mikä hyppymyyrä???

Mikä hyppymyyrä sopisi dunaan joka on kooltaan 35x50cm ja korkeus olisi 30cm??

Käykö gerbu tai degu??

5

296

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 20+20

Degu tarvitsee vähintään 75cm*40cm*40cm (Leveys*Syvyys*Korkeus) joten degulle toi on ihan liian pieni.
      Gerbiili tarvitsee vähintään 45*40*45cm ja toi on minimi kahdelle gerbulle(gerbiilejä ei saa ottaa vain yhtä), mutta touhukkaina eläiminä gerbut kyllä tarttis paljon enempi tilaa

• entä jos pitää gerbuja vapaana joka päivä?

mutta en tietenkään halua pitää niitä missään ahtaissa oloissa vaan haluan tarjota niille hyvät olot

• glubben
        nasupassa kirjoitti:

entä jos pitää gerbuja vapaana joka päivä?

mutta en tietenkään halua pitää niitä missään ahtaissa oloissa vaan haluan tarjota niille hyvät olot

terraariossaan suurimman osan elämästään, eli se päivittäinen juoksutus ei ole kovin hyvä juttu siinä mielessä.

Kani on esimerkiksi aivan eri asia, sillä se pärjää yötkin pienehkössä häkissä jos se on koko päivän muuten vapaana.

• Voitetaan

Ponganhtavat eteen syöksyvät keihään heiton uljaimmat mestarimiehet.Vapise kansa.Sinkauttaa kauas,kohti taivaiden ja jopa uljaana pilvienkin halkaisema taivaan kaareen valtavalla lähtönopeudella sinkoutunut keihäs tekee tästä eripuraisesta kansasta häviävän hetken voittajan.

• Eksynyt?

Ookkohan jotenkin eksynyt aihealueesta??

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      187
      8579
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4708
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4218
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      59
      3762
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3206
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2970
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2666
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2471
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2183
    10. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      36
      2147
    Aihe