Aloittelijat kyselevät aina pyöristä,vaan nyt täytyisi ostaa uusi peli hieman kokeneemman (25 vuotta kokemusta) kuskin.
Polkupyörä honda manki pv-suzuki ja rollaattori ovat vääriä vastauksia.
Mikä pyörä kokeneelle.
12
544
Vastaukset
- cp
Cbr125.
- Eimikäänlelu
110cc samurai cros.
Mut varo ettei lähe lapasesta.- .
Osta moottoripyörä !
- Hp...
Kuusvitonen Samurai kyllä sutii ja kewlii. Heinolassa on hyvä crossirata, jos voit pärtsätä pikkulasten kanssa samalla radalla, 2- 6 vuotiaitten kanssa.
- niin niin
sitten päätit kysellä mikä pyörä sun pitäis ostaa,joo-o
- alkp...
Vitsinä tietysti heitin,koska tiedän tasan minkä pyörän ostan.
Hupaisaa vaan lukea näitä vastauksia.Tosin luulin,että pari asiallistakin vastausta voisi tulla.
Turo oli bemun kanssa ainoat väriläiskät täällä,mutta hekin ovat kaikonneet. - Tämäonsulletehty
alkp... kirjoitti:
Vitsinä tietysti heitin,koska tiedän tasan minkä pyörän ostan.
Hupaisaa vaan lukea näitä vastauksia.Tosin luulin,että pari asiallistakin vastausta voisi tulla.
Turo oli bemun kanssa ainoat väriläiskät täällä,mutta hekin ovat kaikonneet.http://images.google.fi/imgres?imgurl=http://uberkuul.files.wordpress.com/2006/08/its-gotta-be-pink.jpg&imgrefurl=http://uberkuu...
Joko olet pyytänyt tarjouksen tuosta ? - linkkiiiii
Tämäonsulletehty kirjoitti:
http://images.google.fi/imgres?imgurl=http://uberkuul.files.wordpress.com/2006/08/its-gotta-be-pink.jpg&imgrefurl=http://uberkuu...
Joko olet pyytänyt tarjouksen tuosta ?siis tätä tarkoitin.
http://uberkuul.files.wordpress.com/2006/08/its-gotta-be-pink.jpg - toivottavastinauratt
alkp... kirjoitti:
Vitsinä tietysti heitin,koska tiedän tasan minkä pyörän ostan.
Hupaisaa vaan lukea näitä vastauksia.Tosin luulin,että pari asiallistakin vastausta voisi tulla.
Turo oli bemun kanssa ainoat väriläiskät täällä,mutta hekin ovat kaikonneet.että vastaajat ei ymmärtäny sun heittävän vitsillä? Ei kukaan kysy tosissaan tuollaista kuvailematta yhtään minkälaiseen käyttöön pyörä tulisi,merkkiä mallia ym.
- kysyä
alkp... kirjoitti:
Vitsinä tietysti heitin,koska tiedän tasan minkä pyörän ostan.
Hupaisaa vaan lukea näitä vastauksia.Tosin luulin,että pari asiallistakin vastausta voisi tulla.
Turo oli bemun kanssa ainoat väriläiskät täällä,mutta hekin ovat kaikonneet.Ostitko sen Mankin?
- aälm..
kysyä kirjoitti:
Ostitko sen Mankin?
No ostin.Mallia -86 Halvalla sain.Vaatii pientä laittamista.
Kesällä baanalle. - Jee.e
aälm.. kirjoitti:
No ostin.Mallia -86 Halvalla sain.Vaatii pientä laittamista.
Kesällä baanalle.Kesällä Mankilla baanalle ja baanaani suuhun :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47427