Laittakaas tänne tietoa, missä kaupoissa tai muun palveluntarjoajan luona kannattaa olla erityisen tarkkana. Mitä kauhutarinoita tai varoittavia esimerkkejä teillä on kerrottavana?
Itse oon huomannut, että ainakin Tiimarissa saa olla tarkkana, ettei tarjoustuotteista vedetä normaalihintaa.
MUSTA LISTA
23
5988
Vastaukset
- kauppias
Muutama myyjä on todella vittumainen narttu :(
- paikallinen
Itse en ainakaan pidä Ahonlaidasta, siellä palvelu on erittäin tympeää eikä asiakasta arvosteta. En astu sinne luukkuun enää jalallanikaan.
- Asiakas
Olin asiakkaan ominaisuudessa muutama vuotta sitten Motobikessa hakemassa mopoon yhtä vaijeriliitintä.
"Ei ole" tuli vastaus täysin hymyttä, sanoin, että "löytyyhän näitä polkupyöräliikkeistäkin", ja muija vaan nauroi koko asiakaslauman mukana: "mutta ei me myydäkään polkupyöriä" ja virnuili muutenkin. Olin jonottanut 20 minuuttia.
Nyt on ajankohtaista hankkia isompi uusi katupyörä. Eiköhän niitä pk-seudulta saa.
Hyvästä palvelusta kerrotaan kolmelle, huonosta yhdelletoista. Saa myös kertoa eteenpäin ;D - mennyt kouvolassa
Asiakas kirjoitti:
Olin asiakkaan ominaisuudessa muutama vuotta sitten Motobikessa hakemassa mopoon yhtä vaijeriliitintä.
"Ei ole" tuli vastaus täysin hymyttä, sanoin, että "löytyyhän näitä polkupyöräliikkeistäkin", ja muija vaan nauroi koko asiakaslauman mukana: "mutta ei me myydäkään polkupyöriä" ja virnuili muutenkin. Olin jonottanut 20 minuuttia.
Nyt on ajankohtaista hankkia isompi uusi katupyörä. Eiköhän niitä pk-seudulta saa.
Hyvästä palvelusta kerrotaan kolmelle, huonosta yhdelletoista. Saa myös kertoa eteenpäin ;Dentisenä kouvolalaisena, nykyään tamperelainen,
seuraan mitä kouvolassa tapahtuu ja mistä keskustellaan.
Tuon vaijeriliitin-jutun luettuani ajattelen vain, onko palvelu Kouvolassa tosiaan tuon tasoista ? - paikallinen
mennyt kouvolassa kirjoitti:
entisenä kouvolalaisena, nykyään tamperelainen,
seuraan mitä kouvolassa tapahtuu ja mistä keskustellaan.
Tuon vaijeriliitin-jutun luettuani ajattelen vain, onko palvelu Kouvolassa tosiaan tuon tasoista ?Kyllä täältä suurimmassa osassa kaupoista saa hyvää asiakaspalvelua, ainakin minun mielestäni.. Tosin meitä nuoria saatetaan katsoa aika pahalla, tuntuu kuin kaikki luulisivat, että jos menee kauppaan katselemaan juttuja niin heti on siellä varastamassa tai tekemässä jotain muuta luvatonta. Joissakin paikoissa kuten esim. korukaupoissa vanhemmat ihmiset saavat huomattavasti parempaa palvelua kun nuoremmat ihmiset! Se on todella tyhmää, nämä huonot asiakaspalvelijat eivät kai tajua meidän nuorten kasvavan jossain vaiheessa työssäkäyviksi aikuisiksi. Vaikka nyt ei olisikaan rahaa ostella timanttikoruja, voi sitä jossain vaiheessa olla.
- mielestäni
Asiakas kirjoitti:
Hyvästä palvelusta kerrotaan kolmelle, huonosta yhdelletoista. Saa myös kertoa eteenpäin ;DSulla on kai sattunu huono päivä, itse olen asioinut ko liikkeessä useita kertoja ja mm viime kesänä kuskasin sinne 15v vanhan kypärän uutta visiiriä varten jos siihen vaikka löytyisi orginaali. No nuorehko tytteli katteli sitä ja tuumi että eipä merkki kuulu heidän valikoimaansa mutta katotaampa kuka näitä tuo maahan josko saisi tilaamalla. No maahantuojaa ei ollut enää, joten ilman jäin :( Oletinkin ettei noin vanhaan kypärään visiiriä löydy joten olin varautunut. Tutkittiin sitten uusien kypärien valikoima ja esittely oli kiitettävän arvoinen suoritus vaikka heti alkuunsa ilmoitin että uusi kypärä ei lähde matkaan nyt ja aion selvittää muittenkin valikoiman. Olen myöskin saanut pätevää avustusta mm erään tuotteen osalta jonka poimin matkaan poiketessani allrightilla.
Olkoon tämä sitten vaikka yksi niistä kolmesta.
Motobike ei ole halvin kauppa mutta palvelu on hyvää!
- viljami
Outoa.
Olen aina tavannut Kouvolan kaupoissa vain hyvää palvelua.
Eivät taida kouvolalaiset käydä muualla, vaikkapa pääkaupungissa ...- jep
sitä huonoa palvelua saa. mutta ei se sitä tarkoita, etteikö sitä olisi.
- Harakiri boikottiin
Harakirin "palvelu" ja myyjien ylimielinen asenne sekä asiakkaille vittuilu sai minut vaihtamaan autotarvikeliikettä.
- vappukives
atk myllyssä ovat töykeitä kusipäitä ja heittävät asiakkaita surutta pihalle.
- aivan
aivan vastakkaisia kokemuksia.
- vappukives
aivan kirjoitti:
aivan vastakkaisia kokemuksia.
Minkäs näköinen tyyppi sinua palveli?
- Nimee
vappukives kirjoitti:
Minkäs näköinen tyyppi sinua palveli?
en nyt muista.
- herra x
Nimee kirjoitti:
en nyt muista.
Itse olen myös sanut harvinaisen tökeröä palvelua ko. liikkeestä.
- kkk
Sai seisoskella toppavaatteissa puoli tuntia. Lopulta, kun vaivaudutaan "palvelemaan" eli vastaamaan yhteen kysymykseen kyllä vai ei (eli löytyykö tuotetta vai ei), niin vastaus on vain "ei löydy." Olen sen jälkeen ostanut puhelimeni, videoni ja vahvistimeni muualta. Useita kymmeniä tuhansia markkoja meni taas muualle. Ja sanahan on kiertänyt...
- tuulipukuisenkaan
rahat herralle toimitusjohtajalle. Joten ostin pakastimeni jostain ihan muualta ja myös vastaisuudessa kaiken muunkin.
- mie
Myyjät tosi surkeita, ammattitaidottomia, sain kyllä hyvän kohtelun, mutta ammattitaito puuttui täysin koko hommasta. Pikku jutussa jo yksin meni puoli tuntia kaksi myyjää tarvittiin ko. tehtävään ja silti sai vielä perästä kysellä missä vika, homma ei hoitunut muuten. Asiointini loppui siihen siellä. Sana on kieränyt tältäkin eteenpäin...
- Toinen
Äijä heitti kerran rahat niskaan, kun taisi olla persaukisen ostokset liian pienet. Enpä ole enää persaukinen, mutta sinne en astu varpaallanikaan enää koskaan. Ja minäkin olen kertonut tästä varmaan sadalle...
- mjuu
saisi se äijä käydä suihkussakin välillä. Koko kioski haisee hielle. Eikä "ole hyvää" tai "kiitos näkemiin" kommentteja tarvitse odottaa...
- tapani
Luultavasti Valtakatu 11 -osoitteessa ollut pystybaari aikoihin, jolloin saman korttelin päädyssä apteekkia vastapäätä oli E-ryhmän tavaratalo, taisi olla vielä nimeltään Elanto.
Siitä tosin on jo vuosia. Kieltäytyivät baarissa myymästä. En ole sen jälkeen käynyt. Kenties omistaja on vaihtunutkin.- stefanus
Samaa voi sanoa monesta muustakin viinabaarista.
- keljuuntunut
välin linja-autoissa kannattaa olla tarkkana. Antavat rahasta takaisin markkoja euroina.
- Häirkkö
Tässä kerran keväällä kävin tuossa Hallituskadul siin Kalalammen risteykses sijaitsevas autotarvike liikkeessä. Tarvitsin sulaketta autoon, mutta jätin sulakkeen ostamatta siintä likkeestä, kun myyjä eli paikan omistaja huuteli päin näköä.
Ja kerran kun kävin tuolla Viitakummun ravintolassa, ja kun näytän aika nuorelta niin kysyttiin tiskillä paperit ja näytin ajokortin, niin myyjä katto pitkään ja sano, et nää o mun veljen paperit, vaikka mul ei o ees veljeee.... No onneks se lopulta anto ilolientä.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa
Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja3482805Mikä piirre on kasvoissa tärkein?
Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?1201549Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul481380Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan151046Mikä häpeä Haapaveden kaupungille
Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa57997Tojotamies törttöili taas auton eteen
Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta28958En sano tätä pahalla
Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm82933- 80908
Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo149898Tiedättekö miksi mies on olemassa?
Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar205839