kulutus

eraser-08

tänään tuli volleen pohjat! Matka 400km josta kaupunkia 50km keskivauhdin ollessa 80km/h! 5,3l/100km!!! Auto S80 D5 AWD aut -08!

5

360

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mitannut

Kulutuksen niin että kilometrit ylös ja kun tankkaa uudestaan niin näkee ns. todellisen kulutuksen.Mulla tosin V70 D5:si ja tietokone näyttää 0,8 litraa pienemmäksi mutta matkaajossa se todellakin näyttää tuon mitä sinullakin.Ja siihen saa polkasta reippaamminkin no nyt en ole vähään aikaan tankkaamalla ja kilometrejä vertaamalla katsonut kulutusta mutta viime viikolla kun jouduin ajelemaan matkaajoa niin näytti 80:In nopeudella 4.9l.

• eraser-08

tän tietokone epäilyn mutta ei se tankkaus mittauskaan ihan saletti oo jos ei saa kaikkia ilmoja tankista pihalle! Johonkin uskottava eikä sillä loppuviimex niin merkitystä vaik veis litran enemmän, mukavia lukemia vaan lukea.

• Mitannut
        eraser-08 kirjoitti:

tän tietokone epäilyn mutta ei se tankkaus mittauskaan ihan saletti oo jos ei saa kaikkia ilmoja tankista pihalle! Johonkin uskottava eikä sillä loppuviimex niin merkitystä vaik veis litran enemmän, mukavia lukemia vaan lukea.

Sen silleen että olen tankannut aina siihen noin suunnilleen samaan kohtaan putken suuta lähelle tiedä sitten onko oikein mutta kyllä se on näkysää ajella ei tarvii vähän väliä tankata.

• 9
        Mitannut kirjoitti:

Sen silleen että olen tankannut aina siihen noin suunnilleen samaan kohtaan putken suuta lähelle tiedä sitten onko oikein mutta kyllä se on näkysää ajella ei tarvii vähän väliä tankata.

vaikka sillai niin tankin yläosaan voi silti jäädä melkoinen ilmamäärä(näin lonkalta 2-6litraa) että semmoista tarkuutta.

• Milloinkas
        9 kirjoitti:

vaikka sillai niin tankin yläosaan voi silti jäädä melkoinen ilmamäärä(näin lonkalta 2-6litraa) että semmoista tarkuutta.

Olet käyny kattomassa tankissa jääkö sinne ilmataskua taitaa nämä jotkut heitot täällä olla täysin prvovoilijoiden että semmosta joo.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      84
      1679
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1212
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1113
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      66
      880
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      102
      861
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      808
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      721
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      712
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      661
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      643
    Aihe