Meidän perhettä on nyt siunattu kuudennella lapsella. Totuus on kuitenkin, että kotona vipeltää vauva mukaan lukien vain neljä vauhtiveikkoa. Lapset ovat Elia 4v, Titus 3v ja Lilia 1,5v. Elian kolmoissiskot Alina ja Matilda menehtyivät kahden viikon sisällä syntymästä, mutta ovat yhä vahvasti läsnä perheemme arjessa ja juhlassa. Halusin tuoda esille tämän, sillä heidänkin nimiensä pitää vaikuttaa päätöstä tehtäessä...
Olemme ajatelleet tyttövauvallemme nimeksi Anna-Sofiaa, koska pidämme näistä molemmista nimistä suunnattoman paljon, mutta kumpikin yksinään on vähän tyhjiä. Toisaalta pituus mietityttää, kun muilla lapsillamme on lyhempiä nimiä. Lisäksi olemma ajatelleen Rosaa (koska vauvaa kutsuttiin raskausaikana ruusunnupuksi/nupuksi), Editiä ja Isabellaa (ärsyttää vaan se Salattujen elämien kaima!)
Mitäs mietteitä teissä herättää? Tuliko nimiehdotuksia mieleen?
Innolla vastauksia odottelee koko perhe :)
Vauvallemme nimi!
13
384
Vastaukset
- Täti
Näin äkkiä ajatellen - voisiko pienokaisenne voisi olla
Viola, Minea , I(i)ris...? - sibyllavon
lisäksi vaikkapa Silmu, Heli, Milha, Sohvi, Tuuli
- xoxo2
Entäs Isabel? Liian erikoinen? Maria, Rosalia, Amalia?
- ....
Mä suosittelen noita teidän lemppareista näin. Sofia Anna Roosa
- 45+
Sofi Rosanna
- Eräs lukija
... on syntymävuotesi, olet tällä hetkellä 22/23. Kuudes lapsi? Jos tarinasi pitää paikkansa, olen toki pahoillani menetyksestänne.
Rosa sopisi jatkoksi hyvin, Anna-Sofiakaan ei mielestäni ole turhan eri paria.- Linfy-87
On syntymävuoteni tuo 87, hyvin päätelty :D Ikää 23. Triplat syntyivät juuri ennen kuin täytin 20, en siis ollut edes varsinaisesti teiniäiti. Raskauksia takanani on neljä, ei siis mikään tavattomuus ainakaan meidän piireissä. Lapsiluku luultavasti jää tähän, jos se nyt tähän liittyy mitenkään.
Kiitos osanotosta!
- Nimikki
Annsofie
Josefiina
Isbel
Rosanna
Leeni
Lisbet
Edel
Adele - duila
Rosa Anna Sofia
- marmar55555555555
Iisa-Sofia
- raisa-mummi
Veikeistä ja mukavista lastenne nimistä , minulle tuli heti reipas ja harvinainen nimi Pipsa mieleen.
- NimiTäti
Edit Isabel.
- mphh
tuo rosa anna sofia olisi ihana..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531389- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231198- 1391025
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten336829Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50633Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602