Google Mapsin reittihaku toiminto on näköjään aika kätevä, kun se hakee automaattisesti paikallisliikenteen aikataulutkin jollekkin tietylle välille. Onko kellään tietoa, paljonko maksais joku paikallinen kortti, jolla vois kännykällä käytellä tuota Google Mapsin palvelua NYC:ssä tai onko jollain kokemuksia yleensä kännykän kautta netin käytöstä tuolla?
Vastaukset 4
- Wlan-yhteys
Älä vaan käytä kännykälläsi suomalaista nettiyhteyttäsi, se maksaa todella paljon. Etsi kännykälläsi joku salaamaton wlan-yhteys, niin silloin se ei maksa mitään. Ilmaisia wlan-yhteyksiä löytyy kyllä joka paikasta
- Prepaid
Edellisestä viestistä on nyt kulunut kolme vuotta, onko tähän asiaan tullut päivitystä? Onko saatavissa esim. jotain prepaid-korttia, olisi kätevämpi käyttää kun hakea noita vapaita wlan-yhteyksiä
- insinööri42
Laitteesta riippuen vaihtoehtoja voivat olla AT&T tai T-Mobile. Aiheesta on keskusteltu netissä englanniksi. Tästä löytyy vaikka Googlesta hakusanoilla: pre-paid mobile data " new york "
Sopiva operaattori riippuu laitteen tukemista 3G-verkoista. - Saa toki
Ainakin T-mobilella on ollut pre-paideissa Pay by the Day -malli, jossa hinta on $2-3 päivä liittymän avausmaksu, joka on pyörinyt $10-30 paikkeilla, riippuu tarjouksista. Myös pre paideja, jotka on voimassa kuukauden saa. T-mobilella hinta liikkuu $30-50 haitarissa ( se avausmaksu), riippuen ottaako rajatun määrän puheminuutteja vai rajattoman. Pelkkää dataliittymää ei ainakaan T-mobilella ole. AT&T:stä ei itellä kokemusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1511251Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1191048Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset215798En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.59771- 64742
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä26729- 136705
- 45641
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57622Joko kaupungin johtaja saa iskeä kuokkansa kunttaan
Särkiperällä tapahtuu 25.8 2026 klo.10.00 Fingrid Oy:n ja kahden maanomistajan kanssa maan lohkominen.Mahdollisesti täss58564