Mistä löytäisin 12-> 9V muuntajan?
Muuntaja 12V -> 9V ?
14
2475
Vastaukset
- olonomi
Lisää tietoja tarvitaan, jos haluat vastauksia.
- miikkaz
Minkä laisia ''lisä'' tietoja tarvitsisitte ?
- olonomi
miikkaz kirjoitti:
Minkä laisia ''lisä'' tietoja tarvitsisitte ?
No esimerkiksi muuntaisitko 2W teholla, vaiko 2kW teholla?
- miikkaz
olonomi kirjoitti:
No esimerkiksi muuntaisitko 2W teholla, vaiko 2kW teholla?
No se muuntaa 12V akusta 9V:ltiin kaijuttimiin niin pystyisitkö kertomaan kumpi olisi tähän : D ?
- olonomi
miikkaz kirjoitti:
No se muuntaa 12V akusta 9V:ltiin kaijuttimiin niin pystyisitkö kertomaan kumpi olisi tähän : D ?
Sorry vaan kaveri, mutta nyt meni sekavaksi. Ensinnäkään et näemmä tarvitse ollenkaan muuntajaa, vaan aivan jotakin mutta, mutta mitä? Muuntajaa käytetään vain vaihtojännitteitten muuntamiseen ja akusta ei vaihtojännitettä löydy.
- miikkaz
olonomi kirjoitti:
Sorry vaan kaveri, mutta nyt meni sekavaksi. Ensinnäkään et näemmä tarvitse ollenkaan muuntajaa, vaan aivan jotakin mutta, mutta mitä? Muuntajaa käytetään vain vaihtojännitteitten muuntamiseen ja akusta ei vaihtojännitettä löydy.
Ahaaa! no missä vika kun yhdistän akun piirilevyyn jossa kaijuttimet yhtyvät niin , akusta lähtevät johdot rupeavat kuumenemaan ?
miikkaz kirjoitti:
Ahaaa! no missä vika kun yhdistän akun piirilevyyn jossa kaijuttimet yhtyvät niin , akusta lähtevät johdot rupeavat kuumenemaan ?
Vika on sinussa ja räpellyksissäsi.
- miikkaz
Dr.xyz kirjoitti:
Vika on sinussa ja räpellyksissäsi.
Kiitos tästä oli paljon apua :)
- olonomi
miikkaz kirjoitti:
Kiitos tästä oli paljon apua :)
Nyt kun selvitit kytkennän, voin sanoa ettei vikaa ole ollenkaan. Juuri noin kuuluukin tapahtua ilmoittamassasi kytkennässä. Jos kysymyksesi oli vitsi, niin hyvää yötä sinulle ja jos olit tosissasi, niin pitää jatkaa vielä vähän opintoja, ennen kuin jatkat kytkeskelyjäsi, ettet polta autoa, taloa, tai jotakin muuta.
- miikkaz
olonomi kirjoitti:
Nyt kun selvitit kytkennän, voin sanoa ettei vikaa ole ollenkaan. Juuri noin kuuluukin tapahtua ilmoittamassasi kytkennässä. Jos kysymyksesi oli vitsi, niin hyvää yötä sinulle ja jos olit tosissasi, niin pitää jatkaa vielä vähän opintoja, ennen kuin jatkat kytkeskelyjäsi, ettet polta autoa, taloa, tai jotakin muuta.
Kyseinen viesti ei ollut vitsi. minulla on pieni ''projecti'' käynissä kaijuttimie laitto mopoon.
- olonomi
miikkaz kirjoitti:
Kyseinen viesti ei ollut vitsi. minulla on pieni ''projecti'' käynissä kaijuttimie laitto mopoon.
Ajattelin jo jättää sikseen, mutta kerropa nyt oikein juurta jaksaen, mitä suunnittelet tehdä, niin katsotaan voisiko setä opastaa sinua jotenkin oikeille jäljille.
- T-ope
miikkaz kirjoitti:
Kyseinen viesti ei ollut vitsi. minulla on pieni ''projecti'' käynissä kaijuttimie laitto mopoon.
Tuota onko tartkoituksesi laittaa PC-kaiuttimet mopoon? Jos vastaus on kyllä silloin on odotettavissa ongelmia. Ne "jugurttipurkit" ovat usein plusmaadoitettuja. Ne on tarkoitettu erillisellä virtalähteellä toimivaksi joka on niinsanotusti kelluva (maavirtaa ei synny). Maadoituksen vaihtaminen toiseksi on mahdollinen, mutta usein työläs ja siksi kannattamaton. Olen tehnyt joitain ja siksi suosittelen unohtamaan koko asian. Odota muutamavuosi. Rakenna sitten autoosi kun ehdit siihen ikään. Vuodet kuluvat yllättävänkin nopeasti.
- miikkaz
olonomi kirjoitti:
Ajattelin jo jättää sikseen, mutta kerropa nyt oikein juurta jaksaen, mitä suunnittelet tehdä, niin katsotaan voisiko setä opastaa sinua jotenkin oikeille jäljille.
No minulla on mopossa 12V:n akku josta tulisi kytkeä 9V:tin kaijuttimet piirilevyn kautta. saimme kaiken pelittämään hyvin, mutta sitten akusta lähtevät johdot rupesivat kuumenemaan ? mitä muuta tulisi kertoa tästä?
- Yks vaan
T-ope kirjoitti:
Tuota onko tartkoituksesi laittaa PC-kaiuttimet mopoon? Jos vastaus on kyllä silloin on odotettavissa ongelmia. Ne "jugurttipurkit" ovat usein plusmaadoitettuja. Ne on tarkoitettu erillisellä virtalähteellä toimivaksi joka on niinsanotusti kelluva (maavirtaa ei synny). Maadoituksen vaihtaminen toiseksi on mahdollinen, mutta usein työläs ja siksi kannattamaton. Olen tehnyt joitain ja siksi suosittelen unohtamaan koko asian. Odota muutamavuosi. Rakenna sitten autoosi kun ehdit siihen ikään. Vuodet kuluvat yllättävänkin nopeasti.
Eikös tällainen regulaattori olisi hyvä?
http://www.aaroncake.net/circuits/cdsupply.asp
Eihän nuo kaiuttimet ota ihan ampeeriakaan virtaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191170
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699- 77697
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276665- 88653
- 107604
- 27537
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet107477