Voiko Pleikkari 3:seen tulla viruksia jos laittaa muistitikulta vaikka kuvia pleikan kovalevylle?
Eli jos lataan tietokoneella vaikka kuvia,ja siirrän ne tikulla, niin voiko niissä olla viruksia jotka saastuttavat Ps3:sen?
PS3:seen Viruksia Muistitikusta???
6
620
Vastaukset
- xx xxx xx
- Mangoman97
Emt ? Siis että kuvassa olis virus, onko se ees mahollista?
Voiko kuvatiedostossa olla virusta ??- kiroileva_hakkeri
voi koska virus on koodin pätkä vaan ja esim kuvassa se voi käynnistyä kun avaat tiedoston mutta harvat hakkerit pistää viruksen kuvaan koska kuva ei pääse palomuurin läpi kun taas ohjelma täytyy asentaessa päästää. Ja aika epätodennäköistä että saat viruksen mistään PS3 laiteeseen varsinkaan jos olet tietokoneen kanssa ladannut
- Mangoman97
kiroileva_hakkeri kirjoitti:
voi koska virus on koodin pätkä vaan ja esim kuvassa se voi käynnistyä kun avaat tiedoston mutta harvat hakkerit pistää viruksen kuvaan koska kuva ei pääse palomuurin läpi kun taas ohjelma täytyy asentaessa päästää. Ja aika epätodennäköistä että saat viruksen mistään PS3 laiteeseen varsinkaan jos olet tietokoneen kanssa ladannut
Voiko tietokoneella katsoa/tarkastaa onko kuvatiedostossa virusta, jos kerran kuvatiedostoissa voi sellaisia olla?
- kikkeliskokkelisnii
Mangoman97 kirjoitti:
Voiko tietokoneella katsoa/tarkastaa onko kuvatiedostossa virusta, jos kerran kuvatiedostoissa voi sellaisia olla?
no tietokoneella on useimmiten asennettuna sellainen virustorjunta softa.
jospa vaikka kokeilisit sitä. - eeeeeeeee
Mangoman97 kirjoitti:
Voiko tietokoneella katsoa/tarkastaa onko kuvatiedostossa virusta, jos kerran kuvatiedostoissa voi sellaisia olla?
ootkohan sä nyt vähän liian huolehtivainen ton pleikkarin suhteen? oot ihan ku yks mun kaveri jolla joku ihmeen neuroosi et ei kai vaan voi tulla netissä olemisesta virusta pleikkariin..
no mutta, etsit sen kuvan -> painat oikeella ja valitset ''Tarkista (kuva) virusten varalta''. näin vistassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032175
- 1341198
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58806
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34771ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 10560