Haluan jo eroon sinusta, mutta olen liian heikko irroittautumaan itse. Jätä minut rauhaan jollet osaa olla ihmisiksi. Olisin niin halunnut pitää sinut edes jonkinlaisena osana elämääni, mutta näin se ei onnistu. Tämä hajottaa minut. En kestä tälläistä enää, ymmärrätkö että sinulla on pakopaikka, minulla ei, sinulla on toinen elämä, minulla ei.
unohda minut
22
869
Vastaukset
- myösväsy
väsynyt... Kyllä mä sut jätän rauhaan,ja olenhan jo jättänyt, Mutta se että kohtelet mua kylmästi,se satuttaa...Saat olla rauhassa, minä käperryn piilopaikkaani miettimään,mitä taas olen tehnyt väärin.
- kysyn minä.
Keneltä se on?
- Juuri minä (m)
Selvä. Harmi että menin löytämään sinut näiltä sivuilta, tai no, hyvää on se että tiedän että välitit kuitenkin.
- N................
Juuri minä (m) kirjoitti:
Selvä. Harmi että menin löytämään sinut näiltä sivuilta, tai no, hyvää on se että tiedän että välitit kuitenkin.
enkä halua sinusta eroon, jos olet Hän...
- minun pieni.
Juuri minä (m) kirjoitti:
On hyvä että löysit kuitenkin! Jos olet sinä se mies, jonka tarkoitan ja jota ajattelen! Sinua (sitä miestä) minä olen odottanut kauan, ja kun odottamisen aika on pitkä, leikin välillä eri tavalla, jotta elämä ei olisi tylsä. Toivottavasti ymmärrät että yritän olla näkyvissä, jotta sinun olisi helpompaa löytää minua, ja muuten en osaa olla liian kauan surullisena. Rakkaus on iloinen lahja!
Hän on minun aurinkoni, mutta en voi selittää miksi. Oletko sinä Hän???
Millon tulet takaisin?
minä tässä.
- Jos minulle
en aio unohtaa sinua, en voi, en pysty siihen. Älä säkään unohda mua, jatketaan samaa rataa, unohdetaan tämä välivaihe, kaikkeen löytyy selitys jos vain annat mulle siihen tilaisuuden.
- minä tässä.
Annan sinulle koko elämäni. En minä voi enkä osaa unohtaa sinua vaikka kuinka yritän. Ollaan yhdessä jos erikseen on vaikeaa.
Toisen kanssa pitää elää yhdessä jos et voi elää ilman häntä!
Sinun olen kuten aina :) - jostakin
En minäkään aio unohtaa häntä.. En vain pysty siihen. Enkä haluakaan. Sopisi minullekin et jatkettaisiin tästä.. Uskon et tästä tulee vielä jotain hyvää.. Hidasteista huolimatta. :)
- olen minä.
jostakin kirjoitti:
En minäkään aio unohtaa häntä.. En vain pysty siihen. Enkä haluakaan. Sopisi minullekin et jatkettaisiin tästä.. Uskon et tästä tulee vielä jotain hyvää.. Hidasteista huolimatta. :)
Jatketaan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
tästä tulee paljon hyväääääää!!!!!
minä tässä. - voi vittu
olen minä. kirjoitti:
Jatketaan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
tästä tulee paljon hyväääääää!!!!!
minä tässä.teitä idiootteja että ihan sinä itte siinä !!!!!! ei meinaa kelleen mitään.
- :'(
säälittävä elämäni ainakin on täällä palstoilla nyt. tuli tänne päästäkseni sun muistosta eroon, ja näin kävi!
- lähteä pois täältä.
Unohtaa se palsta ja löytää tietä takaisin.
Ei ihmisiä saa erottaa jos heidän on vaikea elää erossa.
:)
- 9+11
Lokakuusta asti olen jo yrittänyt unohtaa, se vain tuntuu kovin vaikealta...
- kysyn.
viime vuoden lokakuu tai toissavuonna?
- JosSäTahdotNiin
oli viimevuoden lokakuu,voisin sut tunnistaa. Voitasko jutella joku päivä edes hetki ? Tulis parempi mieli kun puhuttas.
- olensullejokumuu
JosSäTahdotNiin kirjoitti:
oli viimevuoden lokakuu,voisin sut tunnistaa. Voitasko jutella joku päivä edes hetki ? Tulis parempi mieli kun puhuttas.
Hetki löytyy, tule jutteleen.
- JosSäTahdotNiin
olensullejokumuu kirjoitti:
Hetki löytyy, tule jutteleen.
tulisin juttelee??
- 5*
tulisin juttelee??
Viime vuoden lokakuussa hänet ensimmäisen kerran näin, ja jotain puhuttiinkin.
Jos se nainen ei näyttäis niin pelästyneeltä, vois jotain yrittää mongertaakkin..
Vituttaa jos se pitää mua jonain vainoajana..(taitaa pitääkkin, kerta vain kyylään)
Pitääkö olla niin helvetin syötävän näköinen :D - 20+4
tulisin juttelee??
Ei oo sit multa numeronimimerkiltä noi ylemmät vastaukset... mut olihan se viime vuosi, mikä olis voinut jäädä kokonaan välistä...
- 5*
20+4 kirjoitti:
Ei oo sit multa numeronimimerkiltä noi ylemmät vastaukset... mut olihan se viime vuosi, mikä olis voinut jäädä kokonaan välistä...
Jos toi 20 4 meinaa sun ikääs, niin et hän olekkaan.
Mutta kyllähän tästä huono maku jää kummallekkin, jos me ei mitään puhuttaisi :/ - ....
5* kirjoitti:
Jos toi 20 4 meinaa sun ikääs, niin et hän olekkaan.
Mutta kyllähän tästä huono maku jää kummallekkin, jos me ei mitään puhuttaisi :/Haluan unohtaa ja en halua muistella enää .ens vuon täytän pyöreitä vuosia ja toivottavasti jossain kivassa paikassa, ja toivon, et löydän elämääni sen oikean ONNEN, ja toivottavasti en kävele onneni ohi!
- sdffgdfgfg
.... kirjoitti:
Haluan unohtaa ja en halua muistella enää .ens vuon täytän pyöreitä vuosia ja toivottavasti jossain kivassa paikassa, ja toivon, et löydän elämääni sen oikean ONNEN, ja toivottavasti en kävele onneni ohi!
kyllä pitäis lukee näitä ollenkaan :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k1544025On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole412450Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742427Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732322Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.512092Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl221816Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma801653- 801590
Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?721142Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?581111