Vanhempi on siis Ella Amanda ja nuoremmalle tytölle nyt siis nimi haussa!
Itse pidän esim. Oona, Fanny, Olivia ja Tilda nimistä mutta yritän miettiä muitakin vaihtoehtoja. Tuntuu vaan olevan niin vaikeaa kun aina vaan nuo samat nimet pyörivät päässä :)
Ehdotuksia otetaan ilomielin vastaan!
Ellan pikkusiskolle nimi?
10
349
Vastaukset
- Jabadabaduuuu
Edit Olivia on ehdotukseni.
- Täti
Inka, Iina, Isla,
Aini, Heta, Juuli,
Leni, Mila, Nita,
Silja, Tessa, Unna,
Rosa, Sara, Minja,
Noona, Pihla, Ronja - Rosse_19
Elea Ilona, Iina Sofia, Isla Amalia
- Love11
Nilla, Nelli, Milla, Hilda, ,Olivia, Rosa, Nita
- jenna.
Love11 kirjoitti:
Nilla, Nelli, Milla, Hilda, ,Olivia, Rosa, Nita
ehdotuksia Ellan siskolle:
Outi
Helmi
Eira
Julia
Emma
- Primrose
Iinaa, kuten muutamat muutkin täällä. Iina Olivia?
- Ella, Anna ja Oona
Itselläni on kaksi tyttöä, Ella Olivia ja Anna Sofia ja nyt kesäkuussa syntyvälle olemme jo valinneet nimen Oona Matilda, joten kannatan tuota omalta listaltasi löytyvää Oonaa, koska se on aivan syötävän suloinen nimi.
Ehdotan siis: Oona Olivia- TN
Aivan ihania ehdotuksia kaikilla. Vaikeemmaksi vaan menee koko ajan :)
- bjhcghc
TN kirjoitti:
Aivan ihania ehdotuksia kaikilla. Vaikeemmaksi vaan menee koko ajan :)
En viitsi päätänne sekoittaa enempää ehdotuksilla joten nostan suosikki yhdistelmäni edellä mainituista/ehdotetuista nimistä :) Ellan siskoksi sopisi EHDOTTOMASTI PARHAITEN Emma :) samantyylinen nimi. Esim. Olivia ja Julia erityylisiä kuin Ella. Miten olisi Emma Olivia? :) Oonakin on kyllä kiva nimi, ja sopii Ellan kanssa, mutta Emma vielä paremmin rimmaa korvaani :)
- Leila..
bjhcghc kirjoitti:
En viitsi päätänne sekoittaa enempää ehdotuksilla joten nostan suosikki yhdistelmäni edellä mainituista/ehdotetuista nimistä :) Ellan siskoksi sopisi EHDOTTOMASTI PARHAITEN Emma :) samantyylinen nimi. Esim. Olivia ja Julia erityylisiä kuin Ella. Miten olisi Emma Olivia? :) Oonakin on kyllä kiva nimi, ja sopii Ellan kanssa, mutta Emma vielä paremmin rimmaa korvaani :)
Ensimmäiseksi mieleeni tuli Elsa esim Elsa Matilda.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291333
- 100861
- 75683
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40464Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153441Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372