SOSIOLOGIA 2010

Opiskelija2010

Löytyisikö täältä toista sosiologian pääsykokeisiin pänttäävää "keskustelukaveriksi" (mailikaveriksi) luku-urakan helpottamiseksi? Olisi mukavaa jakaa mielipiteitä ja tsempata toisiamme opiskeluun! :)

Sinä joka haluat keskustella sosiologiasta ja kaikesta siihen liittyvästä ja muustakin niin kirjoittele tähän perään ja vaihdetaan mailiosoitteet.

13

1205

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Reirei2

Hei, opiskelija2010!

Täällä toinen sosiologian pääsykokeisiin pänttääjä! Olisi kiva vaihdella fiiliksiä ja peilata opittuja/oppimatta jääneitä kohtia pääsykoekirjasta ym.

Mikäs sinulla on tilanne lukujen suhteen?

Kuullaan!

• Opiskelija2010

..että löytyi pänttäysapua. Itse olen vielä hyvin alussa lukujeni kanssa, koska en ehdi lukea viikolla paljoakaan, joten olen tehnyt suht kevyen lukuaikataulun, jota yritän noudattaa.

Jaetaanko lisää juttuja sähköpostitse? Mailaa mulle kent88(miukumauku)netti.fi :)

• reirei2
        Opiskelija2010 kirjoitti:

..että löytyi pänttäysapua. Itse olen vielä hyvin alussa lukujeni kanssa, koska en ehdi lukea viikolla paljoakaan, joten olen tehnyt suht kevyen lukuaikataulun, jota yritän noudattaa.

Jaetaanko lisää juttuja sähköpostitse? Mailaa mulle kent88(miukumauku)netti.fi :)

Heips!

Saitko (sekavan ja virheitä täynnä olevan) mailini? Lähetin sen noin viikko sitten. Vastaile, jos vain ehdit ja tahdot. :)

• Hip-hip-huraa
        reirei2 kirjoitti:

Heips!

Saitko (sekavan ja virheitä täynnä olevan) mailini? Lähetin sen noin viikko sitten. Vastaile, jos vain ehdit ja tahdot. :)

Pääsittekö sisään? Minä pääsin!!!!!!!

• MiksuG
        Hip-hip-huraa kirjoitti:

Varasijalle jäin... Hain Helsinkiin, Tampereelle ja Turkuun, joihin sisäänpääsyrajat olivat kaikkein korkeimmat. Mihinköhän muut Helsinkiin hakeneet ovat lisäksi hakeneet? Muiden valtiotieteellisten aineiden kokeet taisivat olla samana päivänä...

• Hip-hip...
        MiksuG kirjoitti:

Varasijalle jäin... Hain Helsinkiin, Tampereelle ja Turkuun, joihin sisäänpääsyrajat olivat kaikkein korkeimmat. Mihinköhän muut Helsinkiin hakeneet ovat lisäksi hakeneet? Muiden valtiotieteellisten aineiden kokeet taisivat olla samana päivänä...

Helsinkiin pääsin. Olen tooodella tyytyväinen. Jaa,yhteishakuja on ollut tänä vuonna useamassa aineessa ja suht samaan aikaan. Itse nyt hain vaan tänne ja pariin amkiin paperit sisään myös.

• ....
        Hip-hip-huraa kirjoitti:

jäin 12. varasijalle turkuun, ei taida olla mahkuja.

• 57765769
        .... kirjoitti:

jäin 12. varasijalle turkuun, ei taida olla mahkuja.

No, realistisesti ajatekken tuskin ei. Kannattaa mennä Avoimen yo:n kursseille ja sitten uutta matoa koukkuun. Luultavasti olisit päässyt Rovaniemelle;Joensuuhun jne.

• 987456
        57765769 kirjoitti:

No, realistisesti ajatekken tuskin ei. Kannattaa mennä Avoimen yo:n kursseille ja sitten uutta matoa koukkuun. Luultavasti olisit päässyt Rovaniemelle;Joensuuhun jne.

Miltähän varasijalta voisi olla realistista odottaa pääsevänsä sosiologialle sisään?

• 5555i90
        987456 kirjoitti:

Miltähän varasijalta voisi olla realistista odottaa pääsevänsä sosiologialle sisään?

käsittääkseni 0-6 - tämä yhteishaku on kiristänyt määriä.

• TyöTekijänsäPalkitse
        Hip-hip-huraa kirjoitti:

Ja minä myös pääsin, onnea sinulle kandikolleega!

• TyöTekijänsäPalkitse
        TyöTekijänsäPalkitse kirjoitti:

Ja minä myös pääsin, onnea sinulle kandikolleega!

Tarkoitin, tottakai TULEVA, joka jäi välistä!

• tampere2011

Tänä vuonna 2011 jäi 3 pistettä uupumaan, jotta olisin Helsinkiin päässyt, mutta Tampere kutsuu nyt ainakin seuraavaksi vuodeksi :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      115
      7506
    2. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      38
      4348
    3. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      37
      3842
    4. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      401
      2014
    5. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      72
      1559
    6. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1477
    7. Upea peppuisella miehellä

Upea peppuisella miehellä on upea peppu.
      Ikävä
      35
      1468
    8. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      184
      1173
    9. Anteeksi kulta

En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv
      Ikävä
      12
      1128
    10. Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."

Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:
      Tv-sarjat
      12
      1053
    Aihe