koira ja lohikäärme

hyvä tietää

Miten sopii toisilleen lohikäärme(kaksonen mies) ja koira (vaaka nainen)

9

4664

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • metalli_koira

Tästä on ollut muutama ketju täällä jo. Lohikäärme ja koira ovat hyvin erilaisia. Riippuu erilaisuuden sietokyvystä miten tulette toimeen. Itselläni on vaikeuksia sietää lohikäärmeen itseriittoisuutta, varsinkaan jos/kun siihen ei ole mitään syytä, mutta ihailen toki heidän valovoimaisuuttaan ja uskoa itseensä. Koiran kriittisyys ei taas miellytä lohikäärmettä. Täysin vastakkaiset luonteet siis.

• Jousimies -64

Voin vain todeta ettei tämä ole lainkaan näin yksiselitteistä. Olen puulohikäärme, länsimaisessa horoskoopissa aurinko jousimies ja nouseva neitsyt. Koska tuo nouseva merkki (neitsyt) on aika merkittävä, voin vain kokemuskesta sanoa että olen ihan sairaan pikkutarkka ja kriittinen. Minulla on siis täysin nuo koiran ominaisuudet lohikäärme merkistäni huolimatta.. Itseriittoinen en koe olevani. Viisas ja vahva kylläkin (:

Meissä on hyvin monia puolia eikä parisuhde ole mistään merkeistä kiinni. Täytyy uskaltaa elää! Jos kiinnostusta ja vetoa on johonkin ihmiseen, antaa palaa! Se on elämää ja Rakkaus on tärkeintä!!

• Kiinalainen.
        Jousimies -64 kirjoitti:

Voin vain todeta ettei tämä ole lainkaan näin yksiselitteistä. Olen puulohikäärme, länsimaisessa horoskoopissa aurinko jousimies ja nouseva neitsyt. Koska tuo nouseva merkki (neitsyt) on aika merkittävä, voin vain kokemuskesta sanoa että olen ihan sairaan pikkutarkka ja kriittinen. Minulla on siis täysin nuo koiran ominaisuudet lohikäärme merkistäni huolimatta.. Itseriittoinen en koe olevani. Viisas ja vahva kylläkin (:

Meissä on hyvin monia puolia eikä parisuhde ole mistään merkeistä kiinni. Täytyy uskaltaa elää! Jos kiinnostusta ja vetoa on johonkin ihmiseen, antaa palaa! Se on elämää ja Rakkaus on tärkeintä!!

Helmi-sivu : Ying&Yang yhteensopivuustesti läsimaiset ja kiinalaiset merkit molemmilta luo tuolos = pisteet. Minulla osuu nappiin deitin kanssa, eikä siitä tulekkaan mitään.

• Anonyymi
        Jousimies -64 kirjoitti:

"eikä parisuhde ole mistään merkeistä kiinni. "

Kyllä se on. Ja kehoittaisin todellakin katsomaan luonteen mukaisen parin itselleen. Sri Lankassa avioero prossa on n. 5-7 %, koska siellä otetaan luonteet huomioon. Suomessa n. puolet päättyy eroihin! Mikä on ongelma??

• Anonyymi

Koira ja lohari on toistensa vihollisluonteet.

• Anonyymi

Lohikäärme vs. Koira
        Koiraa ärsyttää lohikäärmeen värikäs persoonallisuus, liekehtiväisyys, liian vilkas mielikuvitus ja lennokkaat suunnitelmat, ja on valmis arvostelemaan niitä, eikä lohikäärme pidä kritiikistä. Myös lohikäärme on arvosteleva ja kumpikin arvostelee toisiaan. Koira haastaa lohikäärmeen aina asioiden tarkemmassa tekemisessä.
        Lohikäärme ei pidä siitä, että koira seuraa sitä sokeasti, eikä tee kaikkea mitä lohikäärme käskee. Mukavuudenhaluinen lohikäärme ei pidä räksyttävistä koirista, eikä koira oman näkemyksensä vastaisesta "väärämielisyydestä".

• Anonyymi

Uskooko joku tällaiseen naurettavaan paskaan? Ja sen perusteella vielä miettii jotain parisuhteita? Ei uskoisi että eletään ns. sivistymaassa 2020-luvulla..

• Anonyymi

Ei paholainen ole alun alkaenkaan hyväksynyt ihmistä, ja se on nähtävissä siitä, että virallisesti voidaan tehdä eloton "ihmisenkaltaiseksi" tiettyjen merkkien alle (esim. auto-, tietokone- ja kodinkonemerkit...) muttei ihmistä. Se, mikä on ihmisen kunnia Jumalan edessä, sen paholainen laittaa elottomaan.

• Anonyymi

Sen lauluja laulat, kenen leipää syöt.
        Henkilö, joka syö Jumalan leipää, laulaa elämästä.
        Se, joka syö paholaisen leipää, laulaa elottomasta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      8
      3266
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      68
      1838
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      540
      1539
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      75
      1146
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      60
      966
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      32
      940
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      208
      861
    8. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      170
      813
    9. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      59
      796
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      758
    Aihe