Onko kenelläkään kokemuksia Idon Vivano lattia WC pöntöstä ( tuotenro 34119-01-101 ). Toimiiko niinkuin pitää ja onko "eurooppalainen luksussarja" -statuksesta huolimatta varmaa Ido laatua?
Uusi Svedsbergs lähtee vaihtoon huonojen kokemusten vuoksi ja siksi on vähän usko mennyt valmistajiin...
Ido Vivano, onko OK?
3
532
Vastaukset
- Hz
Ihan susi malli, eikä ole enää edes saatavilla.
Edellyttää uudisasennusta ja tasaista lattiaa. - -utelias.
Tietää, mitä huonoja kokemuksia on ollut jostain vessanpytystä? Etenkään uudesta. Ostitko vahingossa lasten pytyn vai mitä? Tässä 50 vuotta ulostanut vähintään kerran päivässä, eikä ole ollut yhdestäkään pytystä kuin ainoastaan hyviä kokemuksia :DDDDDD
- Pingg10
Hei
ohjeeni on että vältät Idon tuotteita! tässä oma kokemukseni - tilasin kylpymammeen, toimitusaika vahvistettiin 10 päiväksi. todellinen toimitusaika 36 päivää. ylivuoto & muut osat olivat puutteelisia, eli ammetta ei voinutkaan asentaa, ja kun yritin ottaa yhteyttä heidän tukeensa he eivät vastaa (35 minuuttia linjoilla) ja eivät noteerannut soitto pyyntöjä. Heidän asiakaspalvelu esimiehet eivät kommentoi yrityksen suoritusta tai auta. Joten vielä kerran - jos haluatte välttyä pettymyksiltä älkää ostako Idon tuotteita!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101104
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18639Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264616- 68577
- 98566
- 54537
- 26522
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47437