PS3:seen Viruksia Muistitikusta???

ymmärtämätön?

Voiko Pleikkari 3:seen tulla viruksia jos laittaa muistitikulta vaikka kuvia pleikan kovalevylle?

Eli jos lataan tietokoneella vaikka kuvia,ja siirrän ne tikulla, niin voiko niissä olla viruksia jotka saastuttavat Ps3:sen?

6

620

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • xx xxx xx
    • Mangoman97

      Emt ? Siis että kuvassa olis virus, onko se ees mahollista?

      Voiko kuvatiedostossa olla virusta ??

      • kiroileva_hakkeri

        voi koska virus on koodin pätkä vaan ja esim kuvassa se voi käynnistyä kun avaat tiedoston mutta harvat hakkerit pistää viruksen kuvaan koska kuva ei pääse palomuurin läpi kun taas ohjelma täytyy asentaessa päästää. Ja aika epätodennäköistä että saat viruksen mistään PS3 laiteeseen varsinkaan jos olet tietokoneen kanssa ladannut


      • Mangoman97
        kiroileva_hakkeri kirjoitti:

        voi koska virus on koodin pätkä vaan ja esim kuvassa se voi käynnistyä kun avaat tiedoston mutta harvat hakkerit pistää viruksen kuvaan koska kuva ei pääse palomuurin läpi kun taas ohjelma täytyy asentaessa päästää. Ja aika epätodennäköistä että saat viruksen mistään PS3 laiteeseen varsinkaan jos olet tietokoneen kanssa ladannut

        Voiko tietokoneella katsoa/tarkastaa onko kuvatiedostossa virusta, jos kerran kuvatiedostoissa voi sellaisia olla?


      • kikkeliskokkelisnii
        Mangoman97 kirjoitti:

        Voiko tietokoneella katsoa/tarkastaa onko kuvatiedostossa virusta, jos kerran kuvatiedostoissa voi sellaisia olla?

        no tietokoneella on useimmiten asennettuna sellainen virustorjunta softa.
        jospa vaikka kokeilisit sitä.


      • eeeeeeeee
        Mangoman97 kirjoitti:

        Voiko tietokoneella katsoa/tarkastaa onko kuvatiedostossa virusta, jos kerran kuvatiedostoissa voi sellaisia olla?

        ootkohan sä nyt vähän liian huolehtivainen ton pleikkarin suhteen? oot ihan ku yks mun kaveri jolla joku ihmeen neuroosi et ei kai vaan voi tulla netissä olemisesta virusta pleikkariin..

        no mutta, etsit sen kuvan -> painat oikeella ja valitset ''Tarkista (kuva) virusten varalta''. näin vistassa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      771
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      560
    Aihe