Mikä hyppymyyrä sopisi dunaan joka on kooltaan 35x50cm ja korkeus olisi 30cm??
Käykö gerbu tai degu??
mikä hyppymyyrä???
5
296
Vastaukset
- 20+20
Degu tarvitsee vähintään 75cm*40cm*40cm (Leveys*Syvyys*Korkeus) joten degulle toi on ihan liian pieni.
Gerbiili tarvitsee vähintään 45*40*45cm ja toi on minimi kahdelle gerbulle(gerbiilejä ei saa ottaa vain yhtä), mutta touhukkaina eläiminä gerbut kyllä tarttis paljon enempi tilaaentä jos pitää gerbuja vapaana joka päivä?
mutta en tietenkään halua pitää niitä missään ahtaissa oloissa vaan haluan tarjota niille hyvät olot- glubben
nasupassa kirjoitti:
entä jos pitää gerbuja vapaana joka päivä?
mutta en tietenkään halua pitää niitä missään ahtaissa oloissa vaan haluan tarjota niille hyvät olotterraariossaan suurimman osan elämästään, eli se päivittäinen juoksutus ei ole kovin hyvä juttu siinä mielessä.
Kani on esimerkiksi aivan eri asia, sillä se pärjää yötkin pienehkössä häkissä jos se on koko päivän muuten vapaana.
- Voitetaan
Ponganhtavat eteen syöksyvät keihään heiton uljaimmat mestarimiehet.Vapise kansa.Sinkauttaa kauas,kohti taivaiden ja jopa uljaana pilvienkin halkaisema taivaan kaareen valtavalla lähtönopeudella sinkoutunut keihäs tekee tästä eripuraisesta kansasta häviävän hetken voittajan.
- Eksynyt?
Ookkohan jotenkin eksynyt aihealueesta??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1878579
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264708- 504218
- 593762
- 513206
- 502970
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262666- 432471
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382183Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.362147