http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2010031511299428_ul.shtml
Se siitä sitten, maailmanloppu on tulossa 4006. Enpä taida turhaan ostaa omaa, vaan nautin elämästä vapaana kuin taivaan lintu.
Onko käärinliinoissasi taskut?
3
145
Vastaukset
- AHHAAHHAABUBUBUUBB
uskovainen räätäli mikä muuten oli vincin kaveri ompeli minulle moiset käärinliinoihini.
Otan kaiken messevän messiin, teiltä valuu kuola suupieliä pitkin kun te ette saa mitään mukaan. Katsotte vain ja kärvistelette kun minä nautin mammonasta tuonelassa.
BUBUUBBHAHAHAHAHAHAA- kalmiston Kake
Otin Tuonelan Osuupankista kirjaimellisesti ikilainan, kun siirryn ajasta ikuisuuteen. Kämpässä on kokoa noin 3 hehtaaria, ja tontti on vain hieman Australiaa pienempi.
- J.E.Sukset
Terveisiä täältä tuonelasta! Voin kertoa että kyllä jako omistusasujiin ja tuhnuihin pätee rajan tälläkin puolen. Jos on eläessään ollut omistusasuja, niin kyllä me kunnon OTK järjestetään tälläkin puolella! Ketään ei ryhdytä downgradaamaan. Pikemminkin toisin päin, rivitaloasujalle annetaan OTK ja OTK asujalle melkein kartano.
Poikkeuksen tekevät tuhnut, heidät osoitetaan heti tuonelan vuokrakasarmille. Parhaiten käyttäytyvälle kymmenykselle osoitetaan oma neukkukuutio-osake, mutta muut joutuvat tuhnuttelemaan kirjaimellisesti iäisyyksiä. Täällähän ei hinnat rommaa!
Että kannattaa ryhtyä sitä omistuskämppää hankkimaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791766
- 108987
- 94874
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19693- 52674
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42578Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m166531Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä25497Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466