Riemastuttavan Teatteri Sysi Ensemblen Kinahmi - kauhunäytelmässä lillutaan kaulaa myöten hyisessä syyllisyydessä!
Aleksanterin Teatterin Pikku-Aleksanteri lava on tulevien viikkojen ajan koti Akseli Hannulan uudelle Kinahmi-näytelmälle. Esitys tuo näyttämölle tarinan miehistä, jotka ovat enemmän sekä vähemmän kuin ihmisiä, rakkaudesta, Tuonelan joesta ja sen joutsenesta.
Vuosi on 1945. Saksan sotajoukot vetäytyvät jäämerentietä pitkin kohti Norjan ruijaa. Inhimillisyydessään estoitta rypevä upseeri Horst Sagal saa tehtäväkseen polttaa yksinäisen virran varrella sijaitsevan mökin. Siellä hän tulee kohtaamaan oman itsensä - ja kenties löytämään kohtalonsa.
Mukailtu osittain Eino Leinon Tuonelan Joutsen- runonäytelmästä. Ei suositella perheen herkimmille.
"Ihmiskunnalla on miljoona oikeutusta itsetuholleen. Minulle kelpaa niistä jokainen."
Lipunmyynti (09) 676 980 | www.aleksanterinteatteri.fi
www.lippu.fi | 0600 900 900 (1,75€/min pvm)
Teatteri Sysi Ensemble esittää: KINAHMI
Sysi Ensemble
0
647
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3741260- 71778
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37716- 50632
- 44615
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri28597SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht372568- 63533
- 84498
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22469