samanlaista tukea täällä nytkin moni saa kun vaan ohitta ne ira¤ & kumpp. ketjut:-))))

En riidaksi tarkoita tätä mutta tämä on tosiasia palstan nykytilanteesta,ainoastaan lyhytsuolisten ketjut pysyvät asiallisina,siellä on hyvä porukka:))

ensin kaikki kokeet jotka otettiin,ja vielä 3 viikkoa papan tulosta.Odottelu kurjinta on,no saanhan sitten olla taas 3 kuukautta rauhassa jollei mitään sitä ennen tule,ei tässä aika pitkäksi tule,kun käy 3 kertaa viikossa labrassa INR arvon vuoksi,hammaslääkärillä,ja syöpiksellä,sekä Laakson sairaalassa.Empä halua valittaa,on se hyvä jotta täällä saa hoitoa

• Jos hälyyttävää...
        ira¤ kirjoitti:

ensin kaikki kokeet jotka otettiin,ja vielä 3 viikkoa papan tulosta.Odottelu kurjinta on,no saanhan sitten olla taas 3 kuukautta rauhassa jollei mitään sitä ennen tule,ei tässä aika pitkäksi tule,kun käy 3 kertaa viikossa labrassa INR arvon vuoksi,hammaslääkärillä,ja syöpiksellä,sekä Laakson sairaalassa.Empä halua valittaa,on se hyvä jotta täällä saa hoitoa

Jos on hälyyttävää, et joudu odottamaan kolmea viikkoa, tämä on yleinen käytäntö. Puhelin soi ihan varmasti, jos asia on hoidettava pikaisesti.

• 9+1
        ira¤ kirjoitti:

sinulla edelleen sitä verioksentelua öisin josta kerroit?
        Ole tyytyväinen että pääset kontrolleihin 3kk.välein,ei ainakaan syöpäsi ehdi levitä tai uusia huomaamatta.
        Miten muuten,käyttekö kaikki tutkimus potilaat kaikissa kokeissa(mammo,ultra) kolmen kuukauden välein?
        Eikö se ole vain verikoe joka niin usein otetaan?

Tuostahan saa liikaa säteitä jos mammo on noin usein,Ira¤ sinulla kirjoitustesi perusteella oli ensin tammikuussa ja sitten taas jo maaliskuun alussa?

Ulos,ylös ja lenkille: liian kaunis iltapäivä istua koneella :))

• Liikaa säteitä
        9+1 kirjoitti:

sinulla edelleen sitä verioksentelua öisin josta kerroit?
        Ole tyytyväinen että pääset kontrolleihin 3kk.välein,ei ainakaan syöpäsi ehdi levitä tai uusia huomaamatta.
        Miten muuten,käyttekö kaikki tutkimus potilaat kaikissa kokeissa(mammo,ultra) kolmen kuukauden välein?
        Eikö se ole vain verikoe joka niin usein otetaan?

Tuostahan saa liikaa säteitä jos mammo on noin usein,Ira¤ sinulla kirjoitustesi perusteella oli ensin tammikuussa ja sitten taas jo maaliskuun alussa?

Ulos,ylös ja lenkille: liian kaunis iltapäivä istua koneella :))

Ir¤ otetaanko sinulta tosiaan mammografia kolmen kuukauden välein. Uskomatonta, nykyisin otetaan huomioon säderasitus, eikä kuvata liian usein. Mammografian säderasitus vastaa 8 keuhkokuvaa.

• ira¤
        Liikaa säteitä kirjoitti:

Ir¤ otetaanko sinulta tosiaan mammografia kolmen kuukauden välein. Uskomatonta, nykyisin otetaan huomioon säderasitus, eikä kuvata liian usein. Mammografian säderasitus vastaa 8 keuhkokuvaa.

mammo taas.3 kk aikaa edellisestä.Tutkimuspotilas menee silloin kun käsky kuuluu.Tänään menen Trialtilaisuuteen,Tutkivat miten 2v, 1-2t, kävely on vaikuttanut.Joten klo 17 nokka kohti Haartmanin sairaalaan,innostuksen kenkkeilyyn sain sen 2v,aikana,Lähden kotoa jo klo 5-6 jotta rauhassa saan kävellä.

• ira¤
        Liikaa säteitä kirjoitti:

kaikenlaisia kokeita,esim.tutkitaan kaulavaltimon kunto ym,mammo ja verikokeita,Tänään olisi ollut Trial,mutta jouduin vaihtamaan aikaa,kun tyttärelläni on juuri samaan aikaan tärkeä meno,no ennättäähän sinne myöhemminkin.

• ex.syöpäpotilas.
        ira¤ kirjoitti:

kaikenlaisia kokeita,esim.tutkitaan kaulavaltimon kunto ym,mammo ja verikokeita,Tänään olisi ollut Trial,mutta jouduin vaihtamaan aikaa,kun tyttärelläni on juuri samaan aikaan tärkeä meno,no ennättäähän sinne myöhemminkin.

mammografia kolmen kuukauden välein?
        Mistä syystä niin usein?
        Minulla on patti kainalossa ja ultralääkärin mukaan se on turvonnut imusolmuke ,hoitava lääkäri sanoi että tarkkaillaan ja riittää että puolen vuoden kuluttua ultrataan uudelleen,ettei sen aikaisemmin ole tarpeen.

Mammografiastahan saa säteitä jotka ei kai ihan vaarattomia ole.

En ole ammattilainen tässä asiassa mutta minulla on mammo vuoden välein,alkuun oli 4kk.väli ensimmäisen vuoden aikana,olen ollut tutkimuspotilas.

• ex.syöpäpotilaan kai
        ex.syöpäpotilas. kirjoitti:

Mistä syystä niin usein?
        Minulla on patti kainalossa ja ultralääkärin mukaan se on turvonnut imusolmuke ,hoitava lääkäri sanoi että tarkkaillaan ja riittää että puolen vuoden kuluttua ultrataan uudelleen,ettei sen aikaisemmin ole tarpeen.

En ole ammattilainen tässä asiassa mutta minulla on mammo vuoden välein,alkuun oli 4kk.väli ensimmäisen vuoden aikana,olen ollut tutkimuspotilas.

..toisessa ketjussa samaa nimimerkkiä käyttävän kirjoituksen,minä en ole hän,jolla oli nyt 3-vuotis kontrolli ohi.Meitä entisiä on paljon,terveiset ja onnea kontrollisi ilouutisen johdosta sinulle,toinen ex-syöpäpotilas:)

• .................
        ex.syöpäpotilas. kirjoitti:

Mistä syystä niin usein?

henkilö kuuluu kaiketi ihan omaan tutkimusryhmään..On siinä säde poikineen kun on vuoden-07 potilas ja käynyt sitten hoitojen jälkeen 3 kk välein rtg-kuvissa.

• ira¤
        ................. kirjoitti:

henkilö kuuluu kaiketi ihan omaan tutkimusryhmään..On siinä säde poikineen kun on vuoden-07 potilas ja käynyt sitten hoitojen jälkeen 3 kk välein rtg-kuvissa.

ja kysyi miksi en tullut,sanoin päivällä ilmoittaneeni etten pääse,hän lähettää uuden ajan.

• ...................:
        ira¤ kirjoitti:

ja kysyi miksi en tullut,sanoin päivällä ilmoittaneeni etten pääse,hän lähettää uuden ajan.

...edellinen kirjoittaja taisi ihmetellä kuinka täynnä olet säteitä kun on kolmen vuoden ajan mammografiassa annetty röngten säteitä sinulle kolmen kuukauden välein:))

• ....................
        ...................: kirjoitti:

...edellinen kirjoittaja taisi ihmetellä kuinka täynnä olet säteitä kun on kolmen vuoden ajan mammografiassa annetty röngten säteitä sinulle kolmen kuukauden välein:))

juurikin ihmettelin. Se yksi kertakin kun on jo aikamoinen määrä säteitä. Ja kolmen kuukauden välein, eli neljä kertaa vuodessa ja vuosiahan tässä on jo muutama kertynyt. Joten...

No, eipä ole minun kroppani.

• väärin?
        ira¤ kirjoitti:

Eikö Ira tämä Trial-aika ollut sinulla eikä tyttärelläsi? Miten voit aina jättää varatut ajat käyttämättä ja nytkin syy oli se, että 13-vuotiaalla tyttärelläsi oli muuta tekemistä. Etkö pysty yksin käymään kokeissa, pitääkö teinityttösi käyttää sinua siellä?? En voi ymmärtää. Käyttämättömät ajat tulevat yhteiskunnalle kalliiksi mutta mitä sinä siitä välität. Veronmaksajat maksavat.

• juupa juu
        väärin? kirjoitti:

Eikö Ira tämä Trial-aika ollut sinulla eikä tyttärelläsi? Miten voit aina jättää varatut ajat käyttämättä ja nytkin syy oli se, että 13-vuotiaalla tyttärelläsi oli muuta tekemistä. Etkö pysty yksin käymään kokeissa, pitääkö teinityttösi käyttää sinua siellä?? En voi ymmärtää. Käyttämättömät ajat tulevat yhteiskunnalle kalliiksi mutta mitä sinä siitä välität. Veronmaksajat maksavat.

tätä Pekka ja susi-osastoa. Uskoo ken jaksaa, minä en enää ole aikoihin uskonut.

Pakko näyttää olevan tehdä tikusta asiaa jotta olisi jtkn esillä.

• eräs hoitsu
        juupa juu kirjoitti:

tätä Pekka ja susi-osastoa. Uskoo ken jaksaa, minä en enää ole aikoihin uskonut.

Pakko näyttää olevan tehdä tikusta asiaa jotta olisi jtkn esillä.

sitä taida dosentit perään soitella, toistaiseksi syöpiksellä on vielä hoitajia jotka hoitavat ne hommat.

• ira¤
        väärin? kirjoitti:

ollut kun yhden kerran tytär sairaalassa mukana,silloinkin hän itse halusi nähdä millaista siellä on.Soitin moneen numeroon yrittäen perua ajan aina yhdistivät jollekkin seuraavalle,ja kyllä se dosentti Bono oli joka minulla soitti,ja kysyi kävisikö päiväaika minulle paremmin.Sanoin sopivanHän sanoi laittavansa kirjeessä uuden ajan tulemaan.

• !!!!!!!!!
        ira¤ kirjoitti:

ollut kun yhden kerran tytär sairaalassa mukana,silloinkin hän itse halusi nähdä millaista siellä on.Soitin moneen numeroon yrittäen perua ajan aina yhdistivät jollekkin seuraavalle,ja kyllä se dosentti Bono oli joka minulla soitti,ja kysyi kävisikö päiväaika minulle paremmin.Sanoin sopivanHän sanoi laittavansa kirjeessä uuden ajan tulemaan.

Petri mahtanut antanut luvan käyttää nimeään täällä?!

• ira¤
        !!!!!!!!! kirjoitti:

Petri mahtanut antanut luvan käyttää nimeään täällä?!

hänestä mitään pahaa kirjoittanut,päinvastoin kehunut hänen ammattitaitoaan.En usko hänen huonoa tykkäävän.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      40
      3586
    2. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      74
      3363
    3. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      112
      3010
    4. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      145
      2727
    5. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      158
      2144
    6. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      20
      1988
    7. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      28
      1866
    8. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      40
      1609
    9. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      62
      1193
    10. Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."

Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To
      Tanssii tähtien kanssa
      26
      1095
    Aihe