kulutus

eraser-08

tänään tuli volleen pohjat! Matka 400km josta kaupunkia 50km keskivauhdin ollessa 80km/h! 5,3l/100km!!! Auto S80 D5 AWD aut -08!

5

400

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mitannut

Kulutuksen niin että kilometrit ylös ja kun tankkaa uudestaan niin näkee ns. todellisen kulutuksen.Mulla tosin V70 D5:si ja tietokone näyttää 0,8 litraa pienemmäksi mutta matkaajossa se todellakin näyttää tuon mitä sinullakin.Ja siihen saa polkasta reippaamminkin no nyt en ole vähään aikaan tankkaamalla ja kilometrejä vertaamalla katsonut kulutusta mutta viime viikolla kun jouduin ajelemaan matkaajoa niin näytti 80:In nopeudella 4.9l.

• eraser-08

tän tietokone epäilyn mutta ei se tankkaus mittauskaan ihan saletti oo jos ei saa kaikkia ilmoja tankista pihalle! Johonkin uskottava eikä sillä loppuviimex niin merkitystä vaik veis litran enemmän, mukavia lukemia vaan lukea.

• Mitannut
        eraser-08 kirjoitti:

tän tietokone epäilyn mutta ei se tankkaus mittauskaan ihan saletti oo jos ei saa kaikkia ilmoja tankista pihalle! Johonkin uskottava eikä sillä loppuviimex niin merkitystä vaik veis litran enemmän, mukavia lukemia vaan lukea.

Sen silleen että olen tankannut aina siihen noin suunnilleen samaan kohtaan putken suuta lähelle tiedä sitten onko oikein mutta kyllä se on näkysää ajella ei tarvii vähän väliä tankata.

• 9
        Mitannut kirjoitti:

Sen silleen että olen tankannut aina siihen noin suunnilleen samaan kohtaan putken suuta lähelle tiedä sitten onko oikein mutta kyllä se on näkysää ajella ei tarvii vähän väliä tankata.

vaikka sillai niin tankin yläosaan voi silti jäädä melkoinen ilmamäärä(näin lonkalta 2-6litraa) että semmoista tarkuutta.

• Milloinkas
        9 kirjoitti:

vaikka sillai niin tankin yläosaan voi silti jäädä melkoinen ilmamäärä(näin lonkalta 2-6litraa) että semmoista tarkuutta.

Olet käyny kattomassa tankissa jääkö sinne ilmataskua taitaa nämä jotkut heitot täällä olla täysin prvovoilijoiden että semmosta joo.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      51
      863
    2. Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?

Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan
      Maailman menoa
      63
      643
    3. Mitä haluaisit kysyä tänään

Kaivatultasi? Anna jokin tunniste itsestäni tai hänestä.
      Ikävä
      54
      619
    4. Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan

Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli
      Jämsä
      43
      552
    5. Olen luovuttanut

Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik
      Ikävä
      29
      507
    6. Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"

Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk
      Kotimaiset julkkisjuorut
      4
      492
    7. En välitä sinusta yhtään

Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.
      Ikävä
      27
      437
    8. Nainen. Onko meissä

Sinusta jotain samaa? Näköä tai luonteenpiirteitä? Utelias
      Ikävä
      33
      415
    9. Hyvä ihminen

Koetko olevasi hyvä ihminen ja kohteletko toisia arvostavasti?
      Ikävä
      66
      409
    10. Jotenkin tunnen vahingoniloa

Tunnenpa vaan. Ei saisi, mutta väkisinkin tunnen.
      Ikävä
      32
      405
    Aihe