Löytyisikö täältä toista sosiologian pääsykokeisiin pänttäävää "keskustelukaveriksi" (mailikaveriksi) luku-urakan helpottamiseksi? Olisi mukavaa jakaa mielipiteitä ja tsempata toisiamme opiskeluun! :)
Sinä joka haluat keskustella sosiologiasta ja kaikesta siihen liittyvästä ja muustakin niin kirjoittele tähän perään ja vaihdetaan mailiosoitteet.
SOSIOLOGIA 2010
13
1190
Vastaukset
- Reirei2
Hei, opiskelija2010!
Täällä toinen sosiologian pääsykokeisiin pänttääjä! Olisi kiva vaihdella fiiliksiä ja peilata opittuja/oppimatta jääneitä kohtia pääsykoekirjasta ym.
Mikäs sinulla on tilanne lukujen suhteen?
Kuullaan!- Opiskelija2010
..että löytyi pänttäysapua. Itse olen vielä hyvin alussa lukujeni kanssa, koska en ehdi lukea viikolla paljoakaan, joten olen tehnyt suht kevyen lukuaikataulun, jota yritän noudattaa.
Jaetaanko lisää juttuja sähköpostitse? Mailaa mulle kent88(miukumauku)netti.fi :) - reirei2
Opiskelija2010 kirjoitti:
..että löytyi pänttäysapua. Itse olen vielä hyvin alussa lukujeni kanssa, koska en ehdi lukea viikolla paljoakaan, joten olen tehnyt suht kevyen lukuaikataulun, jota yritän noudattaa.
Jaetaanko lisää juttuja sähköpostitse? Mailaa mulle kent88(miukumauku)netti.fi :)Heips!
Saitko (sekavan ja virheitä täynnä olevan) mailini? Lähetin sen noin viikko sitten. Vastaile, jos vain ehdit ja tahdot. :) - Hip-hip-huraa
reirei2 kirjoitti:
Heips!
Saitko (sekavan ja virheitä täynnä olevan) mailini? Lähetin sen noin viikko sitten. Vastaile, jos vain ehdit ja tahdot. :)Pääsittekö sisään? Minä pääsin!!!!!!!
- MiksuG
Hip-hip-huraa kirjoitti:
Pääsittekö sisään? Minä pääsin!!!!!!!
Varasijalle jäin... Hain Helsinkiin, Tampereelle ja Turkuun, joihin sisäänpääsyrajat olivat kaikkein korkeimmat. Mihinköhän muut Helsinkiin hakeneet ovat lisäksi hakeneet? Muiden valtiotieteellisten aineiden kokeet taisivat olla samana päivänä...
- Hip-hip...
MiksuG kirjoitti:
Varasijalle jäin... Hain Helsinkiin, Tampereelle ja Turkuun, joihin sisäänpääsyrajat olivat kaikkein korkeimmat. Mihinköhän muut Helsinkiin hakeneet ovat lisäksi hakeneet? Muiden valtiotieteellisten aineiden kokeet taisivat olla samana päivänä...
Helsinkiin pääsin. Olen tooodella tyytyväinen. Jaa,yhteishakuja on ollut tänä vuonna useamassa aineessa ja suht samaan aikaan. Itse nyt hain vaan tänne ja pariin amkiin paperit sisään myös.
- ....
Hip-hip-huraa kirjoitti:
jäin 12. varasijalle turkuun, ei taida olla mahkuja.
- 57765769
.... kirjoitti:
jäin 12. varasijalle turkuun, ei taida olla mahkuja.
No, realistisesti ajatekken tuskin ei. Kannattaa mennä Avoimen yo:n kursseille ja sitten uutta matoa koukkuun. Luultavasti olisit päässyt Rovaniemelle;Joensuuhun jne.
- 987456
57765769 kirjoitti:
No, realistisesti ajatekken tuskin ei. Kannattaa mennä Avoimen yo:n kursseille ja sitten uutta matoa koukkuun. Luultavasti olisit päässyt Rovaniemelle;Joensuuhun jne.
Miltähän varasijalta voisi olla realistista odottaa pääsevänsä sosiologialle sisään?
- 5555i90
987456 kirjoitti:
Miltähän varasijalta voisi olla realistista odottaa pääsevänsä sosiologialle sisään?
käsittääkseni 0-6 - tämä yhteishaku on kiristänyt määriä.
- TyöTekijänsäPalkitse
Hip-hip-huraa kirjoitti:
Ja minä myös pääsin, onnea sinulle kandikolleega!
- TyöTekijänsäPalkitse
TyöTekijänsäPalkitse kirjoitti:
Ja minä myös pääsin, onnea sinulle kandikolleega!
Tarkoitin, tottakai TULEVA, joka jäi välistä!
- tampere2011
Tänä vuonna 2011 jäi 3 pistettä uupumaan, jotta olisin Helsinkiin päässyt, mutta Tampere kutsuu nyt ainakin seuraavaksi vuodeksi :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272870Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332525- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542239Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241860Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901696Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041642- 3091548
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446