tietäisikö joku kuinka iso suutin täytys laittaa teharin kanssa, 60 vakio onko liian pieni.
peugeot speedfight 2
4
2085
Vastaukset
- 12+11
itellä on ihan sama peli ja kesällä toimi 66 suutin teharin kaa, mut toimi yksilöllistä,mut kyl toi liian pieni on
- pökö2.....
korjaan asian 50 suutin oli eli vakio, huollossa oli katsottu väärin, nyt laitoin itse 60 suuttimen tuntuu toimivan aika mukavasti kiihtyy hyvin, en tiedä sitten taidan koittaa isompaa vielä, 50 suutin oli ei mennyt mihkään.
- jelppiä
elikkäs peugeot sf2 prikka pois hukkaputki tukittu minkä kokosta suutinta ?
- waldous
mul on sf2 05 ajettu alle 8000km nii saa liikaaa besaa vaikka vakio suutin 50 tulppa liian tumma "märkä" et pitäiskö säätää sitä bensa ilma ruuvia vai tyhjäkäynti vai suoraa vaa pienempi suutin??? neuvoja tarvitaaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032175
- 1341198
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58806
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34771ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 10560